EA helt sjuka i huvet eller?

Permalänk
Medlem

EA helt sjuka i huvet eller?

Nån som svär åt dig då bannar EA nämligen dig? wtf är dom helt tända på knark eller ???

http://www.destructoid.com/ea-will-ban-you-from-games-if-some...

Permalänk

Hehe, måste dit och få folk bannade för skojs skull.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Kebabrulle

Desktop = AMD A10-6800K, 8GB, AMD R9 290 4GB

Permalänk
Medlem

Hahaha wow.. har dock varit med om värre.

Permalänk
Medlem

Det där är bara illa.

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

Varför fokuserar dem inte på fuskarna istället? Otroligt mycket fuskare på BF3.

Permalänk
Medlem

Haha lite småroligt, dock inte så kul för killen som blev bannad, är säkert en bot som gjort det... slår vad om att han ringer supporten så fixar det sig

Kasst system håller jag med om...

Visa signatur

You have earned my respect and my friendship.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Or0s:

Varför fokuserar dem inte på fuskarna istället? Otroligt mycket fuskare på BF3.

Ja.
Har hittills sett en person blivit bannad för fusk. Av ca 20. Sedan release.

Visa signatur

GPU: Sapphire HD7950 3GB OC CPU: i5 2500K 4.4GHz KYL: Scythe Mugen 2
MOBO:
Gigabyte Z68X-UD3H B3 RAM: GSkill 8GB 1600MHz PSU: Corsair TX650W
MUS: Logitech G400 TB: Logitech G15 SKÄRM: BENQ G2220HD // G2400W
HÖRLUR: HD558 LJUDKORT: Xonar DX CASE: Define R3 SSD: NOVA 2 60GB MECH: 3.75TB

Permalänk
Medlem

absurt

Visa signatur

Ny Data NZXT H440--I7 6700K/Kraken x61--Asus Hero Viii--Suprim X 3080--Corsair 2x8Gb--EVGA 1300W 80+gold--Samsung 980 Pro--Asus 27" G-synch
Data 2 MBP13"-15 TBD27" Data 3 HP Z-Book Server HP Micro 8 FreeNAS-11.3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Or0s:

Varför fokuserar dem inte på fuskarna istället? Otroligt mycket fuskare på BF3.

Precis.. det är värre att säga fusk än att fuska tydligen. Vårdat språk?? Det är ett krigsspel.. de säger fuck i spelet.. vad händer? Är man ball som spelutvecklare om man låter soldater svära, men korrekt om man bannar folk som gör det.. de är från vettet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ford:

Precis.. det är värre att säga fusk än att fuska tydligen. Vårdat språk?? Det är ett krigsspel.. de säger fuck i spelet.. vad händer? Är man ball som spelutvecklare om man låter soldater svära, men korrekt om man bannar folk som gör det.. de är från vettet.

Det är EA som bannar inte DICE, DICE gör spelet, gör patcher etc.

Permalänk
Avstängd

Detta kommer bara stödja TS åsikt.
Läs o gotta er!

http://www.video-game-forums.com/cross-platform-game-discussi...

Visa signatur

faplol.com <- ta en titt på mitt projekt!

Permalänk

tycker det är sjukt illa , speciellt då man inte är skyldig till nåt , jävla svin .. ursäktar det dåliga språket men så behandlar man inte kunder!

Permalänk

Skitbra. EA får mer skit vilket kanske resulterar att vi slipper se dom mer.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem

Tror ni på allvar att de andra stora spelbolagen är annorlunda? Det är så sjukt mycket kids som spelar de här spelen så de måste göra såhär annars blir de stämda av amerikanska föräldrar. I usa kan man som bekant stämma företag för minsta lilla.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GaMeR2K5:

Men va fasen, inte för att jag tycker ovårdat språk är en bra anledning till en ban... men det där tar ju ändå priset.

Man kan alltså banna spelarna genom att registrera sig på forumet och svära lite?

Snacka om att det där missbrukas nu då.

Jag hoppas flashback inte får nys om detta, det skulle skapa en epidemi!

Visa signatur

Quake, världens bästa e-sport!
5800x @ 4.85Ghz 1.4v // 2070 super @ 1935Mhz 0.875v // 4x8Gb 3733 cl16-16-16-32 @1.42v

Permalänk
Medlem
Skrivet av p0pe:

Detta kommer bara stödja TS åsikt.
Läs o gotta er!

http://www.video-game-forums.com/cross-platform-game-discussi...

Haha jobbat på Tele2, det han beskriver låter väldigt mycket som Tele2 supporten där jag jobbade. Dåligt betalt, undermålig utbildning, STOR problematik med ljugande försäljare, dåliga system, påtvingad merförsäljning, statistik är ALLT som betyder något etc. Det var ett tag sedan jag jobbade där så inte säkert att det är likadant idag, men kan inte tänka mig att det blivit så mycket skillnad.

Permalänk
Medlem

Men seriöst! Bara för att hans smeknamn stod med i samma mening som svordomen, så blir han blockerad? För i jävla helvete!! >< Oops ^^, EA har gått alldeles för långt nu. Kan de inte bara gå i grunden?

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Sånt som kan hända om man väljer att betala fullpris för att hyra spel genom steam och andra tjänster.

Permalänk

Hahahaha

Visa signatur

Den som spar han har

Permalänk

ska banna alla dryga 12åringar från ea's forum nu

Permalänk
Medlem

Store tid vilket gott skratt jag fick mig där XD
Dom är ju helt klart tända på något som troligen inte är lagligt någon stanns i världen!

"Electronic Arts, ladies and gentlemen. The anus that keeps on shitting!" Bäst!
Har nog inte vart med om ett företag så kölhalar sig självt så här ofta och med mindre och mindre mellanrum mellan omgångarna.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt