Microsoft Sidewinder x4, konfigurering av tangenter.

Permalänk

Microsoft Sidewinder x4, konfigurering av tangenter.

Tjenna!
Har precis fått ett sidewinder x4 och är riktigt nöjd med det men skulle behöva lite hjälp med att konfigurera play/pause, Forrward/back media knappar. När jag använder spotify och trycker på play/pause knapper så kommer windows media player program upp. Frågar är hur jag ändrar så jag styr spotify med mediaknapparna? Fick ett program till där man kan konfigurera de flesta knapparna men inte media knapparna.

Visa signatur

- HAF X| ASUS P7P55D| i5 760@4GHz| Corsair H70| Dominator GT 2000Mhz| Asus Radeon HD5870 CF| Corsair TX 650W| Win 7 ultimate 64bit|
- MacBook Air 13" 2012

Permalänk

hmm konstigt inte för mig har jag spotify uppe så blir det play/pause på det eller har jag en film igång så play/pause-as det

Permalänk
Skrivet av HAF 932 1995:

Tjenna!
Har precis fått ett sidewinder x4 och är riktigt nöjd med det men skulle behöva lite hjälp med att konfigurera play/pause, Forrward/back media knappar. När jag använder spotify och trycker på play/pause knapper så kommer windows media player program upp. Frågar är hur jag ändrar så jag styr spotify med mediaknapparna? Fick ett program till där man kan konfigurera de flesta knapparna men inte media knapparna.

Återupplivar den här, har precis införskaffat ett X4a jag med. Samma problem här.
Tänkte om trådskaparen har kommit fram till någon lösning? Hjälper det att låta konfigurationen av WMP gå igenom tro?