Köpa Minecraft GameFanShop.com

Permalänk
Avstängd

Köpa Minecraft GameFanShop.com

Har nu efter många om och men beslutat mig för att köpa Minecraft, vart lite kär i Minecraft PE.

Jag tänkte höra med er om någon handlat från GameFanShop.com någon gång?
Är VISA-verifierade, men man är lite barnslig när det gäller VISA.

God Jul!

Permalänk
Medlem

Köp det hellre från http://minecraft.net alltså den riktiga hemsidan, enligt notch så är det enda stället att köpa ett riktigt från.

God jul till dig med

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Robhult:

Köp det hellre från http://minecraft.net alltså den riktiga hemsidan, enligt notch så är det enda stället att köpa ett riktigt från.

God jul till dig med

Jag får ta och göra så!

Permalänk
Medlem

Köpte mitt från ebay, funkade prima... Kostade hälften. Kolla det tbh

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Hzup:

Köpte mitt från ebay, funkade prima... Kostade hälften. Kolla det tbh

Tog och gjorde det jag med. Så nu väntar jag bara på mail med koder och så, sen blir det att lira!

Permalänk

Jag är intresserad av att köpa minecraft också på det sättet men är lite osäker på det jag är under 18 år är det tillåtet då ?
Adda gärna skype : nniillss7

Visa signatur

Processor: Intel® Core i7-2600K Processor 3,4 ghz|ModerKort: Asus P8P67 |Grafikkort: MSI GeForce GTX 580 1536MB TWIN FROZR II |Hårdisk (SSD): Corsair force SSD 120 GB |Minne: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB CL10 |Nätagg: Corsair TX V2 750W PSU |Hårddisk: Western Digital Caviar® Green 2TB |Cassi: Cooler Master HAF X Big Tower Svart | VattenKylning: Corsair H70 CORE Hydro Series CPU Kylare

Permalänk
Medlem
Skrivet av derschlangeman:

Jag är intresserad av att köpa minecraft också på det sättet men är lite osäker på det jag är under 18 år är det tillåtet då ?
Adda gärna skype : nniillss7

Be någon av dina föräldrar? Finns flera sätt att få spelet. Men Minecraft är ofta billigast på ebay.

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010