Permalänk
Avstängd

Skänker Dota 2 kod

Fick nämligen nyss invitation till Dota 2

har en kod kvar, är villig att skänka den nu för jag helt enkelt inte orkar försöka att sälja den

Motivera varför just du skall få den, inga random lögner då förlorar du din chans att få nyckeln

utlottning sker om någon timma eller så för att den som får nyckeln kan spela så fort som möjligt

Visa signatur

Moderkort: MSI 870A-G54 | CPU: AMD Phenom II X4 B55 4ghz | Kylare: Corsair H50 Push n pull| Chassi: CM 430 |
GPU: Sparkle GeForce GTX 580 GURU | RAM: Vengeance 1600Mhz 8GB |PSU: Fractal Design Newton R2, 650W modulär, 80 PLUS | Lagring: WD 500GB 7200rpm | Skärm: Asus VG236 120hz 3D 23" |

Permalänk
Skrivet av Anerhell:

Fick nämligen nyss invitation till Dota 2

har en kod kvar, är villig att skänka den nu för jag helt enkelt inte orkar försöka att sälja den

Motivera varför just du skall få den, inga random lögner då förlorar du din chans att få nyckeln

utlottning sker om någon timma eller så

All mina kompisar har fått förutom jag :/ . Kört DotA i 3 år, och HoN i 2, och sjäääälv klart så får mina kompisar nyckel som knappt spelar.. Världen är inte rättvis.

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

För att jag precis missa chansen att kommentera först

Visa signatur

Asus P8P67 WS Revolution B3, Asus GeForce GTX 580 1536MB DirectCU II, Intel Core i5 2500K 3,3GHz, 2TB Samsung Ecogreen F4EG, OCZ SSD Vertex3 120GB MAX IOPS, Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1333Mhz XMS3, Fractal Design Newton R2, 1000W Modulär, Samsung SH-222AB, SATA Svart OEM, Windows 7 Ultimate, Corsair Graphite 600T Vit Corsair Graphite 600T Vit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kebabhyvlarn:

All mina kompisar har fått förutom jag :/ . Kört DotA i 3 år, och HoN i 2, och sjäääälv klart så får mina kompisar nyckel som knappt spelar.. Världen är inte rättvis.

Men snälla, lägg ner det jävla fjäsket, "åhh alla mina kompisar har fått dota 2 inv utom jag:( cut cut cut"

skärp dig för fan.

Permalänk
Medlem

Äh jag tycker bara att jag e så pass awesome (precis som barney) att jag borde få den

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anerhell:

Fick nämligen nyss invitation till Dota 2

har en kod kvar, är villig att skänka den nu för jag helt enkelt inte orkar försöka att sälja den

Motivera varför just du skall få den, inga random lögner då förlorar du din chans att få nyckeln

utlottning sker om någon timma eller så för att den som får nyckeln kan spela så fort som möjligt

Jag skulle vilja få nyckeln för att jag har spelat Dota och dotaliknande spel i många år och jag skulle vilja testa nästa generations dota med mina kompisar som har fått nycklar från andra. Jag skulle bli väldigt glad om jag skulle få nyckeln!

Visa signatur

Kom ihåg att ALLTID citera mig om du vill ha svar!

|CPU: Intel Core i7 4790K Kyld av: Corsair H80 GPU: ASUS GTX 970 4GB Chassi: Phanteks Enthoo Evolv MOBO: MSI Z97M Gaming Nätagg: XFX 750W Silver SSD: Kingston 120GB SSDNow V300 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB 7200RPM + 1TB|

Permalänk

Har aldrig spelat dota, bara lite lol då och då när polarna kör det. SKulle vilja få nyckeln då jag helt enkelt vill prova på något nytt

Permalänk

Har spelat Dota samt LoL och även HoN, Skulle vilja prova Dota 2 och se hur det ter sig och om det blir värt att köpa! Samt skulle man kunna ha en kul tid med sina kompisar!

Permalänk
Medlem

Om jag fick en nyckel skulle det första bli att hitta buggar i spelet för att göra det bättre och stabilare. Har redan spelat liknande spel i genren och är i betan inte ute efter något annat än att göra det så bra som möjligt inför releasen.

Permalänk
Medlem

Om inte detta räcker så vet jag inte vad.

Jag Vill ha en

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D AIRFLOW | Moderkort: ASUS Prime Z790-P WIFI | Processor: Intel Core i7 13 700k 3.4 GHz | Processorkylare: Arctic Liquid Freezer II 280 A-RGB | RAM: DDR5 Corsair Vengeance 32 GB 5600 MHz | Grafikkort: Gigabyte GeForce RTX 4080 Gaming OC - 16 GB | Nätaggregat: NZXT GOLD C 1000 W | Hårddisk | WD Black SN850X 2 TB Gen 4

Permalänk
Medlem

*Låtsas vara en fattig stundent som berättar om hur fattig man är som student och verkligen skulle behöva den koden*

Visa signatur

Mobo: MSI MAG X570 Tomahawk | CPU: 3900X | CPU Kylare: Noctua NH-D14 SE2011 | RAM: 32GB G.Skill TirdentZ Neo | GPU: ASUS 3080 ROG STRIX OC White Edition | | PSU: Corsair RM750X | SSD: Silicon Power US70 | Chassi: Fractal Design Define C | Skärm: AOC CQ32G1
Realme x2 Pro 12gb/256gb

Permalänk

Okej, här kommer en sann historia

Jag har Dota 2, det har INGEN av mina kompisar. Jag blev invitead av en galet snäll random snubbe men det var egentligen en förbannelse. Jag är helt

Inne på Dota 2. Mina kompisar sitter och spelar Dota wc3 i min ventrilo server medans jag sitter i ett eget rum med Dota 2, det känns helt fel att spela wc3 Dota efter man spelat Dota 2 ett tag. Jag måste få in någon av mina kompisar till betan, en gång satt vi på ett lan hela morgonen på playdota forum och försökte få Dota 2 beta access. Men hittills är det bara jag som fått det och det är ett lagspel och inte alls lika kul med 4a randoms på laget.

Om du kan läsa ovanstående wall of text så, snälla ge en key till någon av mina kompisar så att den sedan kan invitea ytterligare 2 av mina kompisar så kommer allt kännas mycke bättre!

Puss & Kram

Permalänk
Skrivet av P!ngv!N:

Men snälla, lägg ner det jävla fjäsket, "åhh alla mina kompisar har fått dota 2 inv utom jag:( cut cut cut"

skärp dig för fan.

haha

Skrivet av overheated:

Har aldrig spelat dota, bara lite lol då och då när polarna kör det. SKulle vilja få nyckeln då jag helt enkelt vill prova på något nytt

Ge den till honom, så har vi förhoppningsvis en mindre LoL-spelare i världen?

Permalänk
Medlem

Behöver en paus från Skyrim! Det är min ursäkt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anerhell:

Fick nämligen nyss invitation till Dota 2

har en kod kvar, är villig att skänka den nu för jag helt enkelt inte orkar försöka att sälja den

Motivera varför just du skall få den, inga random lögner då förlorar du din chans att få nyckeln

utlottning sker om någon timma eller så för att den som får nyckeln kan spela så fort som möjligt

Jag skulle gärna överta din kod då jag har ämnat att prova MOBA ett bra tag (ska tilläggas att jag lirade DotA-originalet) , men det har aldrig blivit av. Dota 2 är ju gjort av Valve <3.

Permalänk
Medlem

Vad är Dota?

Permalänk

Har kört lol en hel del men har länge velat lära mig hon istället då de är lite mer att tänka på svårare mao, men tycker grafiken är så grötig på nått vis trivs inte med det. så har sagt till mej själv att när det nya dota kommer ska jag lägga lol på hyllan då de är mycket behagligare grafik. Vill lära mig köra lite innan spelet släpps

Permalänk

Jag tar gärna emot koden!

Vet faktiskt inte varför jag skulle få den istället för någon annan, mer än för att jag alltid älskat Dota och väldigt gärna vill testa Dota 2. Kommer mest troligt älska det.

Sen också för att hjälpa till med att rapportera buggar och liknande för att spelet ska kunna bli så bra som möjligt, men det är ju rätt uppenbart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ReMemberMe:

Jag tar gärna emot koden!

Vet faktiskt inte varför jag skulle få den istället för någon annan, mer än för att jag alltid älskat Dota-spelen och väldigt gärna vill testa det senaste. Kommer mest troligt älska det.

Sen också för att hjälpa till med att rapportera buggar och liknande för att spelet ska kunna bli så bra som möjligt, men det är ju rätt uppenbart.

Dota är en karta till Wc3, inget eget spel.

Permalänk
Medlem

Har aldrig lirat dota, hon eller lol. Såg dota 2 på Dhw, såg rätt kul ut skulle gärna vilja pröva det

Visa signatur

Cpu: Intel i7 7700k @5.15 ghz. Gpu:Asus Strix Gtx 1080Ti

Permalänk
Medlem

Skulle vilja ha Dota 2 nyckeln eftersom jag har tröttnat på mina spel och har ingen anledning att spela just nu, skulle vara skönt att få lusten tillbaka

Permalänk
Medlem

Jag kan ta den och sälja, lugnt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anerhell:

Fick nämligen nyss invitation till Dota 2

har en kod kvar, är villig att skänka den nu för jag helt enkelt inte orkar försöka att sälja den

Motivera varför just du skall få den, inga random lögner då förlorar du din chans att få nyckeln

utlottning sker om någon timma eller så för att den som får nyckeln kan spela så fort som möjligt

Daym! Gärna tack! själv har jag aldrig spelat Dota serien och testat LoL pga skulle börja spela med en kompis men dissa mig. Alla säger att Dota är mer skill krävande och jag har försökt fixa Dota 2 beta key sen somras men det gick åt skogen x). Men men just nu spelar jag Battlefield 3 och behöver verkligen Dota 2 pga Battlefield 3 är broken justnu

Permalänk
Medlem

Har på fullt allvar testspelat med druidz (hon klan), kom dock inte med men har lirat lite med dom i s.k "pubstomps". Har mött Angrytestie mid... gick sådär :/ kan skicka acc name i pm om du vill kolla så att det är stämmer :D.

Haters will hate. Är även otroligt sugen på att lira lite DOTA2, har inte lirat så mkt HoN/dota sen BF3 kom. väljer du mig så lovar jag att jag dödar dig mid

Permalänk

Snälla, ge mig en anledning att slippa LoL, WoW och läxa från skolan...

Permalänk
Medlem

Cause I'm awesome!

Visa signatur

Intel Core i5 3570K @ 4.0GHz / Noctua NH-D14 | Gigabyte Geforce GTX 670 WindForce 3X| ASRock Z77 Pro4 | Cooler Master Silent Pro M 600W | Corsair Vengeance CL9 2x4GB LP | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm| Fractal Design R4 | Acer 24'' G245HQbid |||| *Tillbehör* | Razer Megalodon 7.1 Headset | Razer Mamba | Citera gärna! Annars glömmer jag!! | Fri frakt för Swec!

Permalänk
Avstängd

hahahah fjäsket på grabbarna grus!
alla mina kompisar har utom jag, haha

ge den te mig, så kan jag ge bort den i present till lillbrorsan som gibbar dota garena

Permalänk
Medlem

Jag tycker att jag borde få den för jag har spelat alla föregångarna/kopior utav spelet , dvs dota , hon och lol. Haft många speltimmar på alla utav dem , därav tycker jag att jag borde på inviten . Så att någon som verkligen kommer utnyttja den får äran!

Mvh Max

Permalänk
Skrivet av Anerhell:

Fick nämligen nyss invitation till Dota 2

har en kod kvar, är villig att skänka den nu för jag helt enkelt inte orkar försöka att sälja den

Motivera varför just du skall få den, inga random lögner då förlorar du din chans att få nyckeln

utlottning sker om någon timma eller så för att den som får nyckeln kan spela så fort som möjligt

För att jag ville köpa den men inte tyckte det va värt att betala 150 kr.

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Efta:

Dota är en karta till Wc3, inget eget spel.

EDIT: Meh, trött ju!