Human Planet - Värd att se?

Permalänk
Medlem

Human Planet - Värd att se?

Snubblade över denna trailer över dokumentärserien och undrar om det är någon som sett den?

Om så är fallet, är den bra och värd att se, för av trailern att döma verkar den vara intressant helt klart.

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Medlem

Ja! Helt klart värd att se. Bland de bästa dokumentärerna jag sett i hela mitt liv!

Visa signatur

Losers always whining about doing there best, winners go home and fuck the promqueen

Permalänk
Medlem

Det är väl lite av en smaksak, men jag tyckte också mycket om den. Men det finns gott om trailers på youtube, så kolla på fler om du vill, innan du bestämmer dig.

Jag gillade när de fångade grönlandshaj:

Permalänk
Medlem

Såg den när den gick på SVT och jag tyckte det var intressant. Varje avsnitt handlade om ett sätt att leva, ex ett avsnitt var hur folk levde vid/på vattnet ett var i öknen ett var i bergen osv intressant om man brukar tycka om sånthär.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Klart, det där är en must-see!

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Ok, råkade, hmmm komma över de tre första avsnitten. Blir att se de och är det "me likeie" på dem ser jag nog resten. Tack för tipsen!

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Medlem

Det finns några riktiga wtf-moments i serien där man tänker "Hur gör dessa människor?", trots att man ser hur de gör.

Bara avsnittet om när de jagar val i arktis och sitter och väntar på samma tråkiga plats i två veckor, då en i filmteamet säger "jag flyttade mitt tält en meter i morse och det är det roligaste jag gjort på en vecka"

Dold text

Det finns tyvärr inte så jättemånga bra ytterligare serier i samma klass förutom denna, Life och Planet Earth. When we left earth är en någorlunda bra en, om rymdkapplöpningen sett från den amerikanska sidan. The machine that changed the world här nämnts tidigare här på forumet, den är ett måste men i en helt annan kategori.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Om ni tyckte om den så kanske detta faller er i smaken också Frozen planet första avsnittet har finns på SVT play. typ samma stil fast focuserar mer på naturen o djuren än människors sätt att överleva http://svtplay.se/t/173154/frozen_planet Gillar ni inte svenska rösten så tror jag det finns med David Attenborough han brukar ju vara med i sånthär i alla fall

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb