Permalänk
Medlem

iPad2 buggar

Hej. Köpte en iPad2 för ett tag sedan, och tycker det finns skumma buggar i den.

Det började med att jag lade till ett e-post konto, vilket gick fint. Sen ville jag lägga till fler konton, så jag gick in på inställningar, men när jag tryckte
på "E-post, kontakter, kalendrar" så slängde den bara när hela inställnings rutan. Och jag såg då givetvis startskärmen som vanligt. Detta var likadant varje gång jag försökte, så jag kunde alltså inte lägga till fler e-post konton.

Så jag återställde hela iPaden (via iTunes) till en tidigare säkerthetskopia som jag hade (den fixar säkerhetskopior själv) men samma problem kvarstod. Då återställde jag den ytterligare en gång fast då till en "ny iPad" (rensa helt) och detta löste problemet.

Men nu har jag upptäckt ett annat problem, härromdagen när jag satt på facebook och skulle gå in under "Evenemang" och klicka på ett specifikt evenemang så hände precis samma sak. Facebook appen stängdes ner och jag såg bara en startskärm. Sen dess har jag inte kunnat kolla evenemangen.

Någon som har liknande problem och vet hur det går att lösa?

Edit: Att facebook krånglar jag kan förstå. De själva kanske bara har gjort ett misstag i sin applikation. Men inställningar under iPad? hm ne...

Visa signatur

In order to understand recursion, one must first understand recursion

Permalänk

Hmm.. låter inte alls kul, har apple ingen support man kan ringa?

Visa signatur

Lenovo Thinkpad Tablet > Android 4.03 > Tegra 2

Asus UX32VD-R4002V > Intel i7 3517U > Geforce GT 620 > 13,3" IPS @ 1920 x 1080

Permalänk
Medlem

Skicka den till Apple och få en ny.

Visa signatur

[i7 920 stock] [Asus Rampage II Extreme] [12 GB Corsair XMS3] [Asus GTX 580 Matrix] [Aerocool Extremengine 3T]
[MacBook Pro 2,4 GHz C2D, 2010]