BattleField 3 ny update på väg!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sambuccashake:

Hmmm har de nerfat samtliga Assault Rifles?
Känns väldigt hoppigt nu i den nya patchen. Visst, innan var det i princip full auto (och dra sakta neråt) som gällde men det känns lite drygt att "lära om" efter varje patch.

Har för mig jag läste nånstans (tror det var patch notice) att dom ändrat assault rifle och burst fire mode nu föredras.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mangemongen:

Den innehåller tydligen Back to Karkand.

Jag är lite dum på det här, men jag har bara den "vanliga" versionen.
Laddar jag ändå ner det där som har med Back to Karkand att göra, även fast jag inte köpte versionen som innehåller detta? (:

Visa signatur

Låda: Phanteks Eclipse P400S White TG | Mobo: ASUS ROG Strix Z390-F | CPU: Intel i9 9900K @ 5,0 GHz | GPU: ASUS ROG Strix GTX 1080 Ti | RAM: Crucial Ballistix Sport LT 32GB (4x8GB) DDR4 @ 2400 MHz | Corsair RM750x | Lagring: Samsung SSD 850 EVO 120GB | Crucial MX300 275GB | WD Caviar Blue 1TB | Hitachi Deskstar 500GB | OS: Windows 10 Professional - https://valid.x86.fr/4m66jq

Permalänk
Skrivet av markiiie:

Jag är lite dum på det här, men jag har bara den "vanliga" versionen.
Laddar jag ändå ner det där som har med Back to Karkand att göra, även fast jag inte köpte versionen som innehåller detta? (:

ja det verkar faktiskt som att du gör det. De skrev i updaten att de ska ändra på det i framtiden eftersom det inte är så optimalt att göra på detta sättet. Men jag tolkar det som att de var tvungna att slänga in en stor bit av DLC:n på denna patchen för att hinna ut med den i tid.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TraxMate:

Har för mig jag läste nånstans (tror det var patch notice) att dom ändrat assault rifle och burst fire mode nu föredras.

på medium to long ranges har jag för mig att de skrev i slutet.. känns rätt rimligt.

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karma_3750:

ja det verkar faktiskt som att du gör det. De skrev i updaten att de ska ändra på det i framtiden eftersom det inte är så optimalt att göra på detta sättet. Men jag tolkar det som att de var tvungna att slänga in en stor bit av DLC:n på denna patchen för att hinna ut med den i tid.

Vad knepigt att vissa laddar ner uppdateringar på 3,9 GB och andra har en på 5,0 GB.
Men mjaw, det verkar funka som det ska så jag borde kanske inte klaga.

Visa signatur

Låda: Phanteks Eclipse P400S White TG | Mobo: ASUS ROG Strix Z390-F | CPU: Intel i9 9900K @ 5,0 GHz | GPU: ASUS ROG Strix GTX 1080 Ti | RAM: Crucial Ballistix Sport LT 32GB (4x8GB) DDR4 @ 2400 MHz | Corsair RM750x | Lagring: Samsung SSD 850 EVO 120GB | Crucial MX300 275GB | WD Caviar Blue 1TB | Hitachi Deskstar 500GB | OS: Windows 10 Professional - https://valid.x86.fr/4m66jq

Permalänk

Jaha. Tackar... Vilken underbar patch må jag säga. Nu kan jag inte spela längre.

Sen den senaste patchen så kan jag inte byta karta eller ens hänga med när spelet byta sida när ronden är slut på samma karta så får jag en svart "loading" skärm och ingenting mer händer. Får "Alt tabba" mig ut och stänga av spelet och starta igen. I bästa fall har inte någon stulit min plats på servern...

Innan senaste patchen så funkade allt fint. Ibland fick jag kanske försöka ansluta till en server två gånger då "battlefield har slutat fungera" men det hände från browsern. Bara påt igen så funkade allt sen stabilt.

Nu kan jag alltså inte byta bana. Så fort ronden är slut och spelet ska ladda nästa så kommer "Saving" upp, och sedan tyinar saving texten bort och sen står den och blinkar "loading" bara och ingenting mer.

Jag vet att jag har en gammal skitdator, men spelet funkade fint innan patchen och funkar totalt katastrof nu.

otroligt ledsamt och tröttsamt.

Permalänk
Skrivet av Lars Kongo:

Jaha. Tackar... Vilken underbar patch må jag säga. Nu kan jag inte spela längre.

TEXT

Jag kan inte heller spela efter senaste patchen.

Punkbuster kickar mig efter 2 minuter, "Punkbuster violation ignoring queries 9006" även efter manuell uppdatering. Testat med brandvägg avslagen.
Spelet cappar i 30 - 40 bilder per sekund oavsett inställningar, (Vsync avslagen). Fick 80 fps innan.

Allt fungerade bra tills patchen installerades.

Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50

Permalänk

Ingen increased damage med flygplan mot AA? Sitter jämnt och lackar ur på att du är totalt hjälplös mot AA när du kommer och sätter 6 rocket pods, + ett helt magasin med kulor på den utan att spränga den... Och om du lyckas att disable den så reparerar bara föraren den innan du hinner tillbaka och sätta en ny salva på han.

Permalänk

Ska testa snart, har de möjligtvis fixat att cammo ändras till standard för varje klass efter varje runda? Har stört mig på det länge..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Corsair Obsidian 650D | Corsair AX850W | Asus Sabertooth Z77 | Intel core i7 3770k | Corsair H100i | Asus Geforce GTX 680 DirectCU II | Corsair Vengeance 16GB 1600Mhz | Samsung 840 evo 240gb | Samsung 830 128GB 2st | Seagate Barracuda Green 2TB

Permalänk

Är det bara jag som tycker att IR siktet nerfats som fan?!

Visa signatur

Antec P193 V3 | Asus P5k PRO | Q6600 @ 3,5 GHz "Lappad" | Vattenkyld processor | GeForce 570 HD med Arctic Accelero XTREME plus II | 2 x Crucial DDR2 PC6400 4GB KIT CL6 | Soundblaster X-treme Music | Corsair HX 850 W Modulärt
Mitt Projekt

Permalänk
Medlem
Skrivet av limited_edition:

Är det bara jag som tycker att IR siktet nerfats som fan?!

Blev alldeles lagom tycker jag.
Var trist när alla använde det, nu blir det mer variation.

Visa signatur

Intel Core i7 920, Asus Rampage III Gene, 6GB DDR3 1333MHz, GTX280

Permalänk
Medlem

efter massa kracher varje gång jag ska starta har jag lokaliserat probmet nu till ati´s powerplay och nu funkar det UTMÄRKT.

Visa signatur

- Det var inte bättre förr, det var bara roligare.

Permalänk
Medlem

Har kört en del efter patchen nu och jag tycker det flyter riktigt bra. Jag har inga krascher längre dock "you've been disconnected from EA online" ibland.
Tycker dock att stingers blivit mycket sämre. Även om man får lås och ingen flare:ar så missar dom ändå ibland vilket irriterar.
Men bra att de flyttat chatten och nerfat IR-siktet som bara var löjligt innan.

Nu väntar man bara på Back to Karkand. Det har tydligne redan släppts till Ps3? Känns lite orättvist.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Skrivet av emKa:

Blev alldeles lagom tycker jag.
Var trist när alla använde det, nu blir det mer variation.

Skrivet av killawife:

Har kört en del efter patchen nu och jag tycker det flyter riktigt bra. Jag har inga krascher längre dock "you've been disconnected from EA online" ibland.
Tycker dock att stingers blivit mycket sämre. Även om man får lås och ingen flare:ar så missar dom ändå ibland vilket irriterar.
Men bra att de flyttat chatten och nerfat IR-siktet som bara var löjligt innan.

Nu väntar man bara på Back to Karkand. Det har tydligne redan släppts till Ps3? Känns lite orättvist.

Men nu är det ju knappt ett IR sikte längre, i stort sett inget blir orangeat längre, och då tappar siktet sin mening..

Visa signatur

Antec P193 V3 | Asus P5k PRO | Q6600 @ 3,5 GHz "Lappad" | Vattenkyld processor | GeForce 570 HD med Arctic Accelero XTREME plus II | 2 x Crucial DDR2 PC6400 4GB KIT CL6 | Soundblaster X-treme Music | Corsair HX 850 W Modulärt
Mitt Projekt

Permalänk
Skrivet av Lars Kongo:

Jaha. Tackar... Vilken underbar patch må jag säga. Nu kan jag inte spela längre.

Sen den senaste patchen så kan jag inte byta karta eller ens hänga med när spelet byta sida när ronden är slut på samma karta så får jag en svart "loading" skärm och ingenting mer händer.

Har fått samma problem efter patchen. Det händer kanske bara var 3e banbyte för mig, fast det är lite olika.

Visa signatur

:: i5 2500K @ 4.5GHz 1.34V :: Asus P8P67 Pro :: 4x4GB Corsair Vengeance 1600MHz CL8 :: Asus GTX 670 :: XFX Core 650W ::

Permalänk
Medlem

Jag kan inte logga in på någon server och inte ens spela single-player mer än 1 minut innan det krashar. Får meddelandet:
Game disconnected: something went wrong.

Vad är detta för skit? Allt fungerade bra innan patchen...

Visa signatur

| NZXT H1 | Ryzen 5600X | ASUS RTX 3070 TUF GAMING OC | Kingston 32GB @ 3600MHz CL18 | A2000 1TB NVME |

Permalänk
Skrivet av mrtazz:

Jag kan inte logga in på någon server och inte ens spela single-player mer än 1 minut innan det krashar. Får meddelandet:
Game disconnected: something went wrong.

Vad är detta för skit? Allt fungerade bra innan patchen...

Samma här.......

Visa signatur

ryzen 5600X, 32Gb ram, 3070Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flexymannen:

Samma här.......

måste fråga. har ni löst detta? jag får "something went wrong" väldigt random. ibland flera gånger på en bana. ibland flera timmars spel utan.

Permalänk

Lite off topic, men måste bara fråga, är det bara jag som sett "Produkter kopplade till tråden - Battlefield 3 Limited Edtition 2372:-"...Är dom sköna i huvudet eller? xD

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk

Tja, jag har ett problem med Battlefield 3.
Jag har just fått grafikkortet Asus GeForce GTX 560Ti 1024MB
och när jag startar battlefield så kan jag typ spela battlefield innan dethär uppkommer:

http://www.youtube.com/watch?v=0442q5jyjxg&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=BFsYYeSyZBM&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=qWExaCHTDmk&feature=related

Någon somm vet en lösning?

Tack på förhand!