Permalänk
Inaktiv

Vilken hundras är detta?

Tjena,

Skulle behöva hjälp med att få reda på vad det är för ras på hundarna i denna video från AB: http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/samhalleochpolitik/o...

Har googlat som en tok men blir inte mycket klokare av det. Hoppas någon kan hjälpa mig på rätt väg

Permalänk
Medlem

Det står ju i undertexten, det är en beagle, du vet han snobben.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Söta hundar, men har lite problem med vissa djurrättsorganisationer. Klart man ska försöka minska behovet av att använda djurförsök, men vill de att man ska avdomesticera hundarna och släppa ut dem i skogen igen? Annars, ska de bli sällskapshundar? Något som när det kommer till kritan endast är för människans vinning?!

Jag har själv hund och jag tror hon trivs väldigt bra med oss, men hon har ju inte valt det själv..

Visa signatur
Permalänk

Någon sorts Terrier.

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk

Står som sagt i själva videon, det är beagle-hundar.

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ryden:

Söta hundar, men har lite problem med vissa djurrättsorganisationer. Klart man ska försöka minska behovet av att använda djurförsök, men vill de att man ska avdomesticera hundarna och släppa ut dem i skogen igen? Annars, ska de bli sällskapshundar? Något som när det kommer till kritan endast är för människans vinning?!

Jag har själv hund och jag tror hon trivs väldigt bra med oss, men hon har ju inte valt det själv..

Ja men det handlar att dom levde helt Isolerade och inte fick gå ut alls till sin naturliga miljö, visst har inte alla hundar så bra där dom bor men då ska man tänka sig för innan man köpper en hund- själv går jag ut 5-6 gånger om dagen med hunden, släpper ut honom på gården om rätt så ofta och bor inte i en alldeles försmall lägenhet samtidigt så lämnar jag aldrig honom ensam och jag tror -från det jag vet- att dom flesta hund-ägare gör ungefär som jag....

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X