Hur installerar man iastor?

Permalänk
Medlem

Hur installerar man iastor?

Hej, fick ett råd om att installera iastor för att min SSD ska gå snabbare och för att jag har en intel prolle.

Nu till frågan, hur gör man? Dl länk?

Visa signatur

"Remember, you’d see movies about the future, and everything was in the sky? Like, it had moved in to the sky? … That’s the internet! That’s what it is! That’s our flying cars!" - Kanye West 2013
Mitt retrobygge:*Projekt Golden Oldie*

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Dispersion:

ändrar det till iastor?

Visa signatur

"Remember, you’d see movies about the future, and everything was in the sky? Like, it had moved in to the sky? … That’s the internet! That’s what it is! That’s our flying cars!" - Kanye West 2013
Mitt retrobygge:*Projekt Golden Oldie*

Permalänk
Skrivet av klemze:

ändrar det till iastor?

Yes, den översta är den du vill ha där

d.v.s iata_enu_10.8.0.1003.exe

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dispersion:

Yes, den översta är den du vill ha där

d.v.s iata_enu_10.8.0.1003.exe

Tack som fan, min SSD kör nu iastor

Innan:

Efter:

Edit: Uups, råkade göra en "forum within a forum" bild.
Hur som helst... Finns det något mer jag kan göra för att min SSD blir snabbare?

Visa signatur

"Remember, you’d see movies about the future, and everything was in the sky? Like, it had moved in to the sky? … That’s the internet! That’s what it is! That’s our flying cars!" - Kanye West 2013
Mitt retrobygge:*Projekt Golden Oldie*

Permalänk
Avstängd
Skrivet av klemze:

Tack som fan, min SSD kör nu iastor

Innan:
http://i1103.photobucket.com/albums/g467/klemze/adsadasdsa.pn...

Efter:
http://i1103.photobucket.com/albums/g467/klemze/bhgds.png

Edit: Uups, råkade göra en "forum within a forum" bild.
Hur som helst... Finns det något mer jag kan göra för att min SSD blir snabbare?

Du har ju redan uppnåt MAX-hastighet specifierat för din SSD
- Grattis

Visa signatur

Dator:
CPU: Intel Sandybridge Core i7 2600k @4,5ghz 1.38v | GPU: HIS 6970 @ 960/5000 | RAM: Corsair Vengance 8gb @ 1600mhz MOBO: ASrock z68 mITX HT CHASSI: Silverstone Sugo SG08.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ekbloms:

Du har ju redan uppnåt MAX-hastighet specifierat för din SSD
- Grattis

Har jag ju inte, I VANT TO PZUSH IT ZE FURDER!
Nej men seriöst, källa :)<3?

Visa signatur

"Remember, you’d see movies about the future, and everything was in the sky? Like, it had moved in to the sky? … That’s the internet! That’s what it is! That’s our flying cars!" - Kanye West 2013
Mitt retrobygge:*Projekt Golden Oldie*

Permalänk
Avstängd
Skrivet av klemze:

Har jag ju inte, I VANT TO PZUSH IT ZE FURDER!

Njaa, +/- 50mb/s.
Skriv gärna om du hittar några mer tweaks

Visa signatur

Dator:
CPU: Intel Sandybridge Core i7 2600k @4,5ghz 1.38v | GPU: HIS 6970 @ 960/5000 | RAM: Corsair Vengance 8gb @ 1600mhz MOBO: ASrock z68 mITX HT CHASSI: Silverstone Sugo SG08.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ekbloms:

Njaa, +/- 50mb/s.
Skriv gärna om du hittar några mer tweaks

Hittade denna http://blog.tune-up.com/tips-and-tricks/four-steps-to-optimiz... !

Visa signatur

"Remember, you’d see movies about the future, and everything was in the sky? Like, it had moved in to the sky? … That’s the internet! That’s what it is! That’s our flying cars!" - Kanye West 2013
Mitt retrobygge:*Projekt Golden Oldie*