Permalänk
Medlem

är Inferno-online bra

tja tänkte dra och gibba så är inferno online bra polarna säger att det suger men dom kan dra åt ******* tack för svar

Permalänk
Medlem

Kan någon översätta?

Visa signatur

Plan9 fan. In glenda we trust.

Permalänk
Medlem

Inte varit där på sju år, men nattgibben var bra då alla fall.

Visa signatur

: AMD Ryzen 2600X : 32GB Corsair : Nvidia RTX 2070 :

Permalänk

Var där för något år sen och lirade lite, jag gör det inte igen.
Varför? Otrevlig personal, galet fullt med personer och har för mig att priserna var inget vidare..

Visa signatur

2500K + Noctua NH-U12P | ASRock P67 Extreme6 | Corsair XMS 2*2GB | Radeon 3870 512mb | Samsung 160GB + 1TB | Fractal R3 | Corsair AX750 | Samsung T220

Jag kan ha helt åt skogen fel, du är varnad!

Permalänk
Medlem

Internet-café! Finns det kvar sådana??

Permalänk
Medlem

Varit där nån gång för något år sedan. Lite stökig miljö men det är vad som händer när massa småkids sitter i samma rum. Kostnaden är ju försumbar så den är inget att klaga på.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem
Skrivet av nmc:

Internet-café! Finns det kvar sådana??

Jo då. Men dom lär nog försvinna dom med, efter som. Folk bär ju omkring med sina laptopar med uppkoppling, man har sina telefoner där man kommer åt internet med. Så behovet med ett internet-café är och kommer väl inte att vara lika stort som det en gång har varit. Så dom kommer nog att försvinna, lika som vad telefonhytterna gjorde en gång i tiden.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Liv&helvete:

Jo då. Men dom lär nog försvinna dom med, efter som. Folk bär ju omkring med sina laptopar med uppkoppling, man har sina telefoner där man kommer åt internet med. Så behovet med ett internet-café är och kommer väl inte att vara lika stort som det en gång har varit. Så dom kommer nog att försvinna, lika som vad telefonhytterna gjorde en gång i tiden.

Jo nuför tiden är inte fysiskt socialt umgänge särskilt inne längre så varför ha internet-café...

Visa signatur

Man
2-barnsfar
Spelnörd

Permalänk
Medlem

Det var bra för typ 5 år sen men nu är det dåligt. Var där förra året och det är förbannat varmt, Svårt att få dator.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Nej Inferno online är inte bra, riktigt otrevlig personal, sjukt varmt i lokalerna, nästan alltid fullpackat med skrikande 12 åringar, smutsigt och äckliga toaletter (för att det är smutsigt där med alltså). Det är i alla fall min åsikt, men går väl dock an inget jag vill tillbaka till.(Jag var där för ca 2år sedan)