Permalänk
Entusiast

Ram eller grafikkort?

Tänkte bara ge mina kära vänner här på sweclockers en sen julklapp. Julklappen består av ett gott skratt...

https://www.flashback.org/t1752530

Läs tråden och kolla på bilderna han länkat till!

God jävla fortsättning

Permalänk
Medlem

Det där gjorde ärligt talat min dag satt och /facepalma och skrattade ihjäl mig själv typ hela tiden xd

Visa signatur

Citera för svar!!

Permalänk

HAHAHA! nae de här MÅSTE vara ett troll? snälla säg att de är ett troll xD

Permalänk

ahhahaha:) bra jobbat. Bra att han löste det i alla fall.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk

För någon som inte sitter hemma: Är det NSFW?

Visa signatur

CPU: i5-10600kf Stock
Minne: Corsair 4x8GB DDR4 2666MHZ GPU: MSI RTX 3070ti
Det där med citat är inte så dumt

Permalänk
Medlem

Thank you! i lol'd )

Visa signatur

Citera gärna

ASRock Fatal1ty Z77 | i5 3570K @ 4,4 Ghz - Phanteks PH-TC14PE | 2-Way Sli GTX 680 | 16 Gb Corsair vengeance 1600 MHz | OCZ ZX Series 1250W | SSD - 1x128 GB - 1x256 | 2,7 TB - HDD | Antec P280 | G500 | Qpad MK-80 | G35

Permalänk
Medlem

Inget förvånar mig om det skrivs på flashback´s forum ...LOL

Visa signatur

╔ Corsair 32GB DDR4 CL15 3000Mhz VENGEANCE RGB ■
╠ ASUS-ROG-MAXIMUS-X-HERO ■ ASUS-ROG-STRIX-RTX2070-OC ■ i7 8700K
╠ DeepCool Captain 280EX RGB ■ 2x Samsung 970 EVO 500GB■
╠ Deepcool NEW ARK 90 Electro Limited Edition NR58 ■ XFX PRO1000W Limited Black Edition
╚ Samsung SE790C 34" Ultrawide 3440x1440@75Hz

Permalänk
Medlem

vill också läsa, men vågar inte gå in på flashback på jobbets nät pga att det inte är så rumsrent på det forumet.. man vill ju inte ha sparken... kommer nog glömma bort att läsa när jag kommer hem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av finnejanson:

För någon som inte sitter hemma: Är det NSFW?

Ja, det är bara en icke datorkunnig person som har pillat i datorn och förväxlat delarna.

Permalänk
Skrivet av hede:

vill också läsa, men vågar inte gå in på flashback på jobbets nät pga att det inte är så rumsrent på det forumet.. man vill ju inte ha sparken... kommer nog glömma bort att läsa när jag kommer hem.

Vi får påminna varandra då! Haha

Visa signatur

CPU: i5-10600kf Stock
Minne: Corsair 4x8GB DDR4 2666MHZ GPU: MSI RTX 3070ti
Det där med citat är inte så dumt

Permalänk
Avstängd

Vf öppna och pilla på nåt man inte fattar nåt av?

Visa signatur

♪ ♪ (っ◕‿◕)っ ♥ Nvidia ♥ (♥♥,) ♪ ♪

AMD

Permalänk
Medlem
Skrivet av SideWinder86:

http://laddauppbilder.se/?dt=1132506910015

Vf öppna och pilla på nåt man inte fattar nåt av?

För det är så man lär sig.

Sedan finns det rätt många lika smarta personer här på Swec i spel delen av forumet som trollar lika mycket.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem

HAHAHA XD

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem

"Försökte aldrig pilla in grafikkortet i ram-sloten, det var snarare grafik sloten(vilken jag trodde var ram slot) jag försökte pilla in i den i men det gick inte eftersom det var en för stor "atrapp"."

Dagens!

Visa signatur

"The two most important days of your life are the day you were born and the day you realise why you were born."

Permalänk

Herren i fråga verkar inte veta vad attrapp faktiskt är heller. Däremot så är nog de som gav honom råd värre, TS kan ju inte rå för att han inte vet men dom som ger råd och ändå inte ser elefanten under deras näsa är ju ganska blinda.

Permalänk
Medlem

"Det står ju klart och tydligt att du har "Intel HD Graphics", Intel gör inga grafikkort vad jag vet och när du köper en färdig dator ifrån t.ex HP så får du i de flesta fall alltid dvett integrerat grafikkort,s att det inte finns något, det sitter i moderkortet."

Denna och kommentarer om "atrappen" som var för stor var underbar!

Visa signatur

Ingen part kan vinna eller förlora en diskussion, då en diskussion är för gruppens gemensamma utveckling kring ett ämne.
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Entusiast

Nä alltså man har ju själv en gång varit där han är nu. Det roliga med det hela är ju att han var så övertygad om att det där var grafikkortet.

Sen måste man ju få fnissa lite även om man som sagt själv var där en gång. Erkänn att ni skrattade åt den där haitiern som åkte slalom i OS, eller han som simmade 25 meter på 7½ minut... Ja ni fattar min parallell va?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Pimpim666:

För det är så man lär sig.

Sedan finns det rätt många lika smarta personer här på Swec i spel delen av forumet som trollar lika mycket.

Nej..man läser på innan man ger sig in i det man ska lära sig i praktiken

Ungefär så här...jag ska bli kirurg...springer och öppnar upp en människa utan att man har nån kunskap på vad det är man gör

Visa signatur

♪ ♪ (っ◕‿◕)っ ♥ Nvidia ♥ (♥♥,) ♪ ♪

AMD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zpnk:

Tänkte bara ge mina kära vänner här på sweclockers en sen julklapp. Julklappen består av ett gott skratt...

https://www.flashback.org/t1752530

Läs tråden och kolla på bilderna han länkat till!

God jävla fortsättning

Hahahahaha

Permalänk
Medlem