Permalänk
Medlem

qpad 5k software?

Hej, jag kan inte hitta "softwares" eller program så man kan ändra sin dpi på musen.
Finns ett litet knep, om man sänker all sensitivity på spelet man spelar och på windows, så höjer man dpi på musen.

Jo, just detta skulle jag göra men kan dock inte hitta software/drivers till musen. Finns det några ens?
Fick musen i julklapp

Mvh David!

Permalänk
Medlem
Skrivet av 3bb3k3:

Hej, jag kan inte hitta "softwares" eller program så man kan ändra sin dpi på musen.
Finns ett litet knep, om man sänker all sensitivity på spelet man spelar och på windows, så höjer man dpi på musen.

Jo, just detta skulle jag göra men kan dock inte hitta software/drivers till musen. Finns det några ens?
Fick musen i julklapp

Mvh David!

Finns här, en bit ner på sidan...
http://www.corporate.qpad.se/modules/news/index.php?storytopic=5

Visa signatur

Fractal Design C; Corsair RM750X; ASUS Prime Z370 A ll; I9 9900K; Celsius S24 ; Corsair 16GB; Samsung 970 evo 500GB; RTX 2080 TI; Dell U3415W; W10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Luddtuss:

ett problem till, när jag startar programmet så kommer inget upp? är det så det ska vara?

Permalänk
Skrivet av 3bb3k3:

ett problem till, när jag startar programmet så kommer inget upp? är det så det ska vara?

Skrivet av Luddtuss:

Jag har samma problem som dig. Programmet startar inte. Jag har laddat ner dem och packat upp filerna. När jag trycker på programmet efter installation händer ingenting.

Visa signatur

Mister Potato Head! Mister Potato Head! Back doors are not secrets!

Permalänk
Medlem

Det är lite lurigt, testa att gå till installationsfoldern och högerklicka välj kör som administratör.

Programmet behöver bara köras när du skall göra inställningar - inställningarna sparas sedan i musen.

Hoppas att detta hjälper...

Permalänk
Medlem
Skrivet av SchwuntaN:

Jag har samma problem som dig. Programmet startar inte. Jag har laddat ner dem och packat upp filerna. När jag trycker på programmet efter installation händer ingenting.

Programmet ligger passivt när du startat det i aktivitetsfältet i nedre högra hörnet. Högerklicka på Q symbolen så får du upp konfigurationsmenyn.

Permalänk
Skrivet av mou22y:

Programmet ligger passivt när du startat det i aktivitetsfältet i nedre högra hörnet. Högerklicka på Q symbolen så får du upp konfigurationsmenyn.

Tack så hemskt mycket

Visa signatur

Mister Potato Head! Mister Potato Head! Back doors are not secrets!