Zalman kliver in på grafikkortsmarknaden

Permalänk
Avstängd
Skrivet av mtntwg:

Ännu en... räcker det inte med de tillverkare som finns?

Aldrig gillat Zalman, sett det som P12 och amatörmässigt.

Zalman hade bra o fina kylnings prylar förr, dom var tidiga med special kylare osv.

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem
Skrivet av quattro-2.6:

Absolut, därför är AUDI 80 skit... WV motor..

Jag valde den utan en massa WV junk, 1994 C4 (100)

Men tillbaka till OT.
Finns nog ingen som tillverkar sina egna saker idag.

Vi t ex. tillverkar i företaget en hel del till Volvo LV som inte ens en Volvo anställd har haft kontakt med, fast det står Volvo och detalj nummer på dessa, vi skickar inte dessa ens till Volvo

Du tror inte Audi har underleverantörer?

Permalänk
Medlem
Skrivet av joshoa:

Zalman hade bra o fina kylnings prylar förr, dom var tidiga med special kylare osv.

Jo jag vet, men för mig har det inte känts "rätt" bara.

Visa signatur

Intel i5-11400F | Gigabyte Z590I Aorus Ultra | ASUS RTX 3060 Dual V2 OC | Corsair Vengeance LPX 16 GB
Samsung 980 Pro 1 TB | Seagate Exos 7E8 8 TB | WD Red 2 TB | Fractal Design Define Nano S | Fractal Design Ion+ 660W

Permalänk

Min första tanke var spiderman..

Note: det är inte positivt

Visa signatur

i5 3570K | Corsair Vengeance 8GB | ASRock Z77 EXTREME4 | Gigabyte GeForce GTX 670 | Asus Xonar D1 | Samsung 830 128GB | Corsair HX 650W | FD R3

Permalänk
Medlem

Kommer de att fortsätta med detta och göra en 7970 variant kan jag tänka mig en (efter ha sett ett test givetvis)
Jag köpte Zalman kylare till mitt 8800GTX och var nöjd, kör med CNPS9700 på min CPU idag och eftersom jag skippar SB-E och väntar att uppgradera tills Ivy-B så hoppas jag att jag kan fortsätta använda den.

Sen att den lyser bryr jag mig inte om, då jag inte ha ett plastfönster på sidan.

Visa signatur

Japp jag har dyslexi, så häng inte mig pga min grammatik.
CPU: Ryzen 7 5800X || GPU: ASUS ROG Strix RTX3070Ti OC || Moderkort: ASUS ROG Strix X570-F Gaming || RAM: 64GB 3200MHz || CPU kylare: Fractal Design Celsius S24 || Primär HDD: Samsung 980 PRO M.2 1TB

Permalänk
Skrivet av Aleshi:

Du tror inte Audi har underleverantörer?

Öh, har jag påstådd att dom inte har?
Alla har underleverantörer, MEN leverera en hel vara och peta på en klistermärke är inte en underleverantör längre, det är en tillverkare.

Visa signatur

Kebabrulle

Desktop = AMD A10-6800K, 8GB, AMD R9 290 4GB