Är spel framtidens medium?

Permalänk
Inaktiv

Är spel framtidens medium?

Vad tror du?

Permalänk
Medlem

Vad menar du? Lite utförligare frågeställning hade varit önskvärt.

Visa signatur

Stationär: i5 2500K @ 4.3 GHz / GTX570 / 8GB @ 1600MHz / P8Z68-V Pro / 120GB SSD + 320 GB HDD / HX650 / FD Define R3 / W7 64 bit
Bärbart: 13.3" MacBook Pro / iPhone 4 / Nikon D80 + 18-135/3.5-5.6 + 50/1.8D
Hemmabio: Samsung 40" UE40D6515 / Yamaha RX-V465 + Canton GLE 490 (MW)
Kaffe: Moccamaster KB741 || Planerat: Rancilio Silvia + Gaggia MDF

Permalänk

Det är nutidens medium

Visa signatur

CPU:AM3 955BE@3.6+True black, MB:MSI 790FX-GD70, RAM:8GB Corsair, GPU:HD5870, SSD:Intel 80G g2(Win7) + 120G corsair(spel), PSU:Zalman 850w Chassi: Fractal design define XL

Permalänk
Medlem

Spel är för underhållning, inget mer - inget mindre ^^ Och det räcker gott för att berättiga existensen av marknaden

Visa signatur

Skriver som alla andra: Citera för att få min uppmärksamhet!

Permalänk
Inaktiv

Kommer spel att ersätta eller vara mer populärt än tex böcker osv i framtiden?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av anon172677:

Kommer spel att ersätta eller vara mer populärt än tex böcker osv i framtiden?

Är det inte redan det? kolla bara på hur många miljoner spel-appar som laddas ner?

Visa signatur

citera gärna så jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gardart:

Är det inte redan det? kolla bara på hur många miljoner spel-appar som laddas ner?

Fast att man laddar ner en spel-app innebär ju inte att man nödvändigtvis spelar så mkt. Det säger ju heller inte att man avsäger sig möjligheten till böcker...

Permalänk
Skrivet av sorkki:

Fast att man laddar ner en spel-app innebär ju inte att man nödvändigtvis spelar så mkt. Det säger ju heller inte att man avsäger sig möjligheten till böcker...

Bara för att det finns mängder med böcker betyder inte att jag läst ngn(har aldrig läst en hel bok)

Visa signatur

CPU:AM3 955BE@3.6+True black, MB:MSI 790FX-GD70, RAM:8GB Corsair, GPU:HD5870, SSD:Intel 80G g2(Win7) + 120G corsair(spel), PSU:Zalman 850w Chassi: Fractal design define XL

Permalänk
Medlem
Skrivet av Freneticz:

Bara för att det finns mängder med böcker betyder inte att jag läst ngn(har aldrig läst en hel bok)

I rest my case