Permalänk
Medlem
Visa signatur

[CPU:Intel Core i7 7700k [GPU: R9 Fury] [PSU: Corsair TX 650W] [Chassi: NZXT Source 210H] [SSD: Samsung EVO 850 250GB+ M4 Crucial 64GB 2,5] [8GB RAM]

Permalänk
Medlem

Detta är ytterligare ett bevis på att vi inte kan ta in mer invandrare utan att ge dem den chans i samhället de behöver för att stå på egna ben. Seriöst, vi måste inse fakta och stoppa denna massinvandring innan vi sjunker ned till Tysklands nivå.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Haha:D hoppas att de inte pågar den stackars geten bara.

Visa signatur

På A svarar jag B, och på C vill jag höra om frågan.

Permalänk
Medlem

Fascinerande.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Om det inte finns någon get i närheten så är det ju bara köra med Molgan.

Permalänk
Medlem

Hoppas han försöker råna mig, blir fin middag då

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

Detta är ytterligare ett bevis på att vi inte kan ta in mer invandrare utan att ge dem den chans i samhället de behöver för att stå på egna ben. Seriöst, vi måste inse fakta och stoppa denna massinvandring innan vi sjunker ned till Tysklands nivå.

Det vore intressant att få veta hur du kom fram till att alla invandrare är egentligen nigerianska poliser..

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem

Hörde att getens bror va involverad inom rap metals undergroundscen :

Permalänk
Medlem

Så jävla metal, kolla ögonen!