Betalt för B2K men funkar inte?

Permalänk
Medlem

Betalt för B2K men funkar inte?

Hej!

Köpte tillägget dagarna efter det kom. Fick kvitto från PayPal och tänkte börja spela.
Men hur får jag igång det? I min profil står det att jag har det, men när jag försöker joina en server står det att jag inte har tillägget.

Tips?

Visa signatur

/////Beeos (!)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beeos:

Hej!

Köpte tillägget dagarna efter det kom. Fick kvitto från PayPal och tänkte börja spela.
Men hur får jag igång det? I min profil står det att jag har det, men när jag försöker joina en server står det att jag inte har tillägget.

Tips?

var köpte du det?

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk

Logga ut från Battlelog (inte bara stänga browsern!) Logga in igen! Fixat!

Permalänk

Har du testat starta om origin?

Permalänk
Medlem
Skrivet av puttiplatt:

Logga ut från Battlelog (inte bara stänga browsern!) Logga in igen! Fixat!

+1

Detta hjälpte även mig. Man måste logga in och ut från battlelog för att det ska fungera.

Visa signatur

| Fractal Design R4 White | Intel I5 6600k@4Ghz| Asus Z170-A | MSI GTX 970 @1425Mhz | Corsair 16GB DDR4 2133mhz | Samsung 840 250GB | Corsair 650Watt nätagg |

https://soundcloud.com/symbolofficial

Permalänk
Medlem

Hej.

Köpte det genom Origin. Har testat logga ut och in utan resultat.

Visa signatur

/////Beeos (!)

Permalänk
Medlem

En polare till mig hade samma problem. Enligt EA Support: Logga ut från Battlelog, Origin settings -> General -> Delete all game installers, logga in på battle log. Funkade för han.

Permalänk
Medlem

Hade också en kamrat som hade problem med det. Pengarna hade dragits och så men inget spel.
Han ringde EA supporten (sverige numret) och det hade blivit något fel vid registreringen så de kirrade det medans han satt i telefon, startade om origin och vips

Permalänk
Medlem

Något strular och inte vill göra som man själv vill: Starta om datorn, löser 9/10 problem

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beeos:

Hej.

Köpte det genom Origin. Har testat logga ut och in utan resultat.

Tänkt på att du ska logga ut från Battlelog och INTE Origin

Visa signatur

RTX 3060ti | Intel i7 5820k | DDR4 64GB | Asus X99-S | Corsair 1000W Gold | Intel P600 512GB
9TB lagring | be quiet! Dark Rock Pro 3 | Logtech G710+ | Logitech G604 | Steelseries Arctic Pro Wireless
Asus Rog Swift | NZXT H440
Citera!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kare:

Tänkt på att du ska logga ut från Battlelog och INTE Origin

skadar nog inte så mkt o starta om origin oxå:)

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andyah:

skadar nog inte så mkt o starta om origin oxå:)

Ville mer uppmärksamma honom om att det va Battlelog det handlade om och inte Origin. Men Origin går nog bra det med

Visa signatur

RTX 3060ti | Intel i7 5820k | DDR4 64GB | Asus X99-S | Corsair 1000W Gold | Intel P600 512GB
9TB lagring | be quiet! Dark Rock Pro 3 | Logtech G710+ | Logitech G604 | Steelseries Arctic Pro Wireless
Asus Rog Swift | NZXT H440
Citera!!

Permalänk
Medlem

Det verkar funka nu
Starta om Battlelog och de verkar vara funkis.

Visa signatur

/////Beeos (!)