Ev köpa 6GV2. Men är frågetecken tangenten felplacerad?

Permalänk
Medlem

Ev köpa 6GV2. Men är frågetecken tangenten felplacerad?

Som namnet på tråden... alla bilder jag ser så är det inga ÅÄÖ och frågetecken tangenten är helt åt helsike?

http://www.maximumpc.com/files/u127998/keyboard_steel.jpg

Har verkligen fastnat för detta tangentbordet men jag kan inte acceptera ett tangentbord där jag behöver skriva frågetecken på samma sätt som man gjorde i CS föra många årsedan...

Visa signatur

Chassi Fractal Design R3 Silver. CPU I5 2500K @ 4.5Ghz Kylning Corsair H80 Moderkort Asus P8P67 Pro RAM Corsair Vengeance 16GB DDR3 1600Mhz Grafikkort MSI Twin Frozr 780 Ljudkort Creative X-Fi Xtreme Music HDD Kingston HyperX SSD 120GB

Permalänk
Medlem

Kanske för att du kollar på bilder på amerikanska sidor?

Visa signatur

Mac Pro
2x 2.66GHz Clovertown Xeon Dual Core | 2,5TB | 7GB 667MHz ECC FB-DIMM | ATI Radeon 4890 1GB OC | Logitech G19 + MX Revolution
Hell yes.

Permalänk
Medlem

Apostrof sitter där shift ska sitta och shift är otroligt liten. att spamma gg manuellt blir för svårt och jag struntar numera i att använda apostrof

Permalänk
Medlem
Skrivet av jacob.90:

Som namnet på tråden... alla bilder jag ser så är det inga ÅÄÖ och frågetecken tangenten är helt åt helsike?

http://www.maximumpc.com/files/u127998/keyboard_steel.jpg

Har verkligen fastnat för detta tangentbordet men jag kan inte acceptera ett tangentbord där jag behöver skriva frågetecken på samma sätt som man gjorde i CS föra många årsedan...

Det är en amerikansk layout på istortsett alla bilder, oroa dig inte köper du i sverige kan du nästan vara säker på att få svensk layout. Fråga i butiken/maila hemsidan där du ska köpa om du har några frågor.

Visa signatur

Fractal Design Arc Midi R2, 4670k, Sabertooth Z87, Gigabyte Gtx 780 Windforce, Samsung Evo 2x120gb Raid0, Seasonic X-650, A-data XPG 16gb Inet edition, Seagate-någonting 2tb

Permalänk
Inaktiv

Varsågod

Här har du en bild från mitt 6gv2, det enda jag har stört mig utav layouten är "*" som sitter omplacerad.
Händer att jag klickar på enter när jag ska göra en *, har inte vant mig efter 1.5 år.

Dags att göra rent skrivbordet för uppenbara själ :/