Vad i helvete har hänt med youtube?

Permalänk
Medlem

Vad i helvete har hänt med youtube?

Hej!

Surfade nyss in på youtube och självklart har dom lyckats igen (enligt mig då) med att totalt förstöra sidans utseende.

Vad var det för fel på den gamla?
Där såg man direkt när man loggade in vad dom man prenumenerar hade laddat upp osv, nu vet jag inte alls hur något fungerar.

Nu ser jag massa klipp på förstasidan bara, inte bara nyuppladdade utan även skitgamla från de ja följer och man kan inte se alla nya videos eller något.

När man trycker i listan till vänster så kommer man ju bara in på deras "kanalsida" och där ser man då alla klipp dom laddat upp ju, var det inte enklare förut när man såg alla nya på förstasidan bara...?

Var ba tvungen att skriva lite då jag känner att detta nog är det värsta tuben lyckats med på länge och jag tröttnar på att dom bara förstör sidan mer och mer (enligt mig haha).

Så vad tkr ni om den nya designen?

MVh

Visa signatur

i5 2500k - Cooler Master Hyper 212 Plus - ASUS P8P67 - Gigabyte HD6870 - 8GB 1600mhz RAM - WD 320GB - Samsung 500GB - WD 640GB - Corsair HX650W -Windows Vista Ultimate 64-bit - Antec P182 - G11 - Ikari Optical

Permalänk
Medlem

Jag gillar det, det är mer som fejjan nu.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Som alltid när stora sidor ändras så blir folk upprörda. Det är bara att acceptera, det är deras sida och de får göra vad de vill med den. Här har du lite info om hur den nya designen fungerar:
http://www.youtube.com/t/new

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Jag gillar det, det är mer som fejjan nu.

Använder inte fäjsbåk så vet inget om det, vet bara att jag ogillar denna designen, fattar ingenting... vad var det för fel på att logga in och se alla nya videoklipp man prenumenerar på?
Nu kommer man till någon jävla sida där allt är ihop trängt, man ser inte alla nya klipp utan måste klicka sig framåt för att se dom, man ser inte vilka man redan har kollat på och första sidan är fylld av veckogamla klipp..

Om man följer typ 1-2 kanaler äre väl inte mkt problem men ja följer runt 25 st och då är det en jävla röra enligt mig.
(EDIT, följer visst 34st olika kanaler.)

Skrivet av hapone:

Som alltid när stora sidor ändras så blir folk upprörda. Det är bara att acceptera, det är deras sida och de får göra vad de vill med den. Här har du lite info om hur den nya designen fungerar:
http://www.youtube.com/t/new

Jo att sidor ändrar utseende osv kan jag förstå, tubens förra ändring osv var dock en som jag tyckte var bra, detta är dock ett jävla clusterfuck enligt mig (anledning finns ovanför) men som sagt så har jag väl aldrig märkt att dom lyssnat på sina användare förut gällande designval så väntar mig inget nu heller.

Man får väl acceptera det, hade skitit fullständigt i allt annat bara dom hade haft kvar de gamla utseendet gällande nya videoklipp från de man följer då det är det ända jag är intresserad av där, google + o facebook o massa annat skiter jag fullständigt i.

Men som sagt man får acceptera det.

Visa signatur

i5 2500k - Cooler Master Hyper 212 Plus - ASUS P8P67 - Gigabyte HD6870 - 8GB 1600mhz RAM - WD 320GB - Samsung 500GB - WD 640GB - Corsair HX650W -Windows Vista Ultimate 64-bit - Antec P182 - G11 - Ikari Optical

Permalänk
Medlem

Irriterar mig mest på den fula nya och intetsägande ikonen.

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Medlem

I dont like change!
(ಠ ›ಠ)

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Följer 130 kanaler. Det är i stort sett omöjligt att se allt, då väldigt mycket inte ens dyker upp i listan. När jag kollat på en video, vill jag gärna att den försvinner ur listan, som det gjorde med den tidigare designen.

Jag tycker det är tråkigt att design går före funktion.

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk
Medlem

Håller med en del tidigare kommentarer. Det verkar som om designen prioriteras högre än användarna. Tycker utseendet ändras stup i kvarten men videorna, orsaken till att sidan över huvudtaget sattes upp, laddas långsammare för var gång (det senare kan dock delvis bero på min dator etc). Loggade just in och såg hur rörigt det såg ut. Det gamla utseendet var klart bättre. Vore det inte dags snart att utvecklarna frågade användarna vad de tycker?

Visa signatur

I'd tell you a chemistry joke... But all the good ones Argone

Permalänk
Medlem

Verkar som om dom ville anpassa hela sidan för surfplattor osv... Själv har jag fortfarande inte lyckats att hitta den smidiga listan med alla man följer och listan på mina vänner är helt borta

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem

Skönt att höra att jag inte är helt ensam att ogilla nya designen, ett knep som fungerar för mig är dock att gå in på min profil och sedan trycka på "subscriptions", då visas alla man prenumererar på i en lista till vänster och alla nya klipp dessa laddat upp i ett fält till höger, och dessa försvinner när man kollat på dom så man slipper bläddra igenom sjukt många videos för o hitta allt nytt, det ända som suger med detta är att alla videos ligger ju i huller om buller om man inte går in på varje enskild kanal i listan till vänster men de är bättre än det andra som erbjuds.

Frågade även polare som hänger mkt på facebook om dom tyckte om designen då folk säger att den nya designen liknar facebook men dom verkar också ha problem att förstå hur saker o ting fungerar.

Visa signatur

i5 2500k - Cooler Master Hyper 212 Plus - ASUS P8P67 - Gigabyte HD6870 - 8GB 1600mhz RAM - WD 320GB - Samsung 500GB - WD 640GB - Corsair HX650W -Windows Vista Ultimate 64-bit - Antec P182 - G11 - Ikari Optical

Permalänk
Medlem

Vilka jävla idioter!

Hur ska jag nu hålla reda på alla nya videos? Det finns ju bara en rad med filmer och man måste scrolla neråt hela tiden. Kunde de åtminstone inte ha som option att visa flera videos av samma användare som gamla systemet?
Har ni märkt att halva skärmen är nu vit? Den effektiva ytan med innehåll står nu för 50% av min skärm, varför? Kunde de inte tryckt in nya filmer på denna yta!?
Nu går det inte heller att få tillbaka gamla användarsnittet om man går in på youtube.com/home

Vad fan tänker de med!!! Fan vad irriterad man blir! Jag är inte ens sugen att kolla på skiten längre. Först fuckar de upp BF3 för mig, nu ska de fucka up mitt andra hem--- youtube

Permalänk
Medlem
Skrivet av drbarris:

Vilka jävla idioter!

Hur ska jag nu hålla reda på alla nya videos? Det finns ju bara en rad med filmer och man måste scrolla neråt hela tiden. Kunde de åtminstone inte ha som option att visa flera videos av samma användare som gamla systemet?
Har ni märkt att halva skärmen är nu vit? Den effektiva ytan med innehåll står nu för 50% av min skärm, varför? Kunde de inte tryckt in nya filmer på denna yta!?
Nu går det inte heller att få tillbaka gamla användarsnittet om man går in på youtube.com/home

Vad fan tänker de med!!! Fan vad irriterad man blir! Jag är inte ens sugen att kolla på skiten längre. Först fuckar de upp BF3 för mig, nu ska de fucka up mitt andra hem--- youtube

Håller med dig helt, kollar inte på tv längre utan allt jag vill "se på" prenumererar jag på tuben..

Så att vakna och inse att sidan är halvt förstörd (enligt mig) var ju inte det roligaste, att det där med /home inte fungerar längre heller gjorde mig även lite mer upprörd idag hehe.

Visa signatur

i5 2500k - Cooler Master Hyper 212 Plus - ASUS P8P67 - Gigabyte HD6870 - 8GB 1600mhz RAM - WD 320GB - Samsung 500GB - WD 640GB - Corsair HX650W -Windows Vista Ultimate 64-bit - Antec P182 - G11 - Ikari Optical

Permalänk
Medlem

Yup nya sidan suger men det gjorde iof den innan också och den innan det,dom senaste uppdatering har bara blivit sämre

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av _tekken_:

Yup nya sidan suger men det gjorde iof den innan också och den innan det,dom senaste uppdatering har bara blivit sämre

Jo fast den förra fungerade ju iaf någolunda enligt mig, ens prenumenationer visade sig i kategorier (Uppladdare) och visade i ordningen de laddades upp och när man kikat på ett så markerades detta.

Sen hade jag iofs då och då problem att videos bara låg kvar på första sidan max 2 dagar och kom tillbaka till förstasidan 1-2 veckor efter uppload ibland, men hellre sådana problem än det som skett nu hehe.

Visa signatur

i5 2500k - Cooler Master Hyper 212 Plus - ASUS P8P67 - Gigabyte HD6870 - 8GB 1600mhz RAM - WD 320GB - Samsung 500GB - WD 640GB - Corsair HX650W -Windows Vista Ultimate 64-bit - Antec P182 - G11 - Ikari Optical