Program som det går att skriva under i?

Permalänk
Medlem

Program som det går att skriva under i?

Jag undrar om det går att t. ex om jag har ett pdf dokument i galaxy tab 10.1, & jag vill ha en underskrift i detta dokument, går det att göra med Adobe reader eller något annat program?
Plattan behövs i jobbet för att skriva under dokument så man slipper massa papper med sig.

Permalänk
Medlem

Motorola zoom har den bästa uppdateringen av peks'kärmen på 100hz vilket brukar vara bra för underskrifter! Program vet jag inget om.. Lycka till!

Visa signatur

(Hackintosh) late 2011: Gigabyte H61M-DS2 | i5 3470T | MSI N210 D512D2 | 8 GB XMS3 | Crucial m4 265 GB | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Qnuba:

Jag undrar om det går att t. ex om jag har ett pdf dokument i galaxy tab 10.1, & jag vill ha en underskrift i detta dokument, går det att göra med Adobe reader eller något annat program?
Plattan behövs i jobbet för att skriva under dokument så man slipper massa papper med sig.

borde väl gå att koppla en ritplatta till en dator för det där annars?
betydligt billigare än en galaxy tab om ni tänkt ha det stationärt i vilket fall.

sedan är jag tveksam till hur galaxy tabben hanterar underskriften, pdf visarna på android brukar såvitt jag vet inte vara begåvade med en ritfunktion, och sedan krävs det ju även att du kan spara det, HTC's tabb är den enda jag vet som verkar någorlunda åt det hållet vad gäller funktion, något de själva trumfade en del om, men jag kan mycket väl ha fel. och utöver byggkvalitet, penna och ritfunktion i precis allt så är den inte något orgasmframkallande vad gäller specen. på jobbet ska ni ju kanske inte ha den för spel i vilket fall.

så jag föreslår nog antingen ritplatta alternativt HTC-flyer.

Visa signatur

Win 12 pro | AMD i7 tolvsjuhundraX 1.2ghz | Asus Mode kort delux Fashion Gucci | 32 GB 1337 MHz
AMD 2020 Corona GPU | 1GB HDD Seagate Expansion | ~3 KB SDD
Fractal design K3 | motionscykel 850W | Dell 32 ventiler överliggande kam
mbturbo.com

Permalänk

Min Thinkpad Tablet har inbyggd wacom. Så den är förmodligen bäst anpassad till detta. jag skissar och har den som anteckningsblock. funkar klockrent! kostar visserligen lite mer men ändå.

Men för att svar på den faktiska frågan så har jag sett att flera har eftersökt denna funktion, tror inte det finns ännu, men kommer nog med ICS.

Visa signatur

Lenovo Thinkpad Tablet > Android 4.03 > Tegra 2

Asus UX32VD-R4002V > Intel i7 3517U > Geforce GT 620 > 13,3" IPS @ 1920 x 1080