Suck Corsair... suck...SSD och inte SSHD

Permalänk
Medlem

Suck Corsair... suck...SSD och inte SSHD

http://www.corsair.com/ssd/force-series-gt-ssd/force-series-g...

Notera "Solid State Hard Drive"

Om inte dom kan få det rätt, inte konstigt att det är fel lite här och där..

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 3900x Noctua NH-D14 MOBO: TUF Gaming X570-PLUS GPU: GTX 980 RAM: 32 GB 3200 MHz Chassi: R4 PSU: Corsair AX860 Hörlurar: SteelSeries 840 Mus: Logitech G502 Lightspeed V.v. nämn eller citera mig för att få svar.

Permalänk
Medlem

HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHA, nästan bättre än när mobiler stödde fönster 7, fönster xp och fönster vista

Visa signatur

RTX 3070 || Ryzen 5600X || 32GB 3600MHz || PCIe SSD goes BRRRRR

Permalänk

Det är ju inte fel i sig, fastän det inte stämmer överens med anledningen till att HDD:s kallas Hard Drives. De kallades ju det på grund av att diskarna i enheten var hårda. Men en SSD är inte direkt mjuk.
Lite kul, men inte värt en tråd.

Permalänk
Medlem

Stämmer på sätt och vis, så märkvärdigt var det väl inte

Permalänk

Då kan du sucka åt flera då t ex inet har SSDs under Hårddiskar.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

"Om inte dom kan få det rätt, inte konstigt att det är fel lite här och där.."

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 3900x Noctua NH-D14 MOBO: TUF Gaming X570-PLUS GPU: GTX 980 RAM: 32 GB 3200 MHz Chassi: R4 PSU: Corsair AX860 Hörlurar: SteelSeries 840 Mus: Logitech G502 Lightspeed V.v. nämn eller citera mig för att få svar.

Permalänk
Skrivet av PhenPhantom:

Då kan du sucka åt flera då t ex inet har SSDs under Hårddiskar.

kunde inte sagt det bättre själv. någonsin reagerat på att det finns champinjoner bland frukt och grön hyllorna?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haptic:

http://www.corsair.com/ssd/force-series-gt-ssd/force-series-g...

Notera "Solid State Hard Drive"

Om inte dom kan få det rätt, inte konstigt att det är fel lite här och där..

Inte konstigt att de blåskärmar och har sig hela tiden, de måste vara förvirrade till max.

Visa signatur

[MSI X470 GAMING PLUS] - [AMD RYZEN 3700X] - [G.SKILL F4-3200C14D-16GTZKW] - [Palit GTX 1080] - [Kingston 1TB NVME] - [Corsair HX 750W] - [Noctua NH-D15] - [Fractal Design XL R2] - [Acer XB270HU]

Permalänk
Medlem

Hard drive syftar på att datan "hårdlagras", dvs. inte försvinner när ström slutar passera.

Så har då jag uppfattat det.

Visa signatur

Hackintosh?
Mac OSX Tweaks/Hacks?

--> Besök nya [B]groths.org[/B]

Permalänk
Medlem
Skrivet av davyp3:

Inte konstigt att de blåskärmar och har sig hela tiden, de måste vara förvirrade till max.

Yay 2 pers som inte har klagat på mig

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 3900x Noctua NH-D14 MOBO: TUF Gaming X570-PLUS GPU: GTX 980 RAM: 32 GB 3200 MHz Chassi: R4 PSU: Corsair AX860 Hörlurar: SteelSeries 840 Mus: Logitech G502 Lightspeed V.v. nämn eller citera mig för att få svar.

Permalänk
Medlem

Notera "Solid State Hard Drive"

Bra eller dåligt?

Kan man ha olika uppfattning om, men fel?

Nja...

Fo3

Visa signatur

“There will be people that are burdened by only having the capacity to see what has always been instead of what can be.
But don’t you let that burden you.”

Permalänk

Bättre än drivrutiner som säger "Installerar förare" (Installing driver)

Permalänk

Helt klart bättre än http://modermodemet.com/

Ont: Jag vet inte om själva beteckningen sshd strider mot vad en ssd är. Den är väl rätt.. hård?

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Medlem
Skrivet av gammarayburst:

Helt klart bättre än http://modermodemet.com/

Ont: Jag vet inte om själva beteckningen sshd strider mot vad en ssd är. Den är väl rätt.. hård?

Haha, den är bra

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 3900x Noctua NH-D14 MOBO: TUF Gaming X570-PLUS GPU: GTX 980 RAM: 32 GB 3200 MHz Chassi: R4 PSU: Corsair AX860 Hörlurar: SteelSeries 840 Mus: Logitech G502 Lightspeed V.v. nämn eller citera mig för att få svar.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 500GB |

Permalänk
Medlem

Kanske borde köpa en sådan och se om man kan koppla den till fönstret

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Skrivet av thowsen:

kunde inte sagt det bättre själv. någonsin reagerat på att det finns champinjoner bland frukt och grön hyllorna?

Jag brukar flytta champinjonerna till underkläderna. när jag går igenom ica.

Visa signatur

"The real danger is not that computers will begin to think like men, but that men will begin to think like computers."
-Sydney J. Harris

Spela lite EVE Online!

Permalänk
Skrivet av Jeddan:

Kanske borde köpa en sådan och se om man kan koppla den till fönstret

+1

Visa signatur

GPU: Nvidia GeForce 2x GTX 670 CPU: Intel 3570K 4.2 GHz PSU: Corsair TX750W Moderkort: MSI Z77A-S01 CPU kylare: H70 Chassi: Corsair Obsidian 650D SSD: Samsung SSD Desktop 830- Series 128GB HDD: Western Digital 2TB + 1TB Skärm: XL2420T 120Hz LED www.ohfoto.se www.onroaders.com