Permalänk

Högra delen av min hörlur sönder !

Som ni ser i rubriken har den högra delen av hörluren gått sönder, det jag undrar är om jag kan laga den på något hyfsat enkelt sätt. Om inte så kanske jag kan använda den till något annat ?

Med vänlig hälsning, Fredrik

Permalänk
Medlem

Det är bara att öppna upp och kolla! Kan vara så att något har lossnat som du kan fixa själv.

Om det inte går så vill du kanske använda den som något annat? Du kan ju alltid ha det som en soppskål eller något lol :3

Permalänk
Skrivet av Nikkop:

Det är bara att öppna upp och kolla! Kan vara så att något har lossnat som du kan fixa själv.

Om det inte går så vill du kanske använda den som något annat? Du kan ju alltid ha det som en soppskål eller något lol :3

Ska göra som du sa.

Man vet ju aldrig va en sweclockare kan komma på ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av FredrikForsberg:

Som ni ser i rubriken har den högra delen av hörluren gått sönder, det jag undrar är om jag kan laga den på något hyfsat enkelt sätt. Om inte så kanske jag kan använda den till något annat ?

Med vänlig hälsning, Fredrik

Om den gick sönder i två delar så är det bara och limma annars är det bara att köpa ny

Visa signatur

[B]Cooler Master HAF 912 Plus ● I5 Quad 2500k @ 4,8GHz ● Antec Kühler H2O 920 ● Asus P8Z68-V Pro ● Asus gtx 560 ti OC SLI ● 500GB Western Digital Caviar blue ● Seagate Barracuda 3TB ● Corsair 8GB CL9 1600Mhz XMS3 ● Fractal Design Newton R2 modular 800W [U]

Permalänk
Skrivet av Nikkop:

Det är bara att öppna upp och kolla! Kan vara så att något har lossnat som du kan fixa själv.

Om det inte går så vill du kanske använda den som något annat? Du kan ju alltid ha det som en soppskål eller något lol :3

Måste förstöra headsetet om jag ska kunna komma in i det -.-

Permalänk
Skrivet av Prynne:

Om den gick sönder i två delar så är det bara och limma annars är det bara att köpa ny

Tappade skiten i marken... Dock är detta bara ett extra headset :>

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nikkop:

Det är bara att öppna upp och kolla! Kan vara så att något har lossnat som du kan fixa själv.

Om det inte går så vill du kanske använda den som något annat? Du kan ju alltid ha det som en soppskål eller något lol :3

Hahahahhaah. Mmm den soppan blir nog gooood!