Permalänk
Medlem

AstroCon-KIRUNA

tänkte bara berätta att vi på rymdgymnasiet arrangerar ett LAN på folektshus i kiruna ikväll kl 20.00. alla är välkomna att vara med vet inte hur många här på sweclockers som bor i området, men om ni gör så ta en sväng förbi anmälan görs på anmalan@astroe.org

Visa signatur

i5 3570k / Asus p8z77-i Deluxe / Asus Gtx680 DCII / Corsair Ax 750w / Ocz Petrol 256GB / Corsair Vengeance 16GB

Permalänk
Medlem

Rymdgymnasiet lät rätt spännande. Säkerligen skulle en länk till mer information hjälpa er att få mer uppmärksamhet här.

Själv är jag väl en 100-150 mil bort så det är väl ganska ointressant för mig då

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Kiruna?! Måste jag ju ta bussen.. Nej, tyvärr. Hoppar denna gång
Vad blir det efter rymdgymnasiet för dig då, rymdtekniska?

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nightcrawl:

Rymdgymnasiet lät rätt spännande. Säkerligen skulle en länk till mer information hjälpa er att få mer uppmärksamhet här.

Själv är jag väl en 100-150 mil bort så det är väl ganska ointressant för mig då

http://www.astroe.org/ här har vi våran hemsida jag förväntade mig inte att någon egentligen skulle komma men det hade varit skoj

Skrivet av Alakai:

Kiruna?! Måste jag ju ta bussen.. Nej, tyvärr. Hoppar denna gång
Vad blir det efter rymdgymnasiet för dig då, rymdtekniska?

haha vi kör i februari igen 10-12. får komma då vi har en del turneringar och så
har ingen aning vad jag ska bli faktiskt har varit inne på praag och lule typ ^^

Visa signatur

i5 3570k / Asus p8z77-i Deluxe / Asus Gtx680 DCII / Corsair Ax 750w / Ocz Petrol 256GB / Corsair Vengeance 16GB