Permalänk

Roccat premium pack? Något at ha?

Halloj!

Nu är det så att jag vill byta ut min mus och mitt tagentbord och såg ett bra erbjudande på webhallen http://www.webhallen.com/hardvara/144287-roccat_premium_pack. Man får alltså med det mesta ser det ut som. Frågan är väl om Roccat är bra eller ej? Har inte sätt mycket från dom. Sitter just nu på en Razer deathadder(inte respawn edition). tänkte också köpa ett Steelseries 6gv2 tagentbord. Är det värt att byta upp sig om man sitter på en razer deathadder och ett Razer lycosa? Kan tilläga att jag inte har något headset eller musmatta i dagsläget.

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk

Roccat är väldigt bra om man har stora händer. Hade en sån mus innan men den gick sönder efter 2 års misshandlande av vänsterklicken. Den började dubbel och trippelklicka av sig själv. Älskar känslan i den musen så mycket att jag ska köpa en ny nu eftersom min mx518 håller på att lägga av.