Hur stänger man av vibration i 360 kontrollen?

Permalänk

Hur stänger man av vibration i 360 kontrollen?

Jag kör den i win 7 pc

Visa signatur

AMD Phenom II X4 940//XFX Radeon HD 5850 1GB//OCZ Vertex Series SATA II SSD 60GB
//Ultra-120 Extreme//Antec Nine Hundred//Gigabyte GA-MA790GP-DS4H// 4 GB Corsair Dominator PC8500//Corsair CMPSU-520HXEU 520W//

Permalänk
Medlem

öppna den och ta ut hjulet:P nämen i de flesta spelen kan man stänga av vibrationen, vilka spel kör du?

Permalänk

bf3

Visa signatur

AMD Phenom II X4 940//XFX Radeon HD 5850 1GB//OCZ Vertex Series SATA II SSD 60GB
//Ultra-120 Extreme//Antec Nine Hundred//Gigabyte GA-MA790GP-DS4H// 4 GB Corsair Dominator PC8500//Corsair CMPSU-520HXEU 520W//

Permalänk
Medlem

men jag har för mig om man trycker in "xbox" knappen så finns det under "preferences" så kan man stänga av vibrationen i kontrollen! Om det inte funkar när du har den ikopplad i PC:n testa köra in den i xbox:et och testa stänga av den där?

Permalänk
Medlem

hädelse..du sitter vid en pc o lirar med xbox dosa på bf3? *håller upp ett kors mot ts o mummlar lite mumbojumbo* hehe sätt dig o lira med mus o tangenbord pronto!

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk

använder vid heli bara

Visa signatur

AMD Phenom II X4 940//XFX Radeon HD 5850 1GB//OCZ Vertex Series SATA II SSD 60GB
//Ultra-120 Extreme//Antec Nine Hundred//Gigabyte GA-MA790GP-DS4H// 4 GB Corsair Dominator PC8500//Corsair CMPSU-520HXEU 520W//

Permalänk
Medlem

Finns i gameplay tror jag. Jag har i alla fall stängt av min hatar när man skjuter med musen och så börjar kontrollen vibrera som en dildo.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*
Tog bort ett konstigt inlägg.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Testpilot

Eftersom det handlar om kontrollen när den används till datorn borde den nog ligga i tillbehörsforumet, om det handlar om när den används till Xbox så går det som sagt att göra i menyn som kommer fram då man trycker på guide-knappen.
*Tråd flyttad*

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]