Permalänk
Medlem

överclocka i5 2000k

Halaja jag undrar om någon kan länka en program man kan överclocka sin i5a med har kollat runt men inte hittat något bra

Permalänk
Medlem

Det får du vackert göra i BIOS...

Permalänk
Medlem
Skrivet av bengt-re:

Det får du vackert göra i BIOS...

det e sån fjantig överclocking det sak va riktigt det e bara 4 ghz elr något i bios

Permalänk
Medlem
Skrivet av boogo:

det e sån fjantig överclocking det sak va riktigt det e bara 4 ghz elr något i bios

vad snackar du om?

Permalänk
Medlem
Skrivet av boogo:

det e sån fjantig överclocking det sak va riktigt det e bara 4 ghz elr något i bios

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?

Permalänk
Medlem
Skrivet av lorgix:

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?

Missat en lektion eller två? *jk*

Visa signatur

Star Citizen ❤

Permalänk
Medlem
Skrivet av lorgix:

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?

Visa signatur

"Remember, you’d see movies about the future, and everything was in the sky? Like, it had moved in to the sky? … That’s the internet! That’s what it is! That’s our flying cars!" - Kanye West 2013
Mitt retrobygge:*Projekt Golden Oldie*

Permalänk
Medlem
Skrivet av boogo:

det e sån fjantig överclocking det sak va riktigt det e bara 4 ghz elr något i bios

Erhm, du vet väll hur man ens överklockar? Eller är detta något du hört sedan tror du att du klarar det på en sekund, eller är det bara ett random troll?

Visa signatur

Citera för svar!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av boogo:

Halaja jag undrar om någon kan länka en program man kan överclocka sin i5a med har kollat runt men inte hittat något bra

Vad har du för moderkort?

Visa signatur

Star Citizen ❤