BF3 klan rekryterar =R0= (PC)

Permalänk
Medlem

Tja.

Har lirat ett par rundor med er innan när jag gick under namnet Rosjo_86.

Jag letar efter en svensk klan nu så lägg till mig i battlelog om jag kan få provspela samma nick i bf3 som här.

mvh Robin

Visa signatur

Sitter utan dator för tillfället :(

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grasp247:

Tja.

Har lirat ett par rundor med er innan när jag gick under namnet Rosjo_86.

Jag letar efter en svensk klan nu så lägg till mig i battlelog om jag kan få provspela samma nick i bf3 som här.

mvh Robin

Trevligt, jag skicka en invite till dig på battlelog!

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Medlem

Jag hoppar gärna in och provspelar lite med er. Vet inte hur ni har det med tider på dygnet då ni spelar, men jag själv kör mest efter 22.00 pga arbete.

Nickar Mx191.

Permalänk

Vill gärna pröva på!

TheBambiHunter

Permalänk
Medlem

Det går jätte bra att provspela. Vi brukar spela efter kl 22 på vardagar. Imorgon söndag så lirar vi efter 20 då är ni välkommna att prov lira. Lägg till kvadde på battlelog

Permalänk
Medlem

Detta inlägg har varit väldigt lyckat, vi har hittat många duktiga spelare Nu har vi bara några få tal platser kvar och vi söker även en Squad leader till ett av lagen.

Ni som känner att de kan passa er och driva ert egna lag ute i fälten ta akt och sök.

Permalänk
Medlem

nick:3rKi3rKi

Permalänk
Medlem

Vi söker några fler spelare då vissa har ej haft tid och tappat suget.

Ta chansen och var med i Sveriges bästa Klan Rampage overlords.

5st platser finns kvar.

Permalänk
Medlem

Vi behöver 4 spelare till nu!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Visa signatur

Dator 1: |Intel i7-3939K | Noctua NH-U12P | Asus P9X79 | ATI 6950 | 16Gb DDR3 | 2 TB HDD | Corsair HX 650W |Fractal Design Define R3| Dator 2: Phenom 9550@2,6Ghz | Gigabyte GA-MA790X-UD3P| ATI 3870 | 4GB DDR2 | 500GB HDD | Seasonic 600W | Cooler Master Elite 333 Bärbar: Acer eee 1000HE Kamera: Nikon D90
http://www.sweclockers.com/galleri/5337-hylla-bli-skrivbord

Permalänk
Medlem

jag provar gärna oxå SGT-SPIDERMAN på Battlelog!

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/SGT-SPIDERMAN/

spelar den klass som passar banan, situationen bäst undviker plan men älskar helikoptrar.

adda gärna o hojta till när de e dax, kan ikväll (29/12) efter gymmet runt 22 typ annars efter 21 mån, ons, efter 19.00 tisdagar, fredagar, efter 22.30 torsdagar, lör - sön beror på när jag befinner mig på gymmet

Permalänk
Medlem

Gött mos! Alltid roligt med svenska BF klaner

Har ni någon hemsida man kan besöka?

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 650D Mobo: Asus Sabertooth P67 Rev. B3 PSU: Corsair AX850 CPU: Intel i7 2600K CPU Kylare: Corsair H70 GFX:
Gigabyte GTX580 SoC Ram: Corsair Dominator 8GB @ 1600mhz SSD: OCZ Vertex II 120GB Trogen CRT användare! Upplösning:1280x1024 @ 85fps/hz Battlefield 3: 85fps/hz Inställingar: Ultra Kantutjämning: Allt av

Permalänk
Medlem

Hemsidan är på G

Permalänk
Medlem

Om det fortfarande finns plats så prövar jag gärna :). Nick: VitalToddler (Nytt namn)

Permalänk
Medlem

Nu har jag fått i ordning på mitt krasch problem så jag testar gärna att spela med er

Permalänk
Medlem
Skrivet av kvadde:

Vi söker några fler spelare då vissa har ej haft tid och tappat suget.

Ta chansen och var med i Sveriges bästa Klan Rampage overlords.

5st platser finns kvar.

Jag skulle va intresserad av att provspela, är mycket aktiv (skulle ha spelat mer om kompisarna inte tröttnade veckan innan jul..)
Har i princip inga tider alls att passa, verken dag eller natt, 27 år och nickar "psykopaten" i battlelog.

Permalänk
Medlem

Hur var det man skulle göra om man ville joina? (VitalToddler)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xaio:

Jag skulle va intresserad av att provspela, är mycket aktiv (skulle ha spelat mer om kompisarna inte tröttnade veckan innan jul..)
Har i princip inga tider alls att passa, verken dag eller natt, 27 år och nickar "psykopaten" i battlelog.

har laggt till dig på battlelog

Permalänk
Medlem

Nick: waco20006 Jag är gärna på

Visa signatur

|OS: Windows 10 64bit|MB: MSI z390 godlike |CPU: Intel Core i9-9900K 5.1GHZ|GPU: MSI RTX 2080Ti Lightning Z |RAM:g.skill 32gb ddr4 trident z rgb 4000mhz|HDD:Corsair Force MP510 480GB|asus rog strix helios gx601|PSU: Corsair HX1000i|CPU-Kylare:Alphacool Eisbaer Aurora 420mm|Monitor:asus xg438q

Permalänk
Medlem

Adda kingcookiew lite smått intresserad :).

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av olle360:

Vi behöver 4 spelare till nu!

Skickades från m.sweclockers.com

skulle gärna hänga på eran klan.

BF3 namn: SNorkSWE
är dock bara 17 men fyller 18 i August.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SNorkSWE:

skulle gärna hänga på eran klan.

BF3 namn: SNorkSWE
är dock bara 17 men fyller 18 i August.

Sry, har glömt att uppdatera den här tråden nu är rekrytering stängd.

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk

nick: gustafsinferno

är 15(96:a) hoppas det int blir för stort problem :S