Permalänk
Medlem

Vad tycker ni?

Tjenare, gjorde denna film i somras, vad tycker ni?

Dumt gjort eller nice?
Jag är rätt sjuk som person..

Visa signatur

Citera!

Permalänk
Medlem

Varför kolla på sånt här när man lika bra kan kolla på t.e.x Jackass, Dirty Sanchez, Nitro Circus mfl. Både dumt och idiotisk när sånt här redan finns i mängder, dessutom med mycket bättre kvalitét.

Tummen ner..

Visa signatur

"De som fattar, fattar."

Permalänk
Medlem

Jo sant, men hur ofta eldar på dom på sig själva? Vi spelade in detta runt 05:00 och hade inte tillgång till en bättre kamera, har andra klipp med bättre kvalité. Kan ladda upp dom senare..

Men lite kritik klarar jag, tack för respons.

Visa signatur

Citera!

Permalänk
Medlem
Skrivet av faitz:

Jo sant, men hur ofta eldar på dom på sig själva? Vi spelade in detta runt 05:00 och hade inte tillgång till en bättre kamera, har andra klipp med bättre kvalité. Kan ladda upp dom senare..

Men lite kritik klarar jag, tack för respons.

Hur ofta de elda på sig själva? Har väll förekommit x antal gånger i diverse olika program.

Visa signatur

"De som fattar, fattar."

Permalänk
Medlem
Skrivet av running_wild:

Hur ofta de elda på sig själva? Har väll förekommit x antal gånger i diverse olika program.

Ne, inte direkt

Visa signatur

Citera!

Permalänk
Medlem
Skrivet av faitz:

Tjenare, gjorde denna film i somras, vad tycker ni?

Dumt gjort eller nice?
Jag är rätt sjuk som person..

http://www.youtube.com/watch?v=D4F-jbBBeFs

ett mästerverk..

Permalänk

Äh, om man ändå ska elda på sig själv kan man väl göra det på riktigt! Ta en 25l dunk med bensin och häll över dig och tänd på. Istället för att stå och fjutta med en Axe spray på ryggen...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaptendum:

Äh, om man ändå ska elda på sig själv kan man väl göra det på riktigt! Ta en 25l dunk med bensin och häll över dig och tänd på. Istället för att stå och fjutta med en Axe spray på ryggen...

This.

TS, gör om, gör rätt.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Jävla idioter..
Varför i helvete tänder man eld på ig själv? För att det är kul/tufft/ballt? För att impa på tjejer?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaptendum:

Äh, om man ändå ska elda på sig själv kan man väl göra det på riktigt! Ta en 25l dunk med bensin och häll över dig och tänd på. Istället för att stå och fjutta med en Axe sray på ryggen...

Axe? Det var bensin.. Vågade inte ta mer, för det rann ner i röven.

Skrivet av tcntad:

Jävla idioter..
Varför i helvete tänder man eld på ig själv? För att det är kul/tufft/ballt? För att impa på tjejer?

Kul, och nej jag impar inte på tjejer

Visa signatur

Citera!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av faitz:

Axe? Det var bensin.. Vågade inte ta mer, för det rann ner i röven.

Kul, och nej jag impar inte på tjejer

Hur kan det vara kul att tända eld på sig själv?
Vad tänker du med?

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Hur kan det vara kul att tända eld på sig själv?
Vad tänker du med?

Jag tycker det var kul, problem?

Visa signatur

Citera!

Permalänk
Medlem

Gå hela vägen, dvs stor dunk bensin eller skit i det. Är du 12 eller?

Visa signatur

Dubstep, hjärndöd musik för en hjärndöd generation

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av faitz:

Jag tycker det var kul, problem?

Problem för dig ja.

Skrivet av frillan125:

Gå hela vägen, dvs stor dunk bensin eller skit i det. Är du 12 eller?

Nåt sånt är han. Bara kolla hans andra youtubeklipp.

Permalänk
Musikälskare

haha men nej...

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

Bara dumt, inte kul för fem öre.

Permalänk
Medlem

Känns som lite fel forum om du mest är ute efter nån sorts cred...?
Eller om det var kritik, ska man ge nån sorts konstruktivkritik då eller. Typ använd backlight eller testa större bländare nästa gång?
Skulle säkert tycka själv att det va ballt lite full med några polare men diskussionsvärdet i efterhand är ju rätt kasst tyvärr...

Permalänk

Uhm.. Syfte, mål och mening?

Visa signatur

Anything that can go wrong will go wrong.

Permalänk
Medlem

Serri.. behöver sånt här verkligen en helt egen tråd? Duger inte tillgängliga stickade tråden?
Och btw, sånt där gjorde vi förra årtusendet. Utan kamera. Med bensindränkt frigolit. Ni är inte först, tokigast eller dummast i huvudet.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Skrivet av faitz:

"Dum video."

Visa signatur

Hej, hur mår du?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Alakai:

Serri.. behöver sånt här verkligen en helt egen tråd?

Det är klart. Annars hade inte alls lika många skrivit hur jävla korkade dom är. Nu är det bara hoppas att allt detta leder till en utspårad diskussion.

Så mer hat på sweclockers!

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem

Känns som ett rejält antiklimax på ett tafatt försök att få sin E-penis strykt

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crippa90:

Love and tolerance, my pretties.

Det är ju sant. Jag som älskar urspårade trådar, urusla titlar, allmän pajkastning och hat borde ju tycka om sånt här.
Så varför gör min hjärna fortfarande ont? :'(
plshalpkthx

------------------------
Also: Berätta om ert mest idiotiska ögonblick i samma stil som TS video. Suggestiva videos med barbröstade unga män ger pluspoäng.
Egna historien är ganska kort och tråkig och involverar illa hoptvinnade tigersmällare och brännsår kring ena ögat. Halvblind i en vecka osv.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Moderator
Moderator

*tråd låst*

Seriöst, kan någon förklara för mig hur denna tråd hör hemma på SweC via pm? Jag kan till och med citera definitionen på subforumet;

Citat:

Denna avdelning är till för att man under ganska lättsamma förhållanden ska kunna diskutera sådant som inte är enbart datorrelaterat men som ändå berör oss datorentusiaster i vardagslivet. I grunden är allt som inte bryter mot reglerna tillåtet att diskutera så länge det finns ett diskussionsvärde och att tråden passar in i något av forumen. Självklart ska diskussionen föras på en mogen nivå. Tänk också på att lägga trådarna i rätt avdelning, vid eventuella tveksamheter går det förstås bra att kontakta en moderator.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers