Permalänk
Medlem

Steelseries 6G handlovstöd?

Jag undrar kort och gott om det finns något handlovstöd för steelseries 6g.

Permalänk

Jag tror att handlovstödet till 7G funkar öven till 6Gv2, så kolla efter ett sådant. Dock är det få som vill sälja sitt stöd och steelseries säljer dem inte lösa...

Permalänk
Medlem

Letar också efter detta

Permalänk
Medlem

Keyboardcompany har några i läder som ska fungera ganska bra till 6gv2 vad jag har hört. Blir dock ganska dyrt med frakt har jag för mig.

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem

Fick detta svar ifrån Steelseries:
"We unfortunately don't manufacture the wrist rest separately, so we do not sell it and don't have any to sell.

Very sorry - thank you. Computer stores generally sell gel/memory foam wrist pads for keyboards, though."

Så då återstår bara att pussla ihop det med någon annan tillverkares handlovsstöd, kom gärna med ideer och förslag

Permalänk
Medlem

Stödet från Saitek Eclipse II funkar prima, bara att skruva bort ett par skruvar så att det gick att ta bort biten som hakar fast stödet i tangentbordet. Men köp ett riktigt stöd när du ändå vill ha ett.

Visa signatur

Case: Lian Li PC-V354B | GPU: Sapphire R9 290 Tri-X | MB: ASUS Z97M-PLUS | CPU: Intel 4970k @ 4,0GHz | Cooler: Noctua NH-C12P | RAM: 24GB cl10 1600MHz | PSU: Cooler Master V550S | Storage: Samsung SSD 830-Series 128GB | 13TB WD RED

Peripherals: Creative Tactic3D Alpha | Filco Majestouch-2 | Logitech G400 | Dell UltraSharp U2312HM