Permalänk
Medlem
Skrivet av Nikkop:

Jävla lotto allihop! Eller jag som har otur.

Jag gjorde surveyn såfort den dök upp och är fortfarande utan nyckel

Samma här, och fast att man är en trogen Dota spelare ja : /

Visa signatur

Citera för svar!!

Permalänk
Medlem

*Gråtrunkar och mår allmänt dåligt över att fortfarande inte fått någon nyckel* :/

Visa signatur

Ursprungligen inskrivet av Galna_Dvärgen ... i begynnelsen skapade inet fri frakt för sweclockersmedlemmar och såg att det var gott.

Permalänk
Medlem

Fick nycklar idag Mig glad, spelade första practice matchen nyss.

Måste säga att jag är lite smått besviken på keybinds faktiskt. Att man inte kan göra Shift+någonknapphär binds (tex Shift+Q) blev jag lite sne på. För jag har spelat HoN en hel del, där kan man binda tamefan vad som helst. Också att man måste dubbelklicka på sin "select hero" knapp för att följa sin egen hero med kameran var lite drygt, och man kan inte göra så med andra enheter, endast om man vänsterklickar på enhetens porträtt funkar det. Sen kunde unbinda MMB heller, vilket är ganska dåligt för mig då jag använder den för ventrilo och har alltid gjort så.

Sen så kunde man inte sälja items man har liggande i stash/inventory om man inte är nära en shop. Eller att det inte finns någon snabbknapp man kan hålla in för att sälja något (tex i HoN kan man hålla in CTRL och vänsterklick för att sälja någon, var man än är), utan man måste högerklicka item i stash/inventory och sen trycka på "Sell".

Så för tillfället är jag lite tveksam vad man ska tycka om spelet faktiskt, inge jättepositivt första intryck sådär.

Permalänk
Medlem

Du kan bindea knapparna hur du vill. Går dock inte att göra det samtidigt du är i ett game vad jag förstått. Jag har tex bindat itemslots alt-qweasd

Permalänk
Medlem

Asså är det ingen som kommer ihåg BareHipsters tävling eller? Vi som vann har ännu inte fått nycklarna... Moget att hålla på att lura folk...

Visa signatur

• Intel i7 2600K @ 4.3GHz • ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3 • 8GB Corsair Vengeance • Corsair SSD Force 3 Series 120GB • Win 7 64-bit • Corsair TX 850W • Corsair Graphite 600T Vit • Corsair Cooling Hydro H80

Permalänk
Medlem

Hmm... måste jag kolla, jag binda itemslots till 1-6, kunda inte köra med keypad alltså

Edit: Nope, kan inte binda Shift+något eller Ctrl+något till någon av de keybinds som finns. Endast alt, och den sitter helt fel i mitt tycke. Men får köra med Alt+något tills vidare då I guess.

Permalänk
Medlem

Håller med, skulle uppskatta en förklaring av Barehipster.

Permalänk
Medlem
Skrivet av the_raz:

Asså är det ingen som kommer ihåg BareHipsters tävling eller? Vi som vann har ännu inte fått nycklarna... Moget att hålla på att lura folk...

Skrivet av L1nk93:

Håller med, skulle uppskatta en förklaring av Barehipster.

Hans acc är ju avstängt så det var ju scam. Eller troll vad du vill kalla det.

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av the_raz:

Asså är det ingen som kommer ihåg BareHipsters tävling eller? Vi som vann har ännu inte fått nycklarna... Moget att hålla på att lura folk...

Skrivet av L1nk93:

Håller med, skulle uppskatta en förklaring av Barehipster.

Skrivet av Adam901:

Hans acc är ju avstängt så det var ju scam. Eller troll vad du vill kalla det.

tog bort tävlingen från tråden så inga fler blir scammade/trollade, verkligen tråkigt att han lurade oss rakt upp i ansiktet, jag och han snackade om regler om tävlingen och allt, trodde fan inte att han var sådan :S hoppas verkligen att ni som vann kommer få en key i sinom tid!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk

Verkligen tråkigt när något sådant händer. Jag lovar att jag lottar ut nycklar här om jag vinner (detta är inget troll! ) Hoppas ni som vart lovade nycklar får tag på annat sätt!

Visa signatur

Intel® Core™ i5-2500K CPU @ 4,5 GHz : GIGABYTE Geforce 680 : Asus P8P67 Pro B3 : 8GB Vengeance @ 1600 MHz : NZXT H2 Vit Classic Chassi : Intel 320 SSD 120GB (Spel) + OCZ Vertex 4 120GB (System) : NZXT Hale90 850w : Antec kühler 620 x 2 Scythe Gentle Typhoon 1850 RPM.

Permalänk
Inaktiv

Tyckte det smakade trollgryta rakt igenom. Tycker synd om saten som har så mycket fritid över att han börjar trolla folk över internet.

Jag sitter ju i betan fortfarande genom en gift-invite. Nämnde ju att jag skulle droppa gifts här om jag fick, har tvvärr inte fått några extra nycklar eller en invite på mina resterande steam-konton.

Permalänk
Medlem

Trodde helt ärligt att man var lite mer mogen än så när man var 23 år gammal, hade tydligen fel, lär aldrig bli nån beta här inte.

Visa signatur

• Intel i7 2600K @ 4.3GHz • ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3 • 8GB Corsair Vengeance • Corsair SSD Force 3 Series 120GB • Win 7 64-bit • Corsair TX 850W • Corsair Graphite 600T Vit • Corsair Cooling Hydro H80

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Alla som vinner keys måste höra av sig i denna tråden. Ska vi tumma på det?

jag fick nej du får ingen *elak*

Visa signatur

Lista på min dator och kringutrustning hittar du HÄR
Citera för svar! Beskök gärna min Youtubekanal! Där lägger jag upp musik jag skapar!

Permalänk
Medlem

Fick 2st extra nycklar med min egen beta invite genom Steam. Får se vad jag gör av dem, beror på ifall någon polare vill ha nyckel eller inte.

Skriver igen ifall jag får någon över isf, I guess.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yukki:

Hur kul var det för de som supporta dig när du började lira?

Nej men, jag tror inte att ranking systemet har prioritet just nu, men det kommer säkert komma!

Tur att jag förstod spelet innan jag började spela det eller hur?

Permalänk
Medlem

Så lågt gjort av honom, att starta en tävling där man ska skicka in bidrag om hur din perfekta nattklubb skulle varit. Enbart för att han är för dum för att komma på egna idéer till sin nattklubb. Så måste han scamma folk på idéer, sjukt tråkigt gjort, jag hatar sådana människor. Jag pratar om BareHipster.

Permalänk
Medlem
Skrivet av L1nk93:

Så äckligt gjort av honom, enbart för att han är för dum för att komma på egna idéer till sin nattklubb. Så måste han scamma folk på idéer, sjukt vidrigt gjort, jag hatar sådana människor.

Ja för han jobbar säkert på nattklubb... more like cartman i sin källare som bajsar på sin mamma.

Permalänk

ehh what?

Permalänk
Medlem

Fick nyckel idag, testade spela en match men tycker det känns sjukt obalanserat. men har som sagt bara testat en match. Dock spelade jag inte mycket DoTA utan spelar enbart LoL inom genren och det är ju inte samma sak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sucrame:

Fick nyckel idag, testade spela en match men tycker det känns sjukt obalanserat. men har som sagt bara testat en match. Dock spelade jag inte mycket DoTA utan spelar enbart LoL inom genren och det är ju inte samma sak.

Obalanserat?
vad menar du?
hehe

tycker det e riktigt kul! dock tråkigt att alla ska spela bloodseeker eller magina! och att mitt steam acc har typ blivit hackat atm =(
skickade mail till steam så kan nog spela snart igen

Barehipster e så jävla dryg asså!!!

Permalänk
Medlem

Jaha, då har man spelat DotA 2. Första intrycket är att det är minst ett helt ok spel. Tycker grafiken på heroes är riktigt bra men att miljöerna är väldigt sunkiga. Gameplaymässigt så tycker jag det är ganska bra, spelat ganska mycket HoN och det är så klart en del vana som gör att man blir lite irriterad. Ljuden för "double kill" psv är ju kass kvalité på, tycker dem borde spela in på nytt. Sen lade en server ner 42 minuter in i gamet, men det är ju en beta, shit should happen

Permalänk
Medlem

Byter mitt steam konto som innehåller följande : cs 1.6 , condition-zero , source , hl , hl2 , hl2 dm , hl2 lc , hl source , hl dm source och tf2 . Detta byter jag mot en dota 2 invite .

Mvh.

Permalänk
Medlem

Tar gärna emot en dota guest key!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gainsgoblin:

Tur att jag förstod spelet innan jag började spela det eller hur?

Då är vi i alla fall två!

Permalänk
Medlem

Fick min inbjudan idag Installeras as we speak, dock hinner jag nog inte spela något idag..

Permalänk
Medlem
Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av the_raz:

Trodde helt ärligt att man var lite mer mogen än så när man var 23 år gammal, hade tydligen fel, lär aldrig bli nån beta här inte.

han kanske ljög om sin ålder också...

tycker synd om er som la tid på era frågor hoppas verkligen att ni får key snart!
bra att hans konto blev avstängt!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

Fick låna en polares account och testade det, VALVE, I AM DISSAPOINT!

Hela spelet kändes ungefär som "DotA for dummies/amatörer" eller något i den stilen. Tyckte UIn var på tok för stor, nästan 1/4 av skärmen. Vinklarna i spelet var lite konstiga. "Skill up" systemet var bara kaos.

Har inte hunnit spela det allt för mycket och det är Beta, men jag förväntar mig inte för mycket efter vad jag sett.

Permalänk
Medlem

ÄNTLIGEN fick man mailet! Dygna inatt, Höll på att skrika när jag såg mailet men kom på att folk i huset ligger och sover!

Visa signatur

Chassi: Fractal r3 | Moderkort:MSI P67A-GD55 REV B3 | CPU: Intel i7 2600k @ 4,5ghz| CPU kylare: Antec kuhler h20 620 | Minne: Corsair 8gb 1600mhz | GPU: Crossfire Sapphire Flex Radeon HD6950 2GB |PSU: Cooler Master GX 750W |

Permalänk
Medlem

Jag har en invite, första att pma mig med email får den.

EDIT:
Ok, skickad till "Prophan" som var först med email.

Visa signatur

en dator