Permalänk

Inget illa menat men, vad är det för ide med att lägga upp ett galleri och inte fixa några bilder? Jag vet att han kanske bygger datorn men, varför bara inte vänta ett tag tills de första bilderna blir klara... poängen blir väldigt skev nu, 2.8 för ett "värsting" bygge.

Hoppas ändå på det bästa.

Visa signatur

2600K @ 4.5 Ghz , Asrock extreme 6, 16GB 1600mhz Kingston, XFX R9 290X@1100/1300 (Arctic cooler 3) ,Corsair 550D ,
Noctua D14, 1TB WD Black, Samsung 830 RAID0, Windows 7.

Permalänk
Medlem

ahop, detta bygget kom inte långt..

Visa signatur

burken: I7 870@2.93Ghz| corsairA50| corsair 8gb@ 1333Mhz| powercolor,xfx 5870 crossifire+ 2x Arctic Cooling Accelero Twin Turbo Pro | corsiar f3 60gb, 3x500gb hdd| asusp7p55d| fractal design R3|corsair HX750w 80+
Kringutrustning: benq22" full hd lcd benq24"LED 2ms, | philips full hd 32"

Permalänk

Håller med två föregående. Wet dream V1 vad okej. V2 var ett fiasko som tog slut mitt i. Nu V3 som inte börjat bättre. Ska man nu "bevisa" något med värstingbyggen så tycker jag man ska göra de med stil och finess, annars kan man lika gärna skita i de..

Visa signatur

Stationär: Chassi: InWin 805 Black PSU: EVGA Supernova 850W MoBo: ASUS Sabertooth Z170 S CPU: Intel i7-6700k Skylake GPU: ASUS GTX 1070 Strix SSD: Samsung 840 EVO 500gb Skärm: Dell UltraSharp U3415W
Server: HP DataVault X311 3TB
Mobil: Google Nexus 6p Laptop: Asus Zenbook UX301

Permalänk
Medlem

jag röstar på att nästa gång kanske bygget ska vara klart innan du lägger upp det? ;/

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Medlem

men de blir nog nice oavsett. Ska bli lkul at se när de läggs upp intressant som fan

Visa signatur

asus maximus III formula. i7-860@4.083ghz. northq siberiantiger 2. kingston hyperx 2x2gb @1800mhzddr3. intel ssd 80gb g2. Fractal Design 1000w. Zotac gtx480 amp!(stock 756/1900)).

Permalänk
Medlem

tjo vart kan man få tag i en sån där dator som ni/du har eller finns det nyare modeller

Permalänk

Sluta trolla med wet dream trådarna tbh..

Visa signatur

<Rampage Extreme III>------<Corsair Dominator GT 6144MB DDR3 PC3-16000 2000MHz>------<Intel Core i7 950 4 GHz>------<H70 CPU-kylare (Läckage) bytt till Noctua NH-U12P)>------<Fractal Design Define R3, Vit moddad>------<Corsair AX 1200W 80+ GOLD>------<Asus GeForce GTX 480 1536MB SLI>------<2st OCZ 60GB Vertex 2 E Series i raid0>------<Western Digital Caviar Black 1+2TB i lagring>

Permalänk

Varför inte starta galleriet när du har börjat?

Visa signatur

i7 920 @ 4Ghz | Asus P6T Deluxe | XFX Radeon 6870 CF | Corsair DDR3 @ 1600Mhz | 640+1TB 7200RPM | OCZ ModXStream 600W | Antec 902 | Zalman CNPS10X Extreme |

Permalänk

Här går det som på räls...

Permalänk
Medlem

.. oki, jag bad om i början innan jag la ut startbilden att det skulle hållas på en mogen och vuxen nivå, ville inte ha massa tjat som i mina förra trådar om ekonomi och prioriteringar, och hur dum i huvet man är för att man inte köper bil eller annat vettigt istället.

.. det sket många av medlemmarna i och började tracka IGEN bådem o pm och mail och lite i tråden IGEN.

Jag skrev oxå att händer det igen slutar jag med galleriet, vilket jag gjort nu. Det blir inga mer bilder eller berättande. Nu förstår jag dom andra moddarna eller byggarna som gett sej av härifrån.. inte kul inte

Sen att jag inte skrev direkt på måndagen var ju kanske inte det smartaste av mej, men har legat med ett hjärta som inte velat fungera som det sakll samt en rejäl influensa.. inte direkt det första man tänker på då att bygga ihop en dator.

SÅJA, nu har ni erat svar och jag önskar att tråden blir låst.

Visa signatur

Tänk på vad du säger, så du inte säger va du tänker!
Gigabtye Aorus 17x, i9-11980hk, 64GB ram, RTX 3080 16GB, Kc3000 2TB x2 Raid0, 17" FHD
Gigabyte Auros PRO Z690, 64GB DDR5 Dominator, 2x KC-3000 2TB Raid-0, Intel I9 12900KS, Corsair iCUE H170i ELITE LCD, Gigabyte RTX 4090 OC, be quiet! Straight Power 11 Platinum 1200W, 3 st Asus VG27A 2K 27", Win 11 PRO, mm, mm

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av MR Axis:

..Jag skrev oxå att händer det igen slutar jag med galleriet, vilket jag gjort nu. Det blir inga mer bilder eller berättande. Nu förstår jag dom andra moddarna eller byggarna som gett sej av härifrån.. inte kul inte

Sen att jag inte skrev direkt på måndagen var ju kanske inte det smartaste av mej, men har legat med ett hjärta som inte velat fungera som det sakll samt en rejäl influensa.. inte direkt det första man tänker på då att bygga ihop en dator.

SÅJA, nu har ni erat svar och jag önskar att tråden blir låst.

Ack, hoppas du återhämtar dig! Det är tyvärr rätt många som aldrig läser första posten ordentligt eller tänker på att OP har ett liv som ofta förändrar planerna. Beklagar, hade varit kul att se men förstår dig helt.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Skrivet av MR Axis:

.. oki, jag bad om i början innan jag la ut startbilden att det skulle hållas på en mogen och vuxen nivå, ville inte ha massa tjat som i mina förra trådar om ekonomi och prioriteringar, och hur dum i huvet man är för att man inte köper bil eller annat vettigt istället.

.. det sket många av medlemmarna i och började tracka IGEN bådem o pm och mail och lite i tråden IGEN.

Jag skrev oxå att händer det igen slutar jag med galleriet, vilket jag gjort nu. Det blir inga mer bilder eller berättande. Nu förstår jag dom andra moddarna eller byggarna som gett sej av härifrån.. inte kul inte

Sen att jag inte skrev direkt på måndagen var ju kanske inte det smartaste av mej, men har legat med ett hjärta som inte velat fungera som det sakll samt en rejäl influensa.. inte direkt det första man tänker på då att bygga ihop en dator.

SÅJA, nu har ni erat svar och jag önskar att tråden blir låst.

Bra! Skulle varit kul att se bilder dock Varför måste folk vara så jävla avundsjuka och börja leta fel som man sedan pekar på?...
Losers....

Permalänk
Medlem

Tråkigt att dom som håller på ska förstöra för oss andra som faktiskt är intresserade!

Permalänk
Skäggig legend

Synd och beklagar. Vi får mysa med dina tidigare album helt enkelt!

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 

Permalänk
Medlem

Krya på dig, synd angående galleriet.

Permalänk
Medlem

F*n då, jag som verkligen vela se detta :/ idioter som alltid ska förstöra

Visa signatur

i7 6700K - Maximus VIII Hero - EVGA 980 Ti SC+ ACX - 850 Pro 1TB - Corsair DDR4 2x8GB - EVGA SuperNOVA G2 850W - Noctua NH-D15 - FD R5+6xNF-A14 PWM - Samsung C24FG73FQU
Asus ROG G752VY - i7 6700HQ - GTX 980M

Permalänk

Jag vill se Wet Dream #3 med OCZ Revodrive R3! =D

Edit: hade inte sett tidigare kommentarer, synd.

Visa signatur

"The real danger is not that computers will begin to think like men, but that men will begin to think like computers."
-Sydney J. Harris

Spela lite EVE Online!

Permalänk

Varför låsa galleriet när den kan tas bort istället? Om inget annat än fler kommentarer kommer uppstå finns det ingen anledning att ha kvar ett galleri med en bild och lite kort beskrivning i början..

Edit: Krya på dig.

Permalänk
Medlem

Mycket trist att läsa MR Axis lägger ner sitt galleri p.g.a. av alla avundssjuka snorunge kommentarer!
Om MR Axis har tjänat sina pengar, ärvt dem, vunnit på lotto, hästar eller poker har vi inget med att göra!
Alla dessa förbannade avundssjuka inlägg, båda här och i andra trådar är fruktansvärda jobbiga att läsa!
Ni som skriver dessa inlägg; börja jobba istället och tjäna ihop pengar själva till era egna ”monsterdator”!

Jag hoppas verkligen MR Axis vill överväga om han inte skulle vilja fortsätta ”Wet dream ver. 3” galleriet för våran skull, oss som försöker vara seriösa med datorbyggen, inte gnäller och är otåliga och avundssjuka, men som förväntningsfulle ser fram mot ett ”drömdatorbygge”!

Krya på dig!

Visa signatur

CPU: Hexacore i7-980x ¤ KYLNING: moddad Corsair H70 ¤ MB: Asus Rampage 3 Extreme ¤ RAM: 12GB Corsair Dominator 1600MHz ¤ GPU: MSI GTX 760 ¤ PSU: EVGA SuperNOVA G2 1300W ¤ SSDer: Kingston HyperX Predator HHHL 240GB, Intel SSD 520 240GB, Intel SSD 330 120GB, Corsair Force GT SSD 120GB ¤ CHASSI: HAF 932 ¤ TANGB: Ducky Shine 2 MX Clear ¤ SKÄRMAR: Philips BDM4065 VA-LED 40" 3840x2160, QNIX 2710 LED E2 27" 2560x1440 PLS, Benq 24"

Permalänk
Medlem

tråkigt detta krya på dig väntat på detta ju

Visa signatur

asus maximus III formula. i7-860@4.083ghz. northq siberiantiger 2. kingston hyperx 2x2gb @1800mhzddr3. intel ssd 80gb g2. Fractal Design 1000w. Zotac gtx480 amp!(stock 756/1900)).

Permalänk
Medlem

Trodde inte det fanns sånna rövar här på sweclockers! De kan dra åt helvete. Allvarligt!

Och hoppas verkligen ditt hjärta ordnar sig! Skulle gärna vilja att du typ skrev här en liten rad om du blir bättre bara så vi som inte är rövar, faktiskt vet hur det gick!

Permalänk
Medlem

Kommer bli mycket underhållade och spännade att se vad som kommer dyka in denna gången.
Hoppas bara alla trollare och fjortisar håller sig borta så vi får se hela bygget.

Lycka till med bygget

EDIT:

Noo
Va sjutton?
Redan nerlagd
Hopplösa skitungar som inte kan hålla sin avundsjuka och idioti för sig själva!
Nu råkare det vara så att det finns folk som tjänar mer pengar än andra! Låt dom tjäna mer eller kämpa själva för att klättra på stegen i samhället för att nå dit själva då!
Man blir ju förbannad när man hr hur folk beter sig bara för att dom är avundsjuka >.<
Hoppas ditt hjärta reder sig och att du blir piggare snart.
Skriv gärna en liten rad när du är på benen igen.

Ledsen för att ett fint galleri stängs ned innan det börjar

Ursäktar men blev arg nu! Har sett fram emot detta bygget hur länge som helst nu och så sjuker det som Titanic pga avundsjuka på hög nivå.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Synd att höra att det läggs ned hoppas du kryar på dig också

Permalänk
Medlem

kom igen våga trotsa

Visa signatur

asus maximus III formula. i7-860@4.083ghz. northq siberiantiger 2. kingston hyperx 2x2gb @1800mhzddr3. intel ssd 80gb g2. Fractal Design 1000w. Zotac gtx480 amp!(stock 756/1900)).

Permalänk

ja, vissa är avundsjuka, men de behöver väl för i h*lvete inte förstöra för oss som vill se?! -.-

Permalänk
Medlem

Jimmy jag vill du skickar mig ett Pm vill snacka med dig !! o krya på dig fan lessen o höra det e inte som det ska

annons borttagen
Visa signatur

[Intel Core i9@13900KF Raptor Lake@5,5Ghz Oc][Asus ROG Z790 HERO[G-Skill RGB 32GB 6600Mhz cL34][WD Back 2TB NvMe][2TB Samsung 970 Evo + 2x8Tb Samsung 870 Qvo spel disk][Msi RTX 4090 Gaming Trio-X][ASUS ROG Swift OLED PG48UQ][Windows 11][1000/1000Mbits Telia fiber][Razer Ornata Tangentbord.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

På inlägg som bröt mot § 1 i reglerna, kom ihåg att vara trevliga och konstruktiva när ni kommenterar.

Permalänk
Medlem

MEN VAFAN, har inte kollat galelrier på länge, så ser jag att axxis har börjat igen, så har ni sabbat för mig. fan

hoppas du mår bättre axxis

Visa signatur

gege

Permalänk
Medlem

Ta ingen skit och strunta i alla mesar!

Visa signatur

[Fractal Design Define R3] [ASUS P8Z77] [Intel i5-3570K@4.5GHz] [8 GB DDR3] [Crucial c300 SSD] [ATI 6970 CF]

Permalänk
Medlem

Synd synd. Sånt här är ju något att titta på och drömma sig bort till för de som är intresserade. Precis som bilder på stränder i Thailand är för de som slänger pengar på resor, eller de som drar iväg pengar på bilfixande under åren och med klimax på Powermeet tex.

Man struntar liksom i ekonomin. Det är drömmen som är trevlig.

Visa signatur

Strömförsörjning: Fractal Design Newton R2 1000W PSU || Minne: 4 x Kingston ValueR. DDR3 1333MHz 4GB, CL9 || Moderkort: Gigabyte GA-870A-UD3, Socket-AM3+ || Processor: AMD Phenom II X2 555 Black Edition (Upplåst 4 cores) || Ljudkort: Creative SB X-FI Titanium || Grafikkort: Gigabyte GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX || OS-disk(-ar): 2 x Corsair SSD Force Series GT 120GB 2.5"