gratis spel med bra grafik

Permalänk
Medlem

gratis spel med bra grafik

hej nån som vet om nått bra gratis spel med bra grafik som man kan fördriva lite tid med? ej flash spel

Visa signatur

CPU: Intel 8700k. MB: ASUS ROG STRIX Z370-i gaming. RAM: CORSAIR 16GB 2133MHZ VENGEANCE LP GFX:. Gigabyte 1080 Gtx. SSD:Samsung SSD 970 evo 250GB. SSD: SAMSUNG SSD 960 evo 1tb. PSU:Corsair SF600 600W 80+ Gold Chassi: Louqe GHOST S1. OS:Windows 10 pro
Konsoler: PS2, PS3, PS4, Xbox 360, Xbox one s, Nintendo switch sega mega drive, amiga 500,

Permalänk
Skrivet av Nixor:

hej nån som vet om nått bra gratis spel med bra grafik som man kan fördriva lite tid med? ej flash spel

Vad ska det vara för spel? Kan själv rekommendera HoN. Kanske inte super grafik, men att fördriva tid är det en jävel på!
http://heroesofnewerth.com/spotvid_splash.php

http://www.ageofconan.com/de/home/

Visa signatur
Permalänk
Permalänk
Medlem

LoL är väl ett rätt poppis gratisspel?

Permalänk
Medlem

gillar lol. väldigt noob vänligt :3

Permalänk
Avstängd

League of Legends är nice.

Permalänk
Medlem

typ av spel spelar ingen större roll så länge man fastnar i dom och fördriver några timmar
tack för tipsen ska kolla å se om de är nått jag fastnar för ^^

Visa signatur

CPU: Intel 8700k. MB: ASUS ROG STRIX Z370-i gaming. RAM: CORSAIR 16GB 2133MHZ VENGEANCE LP GFX:. Gigabyte 1080 Gtx. SSD:Samsung SSD 970 evo 250GB. SSD: SAMSUNG SSD 960 evo 1tb. PSU:Corsair SF600 600W 80+ Gold Chassi: Louqe GHOST S1. OS:Windows 10 pro
Konsoler: PS2, PS3, PS4, Xbox 360, Xbox one s, Nintendo switch sega mega drive, amiga 500,

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Mitt grafikkort är större än ditt.

Permalänk

Allods Online

Permalänk
Medlem

Finns ett gäng olika gratisspel på steam.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Skulle slå ett slag för Team fortress 2 och World of tanks

Permalänk
Medlem

shit många spel som verkar vara bra hmm nu gäller du bara å välja en å börja testa hehe

Visa signatur

CPU: Intel 8700k. MB: ASUS ROG STRIX Z370-i gaming. RAM: CORSAIR 16GB 2133MHZ VENGEANCE LP GFX:. Gigabyte 1080 Gtx. SSD:Samsung SSD 970 evo 250GB. SSD: SAMSUNG SSD 960 evo 1tb. PSU:Corsair SF600 600W 80+ Gold Chassi: Louqe GHOST S1. OS:Windows 10 pro
Konsoler: PS2, PS3, PS4, Xbox 360, Xbox one s, Nintendo switch sega mega drive, amiga 500,

Permalänk
Medlem

A.V.A är snyggt!

Visa signatur

Intel Core i7 5820K @3.7ghz | 16GB Corsair LPX 3000mhz DDR4 | ASUS GeForce RTX 2060 DUAL EVO Advanced | Kingston A1000 480GB M.2 | Phanteks P300 | EVGA Supernova 650w | Asus X99-A | Aerocool Pulse L240 F |

Permalänk
Medlem

blir till å pröva world of tanks de va länge sen man spela ett spel där man kör pansarvagn

Visa signatur

CPU: Intel 8700k. MB: ASUS ROG STRIX Z370-i gaming. RAM: CORSAIR 16GB 2133MHZ VENGEANCE LP GFX:. Gigabyte 1080 Gtx. SSD:Samsung SSD 970 evo 250GB. SSD: SAMSUNG SSD 960 evo 1tb. PSU:Corsair SF600 600W 80+ Gold Chassi: Louqe GHOST S1. OS:Windows 10 pro
Konsoler: PS2, PS3, PS4, Xbox 360, Xbox one s, Nintendo switch sega mega drive, amiga 500,

Permalänk

Generellt brukar ju roliga och bra gratis spel <≠> gratis spel med bra och grym grafik. Ofta är de roligaste dem som inte har den grymaste och fetaste grafiken. Eller så är det i alla fall för mig och det gäller nog inte bara gratisspel. Ett spel med bra grafik kan vara kul i några timmar (typ som en film) för att se hur snyggt det är osv men ett spel med dålig grafik men riktigt bra gameplay kan vara kul för evigt (t.ex. finns det många gamla NES-spel från barndomen som jag fortfarande spelar och tycker är roligare än många nya spel). Jag menar vem kan inte fastna timmar i Kirby eller Super Mario Bros 3?

Men de gratisspel som jag spelat och gillar är väll nämnda ovan (dock har jag aldrig direkt spelat själv utan oftast har det blivit med ett gäng polare, brukar bli så mycket roligare då). Warsow är ju grymt, tänk dig typ Quake. Ända spelet jag kan komma på som är mer Quake:igt är nog Quake. Heroes of Newerth är ganska grymt men har en ganska hög inlärningskurva innan det blir riktigt kul, har du spelat DotA innan är det dock inte så svårt. Battlefield Heroes är riktigt kul, det handlar absolut inte om bra grafik men det är ett jävligt chill FPS att spela med sina polare och är helt klart mer byggt för att vara roligt och lätt att komma in i på nolltid än för Pro Gamers som vill spela på elite nivå och köra tävlingar, det är inte särskilt verkligt och tänk dig det som en komedi-version av BF liksom, det är inte alls samma typ av seriösa gameplay som in BF3 och liknande vilket är bra om man bara vill leka lite. Är du ute efter ett "vanligt" Battlefield-spel så är Battlefield: Play4Free mer lämpligt men personligen är det inget jag spelar för jag känner att jag lika gärna kan köra BF2, BF3 eller något annat BF-spel istället. Är du endast ute efter grym grafik (typ för att testa hur det ser ut och kolla runt lite) är kanske en demo till något spel med grym grafik mer lämpligt?

Visa signatur

[i7 2600k @ 5GHz| NH-D14, fläktar utbyta mot ljudlösa 120mm SySS 800| Asus P8P67| HD6870 DirectCU| Corsair 4x8GB (32GB) 1600MHz DDR3| Moddat Corsair 550VX | Mac Pro / G5 Chassi| 2x120GB raid0 Intel 520 sys+ 2x3TB slask & home (riktig lagring på 12TB ZRAID NAS som även home backuppas/rsyncas till) ] - Helt ljudlös om man inte lägger örat intill chassit
[ MacBook Pro Retina 13 | 16GB ram | 256GB PCIe SSD | OS X(main), Arch ]

Permalänk
Skrivet av Von_OttO:

A.V.A är snyggt!

+1, som cs

Visa signatur

citera mig, annars är risken överhängande stor att jag ej hittar tillbaka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=|ZetaXtreme|=-:

Generellt brukar ju roliga och bra gratis spel <≠> gratis spel med bra och grym grafik. Ofta är de roligaste dem som inte har den grymaste och fetaste grafiken. Eller så är det i alla fall för mig och det gäller nog inte bara gratisspel. Ett spel med bra grafik kan vara kul i några timmar (typ som en film) för att se hur snyggt det är osv men ett spel med dålig grafik men riktigt bra gameplay kan vara kul för evigt (t.ex. finns det många gamla NES-spel från barndomen som jag fortfarande spelar och tycker är roligare än många nya spel). Jag menar vem kan inte fastna timmar i Kirby eller Super Mario Bros 3?

Men de gratisspel som jag spelat och gillar är väll nämnda ovan (dock har jag aldrig direkt spelat själv utan oftast har det blivit med ett gäng polare, brukar bli så mycket roligare då). Warsow är ju grymt, tänk dig typ Quake. Ända spelet jag kan komma på som är mer Quake:igt är nog Quake. Heroes of Newerth är ganska grymt men har en ganska hög inlärningskurva innan det blir riktigt kul, har du spelat DotA innan är det dock inte så svårt. Battlefield Heroes är riktigt kul, det handlar absolut inte om bra grafik men det är ett jävligt chill FPS att spela med sina polare och är helt klart mer byggt för att vara roligt och lätt att komma in i på nolltid än för Pro Gamers som vill spela på elite nivå och köra tävlingar, det är inte särskilt verkligt och tänk dig det som en komedi-version av BF liksom, det är inte alls samma typ av seriösa gameplay som in BF3 och liknande vilket är bra om man bara vill leka lite. Är du ute efter ett "vanligt" Battlefield-spel så är Battlefield: Play4Free mer lämpligt men personligen är det inget jag spelar för jag känner att jag lika gärna kan köra BF2, BF3 eller något annat BF-spel istället. Är du endast ute efter grym grafik (typ för att testa hur det ser ut och kolla runt lite) är kanske en demo till något spel med grym grafik mer lämpligt?

hälst av allt så skulle jag ju önska att jag hade kvar mitt nintendo 8 bitars inget slår dom gammla kult spelen dom kan man sitta med i timmar ^^

Visa signatur

CPU: Intel 8700k. MB: ASUS ROG STRIX Z370-i gaming. RAM: CORSAIR 16GB 2133MHZ VENGEANCE LP GFX:. Gigabyte 1080 Gtx. SSD:Samsung SSD 970 evo 250GB. SSD: SAMSUNG SSD 960 evo 1tb. PSU:Corsair SF600 600W 80+ Gold Chassi: Louqe GHOST S1. OS:Windows 10 pro
Konsoler: PS2, PS3, PS4, Xbox 360, Xbox one s, Nintendo switch sega mega drive, amiga 500,

Permalänk

Battlefield free 4 play?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Citera gärna för svar.

Permalänk
Medlem

köp en billig CoD 4 nyckel o lira cod multiplayer http://www.g2play.net/store/Call-of-Duty-4-Modern-Warfare-CD-... 90kr är ju inte mycket

Permalänk
Medlem
Skrivet av Uvania:

köp en billig CoD 4 nyckel o lira cod multiplayer http://www.g2play.net/store/Call-of-Duty-4-Modern-Warfare-CD-... 90kr är ju inte mycket

nä de är inte mkt men har man bränt alla pengar på julklappar så är de mkt haha
å sen är jag nog lite mer för bf men min dator klarar inte bf3 nå vidare

Visa signatur

CPU: Intel 8700k. MB: ASUS ROG STRIX Z370-i gaming. RAM: CORSAIR 16GB 2133MHZ VENGEANCE LP GFX:. Gigabyte 1080 Gtx. SSD:Samsung SSD 970 evo 250GB. SSD: SAMSUNG SSD 960 evo 1tb. PSU:Corsair SF600 600W 80+ Gold Chassi: Louqe GHOST S1. OS:Windows 10 pro
Konsoler: PS2, PS3, PS4, Xbox 360, Xbox one s, Nintendo switch sega mega drive, amiga 500,

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyrenberg:

Battlefield free 4 play?

Skickades från m.sweclockers.com

de såg riktigt nice ut alltid tyckt om bf

Visa signatur

CPU: Intel 8700k. MB: ASUS ROG STRIX Z370-i gaming. RAM: CORSAIR 16GB 2133MHZ VENGEANCE LP GFX:. Gigabyte 1080 Gtx. SSD:Samsung SSD 970 evo 250GB. SSD: SAMSUNG SSD 960 evo 1tb. PSU:Corsair SF600 600W 80+ Gold Chassi: Louqe GHOST S1. OS:Windows 10 pro
Konsoler: PS2, PS3, PS4, Xbox 360, Xbox one s, Nintendo switch sega mega drive, amiga 500,

Permalänk
Skrivet av Nixor:

hälst av allt så skulle jag ju önska att jag hade kvar mitt nintendo 8 bitars inget slår dom gammla kult spelen dom kan man sitta med i timmar ^^

Helt klart. I mitt föräldrahem i Skåne har jag två NES, två SNES, två Sega Mega Drive (I & II men det är ju samma), Sega Master System, en del annat med säkert ett hundratal spel. Jag ska hem och fira jul och funderar faktiskt starkt på att ta med mig lite gamla konsoler hem så att man slipper spela på emulatorer, de spelen kan vara så sjukt roliga.

Visa signatur

[i7 2600k @ 5GHz| NH-D14, fläktar utbyta mot ljudlösa 120mm SySS 800| Asus P8P67| HD6870 DirectCU| Corsair 4x8GB (32GB) 1600MHz DDR3| Moddat Corsair 550VX | Mac Pro / G5 Chassi| 2x120GB raid0 Intel 520 sys+ 2x3TB slask & home (riktig lagring på 12TB ZRAID NAS som även home backuppas/rsyncas till) ] - Helt ljudlös om man inte lägger örat intill chassit
[ MacBook Pro Retina 13 | 16GB ram | 256GB PCIe SSD | OS X(main), Arch ]

Permalänk

Har du testat TF2 eller bfh? spelar inte längre men gjorde förut!

Visa signatur

CPU: Amd FX 8120 @ 4,55Ghz, RAM: Corsair Vengeance 32GB Röd,
Grafikkort: MSI TwinfrozrIII GTX 660, Kylare: Corsair H80i,
Chassi: Cooler master 430 Elite, PSU: Fractal designTesla R2 800W,
Moderkort: ASUS Crosshair V Formula-Z 990FX,
Lagringsenheter: Samsung SSD 840 PRO-Series 128GB ,1TB Hitachi, 4st seagate barracuda

Permalänk

Alien Arena, A.V.A, Quake Live, Team Fortress 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=|ZetaXtreme|=-:

Helt klart. I mitt föräldrahem i Skåne har jag två NES, två SNES, två Sega Mega Drive (I & II men det är ju samma), Sega Master System, en del annat med säkert ett hundratal spel. Jag ska hem och fira jul och funderar faktiskt starkt på att ta med mig lite gamla konsoler hem så att man slipper spela på emulatorer, de spelen kan vara så sjukt roliga.

fasen va nice funderar på å köpa ett 8 bitars igen när jag har ekonomin till de vill säga. de är riktigt roligt att sitta å spela. måste ju säga att man vart lite avis på alla gammla konsoller du hade ^^ hehe

Visa signatur

CPU: Intel 8700k. MB: ASUS ROG STRIX Z370-i gaming. RAM: CORSAIR 16GB 2133MHZ VENGEANCE LP GFX:. Gigabyte 1080 Gtx. SSD:Samsung SSD 970 evo 250GB. SSD: SAMSUNG SSD 960 evo 1tb. PSU:Corsair SF600 600W 80+ Gold Chassi: Louqe GHOST S1. OS:Windows 10 pro
Konsoler: PS2, PS3, PS4, Xbox 360, Xbox one s, Nintendo switch sega mega drive, amiga 500,

Permalänk
Skrivet av tyrenberg:

Battlefield free 4 play?

Skickades från m.sweclockers.com

gratis spel.. ja
bra grafik......?

Permalänk
Medlem
Skrivet av qwerty1337:

Har du testat TF2 eller bfh? spelar inte längre men gjorde förut!

nej de har jag inte provat men funderar på att pröva bf play 4 free som jag fick tips om i tråden såg roligt ut

Visa signatur

CPU: Intel 8700k. MB: ASUS ROG STRIX Z370-i gaming. RAM: CORSAIR 16GB 2133MHZ VENGEANCE LP GFX:. Gigabyte 1080 Gtx. SSD:Samsung SSD 970 evo 250GB. SSD: SAMSUNG SSD 960 evo 1tb. PSU:Corsair SF600 600W 80+ Gold Chassi: Louqe GHOST S1. OS:Windows 10 pro
Konsoler: PS2, PS3, PS4, Xbox 360, Xbox one s, Nintendo switch sega mega drive, amiga 500,

Permalänk
Medlem
Skrivet av _MmattiasS_:

gratis spel.. ja
bra grafik......?

jo sitter ju å funderar på det

Visa signatur

CPU: Intel 8700k. MB: ASUS ROG STRIX Z370-i gaming. RAM: CORSAIR 16GB 2133MHZ VENGEANCE LP GFX:. Gigabyte 1080 Gtx. SSD:Samsung SSD 970 evo 250GB. SSD: SAMSUNG SSD 960 evo 1tb. PSU:Corsair SF600 600W 80+ Gold Chassi: Louqe GHOST S1. OS:Windows 10 pro
Konsoler: PS2, PS3, PS4, Xbox 360, Xbox one s, Nintendo switch sega mega drive, amiga 500,

Permalänk
Medlem

World of tanks är bra och "gratis"
Jag kör själv detta eminenta spel med mycket god behållning.
http://worldoftanks.eu/game/

Visa signatur

"Jag skulle hellre vara både alkoholist och narkoman än religiös.
Alkoholister och narkomaner har i vart fall emellanåt en fungerande verklighetsuppfattning."
- Okänd.