Spela Skyrim med Knytnävarna som en Äkta man.

Permalänk
Medlem

Tourette meets Skyrim

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JesperT:

Tourette meets Skyrim

Tourettes? Läs på grabben, du vet inte ens vad det är.

Visa signatur

Jag kan ingenting om datorer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Utopolitan:

Tourettes? Läs på grabben, du vet inte ens vad det är.

Grabb kan du vara själv. Jag är antagligen ungefär dubbelt så gammal som dig med tanke på ditt sätt att diskutera.
Och jag vet precis vad Tourettes är och har läst på om det.
Läs på själv istället.

Ett kittlande behov av att yttra svordomar är något som inte är alltför ovanligt förekommande bland personer med Tourettes.
Och det passade väldigt bra ihop med vad han uppvisar på videon.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

haha bästa på länge, subscribe dirren

Permalänk
Medlem
Skrivet av JesperT:

Grabb kan du vara själv.
Och jag vet precis vad Tourettes är och har läst på om det.
Läs på själv istället.

Om du nu vet precis vad det är hur kommer det sig då att du, liksom majoriteten av jordens befolkning tack vare medial förvanskning och allmän ignorans, anspelar på det i helt fel kontext?

Och jag tror knappast jag behöva läsa mer om det då jag har diagnosen själv och har levt med det i mer än tio år.

Visa signatur

Jag kan ingenting om datorer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JesperT:

Grabb kan du vara själv. Jag är antagligen ungefär dubbelt så gammal som dig med tanke på ditt sätt att diskutera.
Och jag vet precis vad Tourettes är och har läst på om det.
Läs på själv istället.

Ett kittlande behov av att yttra svordomar är något som inte är alltför ovanligt förekommande bland personer med Tourettes.
Och det passade väldigt bra ihop med vad han uppvisar på videon.

Det är en förhållandevis liten procent bland människor med Tourettes som lider av coprolalia, och för de som faktiskt gör det yttrar sig symptomet på ett sätt som till karaktär inte är i närheten av det bruk av svordomar som förekommer i klippet.

Och jag uppfattar för övrigt det faktum att du blandar in helt irrelevanta omständigheter såsom eventuella skillnader i ålder som indikation på att du inte förmår föra en tydlig argumentation för saken.

Visa signatur

Jag kan ingenting om datorer.

Permalänk
Medlem

ja förstår inte hur så många kan skriva så negativt om detta. hur seriös tror ni han är egentligen? det är inte direkt en genomgående tortorial eller liknande. det är bara en filmsnutt på hur man är FUCKINNNGG BADASS i skyrim. det hade inte varit roligt om han inte svor och snacka sådär.

underbar video robbaz fortsätt sådär!

Permalänk
Medlem
Skrivet av JesperT:

Grabb kan du vara själv. Jag är antagligen ungefär dubbelt så gammal som dig med tanke på ditt sätt att diskutera.
Och jag vet precis vad Tourettes är och har läst på om det.
Läs på själv istället.

Ett kittlande behov av att yttra svordomar är något som inte är alltför ovanligt förekommande bland personer med Tourettes.
Och det passade väldigt bra ihop med vad han uppvisar på videon.

Äsch, jag tar tillbaka vad jag sa och ber om ursäkt för min bryska ton och för att jag ganska omoget kallade dig "grabb". Jag försökte ärligt talat medvetet provocera dig och jag tvivlar i själva verket inte på att du vet vad det är. Min "reptilhjärna" har en tendens att instinktivt överaktiveras när jag stöter på diverse uttalanden om Tourettes, främst på grund av att de flesta är helt felaktiga, och jag börjar känna något slags primitivt behov av att skälla på folk ^^ Det går dock över ganska snabbt, jag bryr mig innerst inne inte. No hard feelings.

Visa signatur

Jag kan ingenting om datorer.

Permalänk

Svensk brytning på engelska måste ju vara bland dem värsta som finns att höra. Eller så är det för att man är svensk själv, men det går typ inte att ta det seriöst.

Visa signatur

Asus Maximus II formula, E8400 @ 3.9GHz, 4GB Dominator DDR2, Radeon HD4850.

Permalänk
Hjälpsam
Skrivet av SwedishPshyco:

Svensk brytning på engelska måste ju vara bland dem värsta som finns att höra. Eller så är det för att man är svensk själv, men det går typ inte att ta det seriöst.

Knappast meningen att man skall ta detta seriöst.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk

sweden is problaby the new russia......

Permalänk
Medlem
Skrivet av Utopolitan:

Äsch, jag tar tillbaka vad jag sa och ber om ursäkt för min bryska ton och för att jag ganska omoget kallade dig "grabb". Jag försökte ärligt talat medvetet provocera dig och jag tvivlar i själva verket inte på att du vet vad det är. Min "reptilhjärna" har en tendens att instinktivt överaktiveras när jag stöter på diverse uttalanden om Tourettes, främst på grund av att de flesta är helt felaktiga, och jag börjar känna något slags primitivt behov av att skälla på folk ^^ Det går dock över ganska snabbt, jag bryr mig innerst inne inte. No hard feelings.

Ok, måste säga att det är just att bli kallad "grabb" som jag blev provocerad av och det var därför jag började prata om ålder.

Jag kan för övrigt själv tala av egen erfarenhet tex när det gäller vissa aspekter av diagnosen tex om det kittlande behovet att yttra opassande svordomar, speciellt när jag är trött eller stressad.
Det har jag själv gjort i hela miitt liv även om det givetvis inte varit så mycket som i Robbaz video.

Men visst, jag lägger gärna ner stridsyxan. Jag blir snabbt för känslomässigt engagerad i sådant här och ogillar att hålla igång några stridigheter.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

Utopolitan och JesperT, vackert att se att ni faktiskt slutar bråka i tråden! Tror aldrig jag sett någon med sådan självinsikt förresten Utopolitan, vackert

Visa signatur

MB: Msi-Gd65 CPU: intel 2600k GPU: Msi 1070 Gaming X

Permalänk
Medlem

it is äntärtäjning to her samwån spik Svinglis... batt it is väj mår fannier to vrajt in inglish vid Svidish spälling...

Permalänk
Sötast

Jag har sett klippet en gång innan utan ljud och tänkte att jag nu hade ett par minuter över och råkade komma över tråden så jag såg den igen med ljud.

Haha Robbaz, du är ju sjuk

Permalänk
Medlem

Det här är det roligaste jag har sett på länge! Såklart det skall vara ohyggligt massa svordomar och sånt, det passar det här perfekt. Du är en galen jävla dåre som går runt och klubbar ner allt du ser, passar perfekt.

Permalänk
Medlem

Pinsamt.

Permalänk
Medlem

Jag måste bara lägga till att Robbaz får "Sentenced Bad Ass Seal of Approval". Mycket bra!

Visa signatur

"It's Tommy this, and Tommy that, And chuck him out the brute,
But it's 'Savior of his Country,' When the guns begin to shoot!"

Permalänk
Skrivet av Utopolitan:

Äsch, jag tar tillbaka vad jag sa och ber om ursäkt för min bryska ton och för att jag ganska omoget kallade dig "grabb". Jag försökte ärligt talat medvetet provocera dig och jag tvivlar i själva verket inte på att du vet vad det är. Min "reptilhjärna" har en tendens att instinktivt överaktiveras när jag stöter på diverse uttalanden om Tourettes, främst på grund av att de flesta är helt felaktiga, och jag börjar känna något slags primitivt behov av att skälla på folk ^^ Det går dock över ganska snabbt, jag bryr mig innerst inne inte. No hard feelings.

Skrivet av JesperT:

Ok, måste säga att det är just att bli kallad "grabb" som jag blev provocerad av och det var därför jag började prata om ålder.

Jag kan för övrigt själv tala av egen erfarenhet tex när det gäller vissa aspekter av diagnosen tex om det kittlande behovet att yttra opassande svordomar, speciellt när jag är trött eller stressad.
Det har jag själv gjort i hela miitt liv även om det givetvis inte varit så mycket som i Robbaz video.

Men visst, jag lägger gärna ner stridsyxan. Jag blir snabbt för känslomässigt engagerad i sådant här och ogillar att hålla igång några stridigheter.

Haha, sötaste och kortaste bråket någonsin <3

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Unarmed or nothing.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.