Permalänk
Medlem

Ang. Webhallen frakt

Är det någon som vet om Webhallen har något speciell rabatt för oss på SweC? Har tittat runt lite men hittar inget vettigt.

Tacksam för svar.

Visa signatur

Primum non nocere

Permalänk
Medlem

Nej de har inte fri/rabatterat frakt för swec medlemmar. Däremot har de vissa banners/reklam här på swec som leder till erbjudanden man endast kommer åt via swecs sida.

Visa signatur

ATX sys i micro-atx chassi -> Ace ecco-220 | Intel Q9550 @ 3,8 w/ 620 + GT 1850 | HIS 6970-Antec 620 mod w/ GT 1850 | 4x2gb OCZ reaper 1150mhz | Corsair 750tx | m4 128gb | W7 ulti 64

Laptop Acer 3820TG | i5 450m | 5650 | Intel G3 160gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Antzo:

Nej de har inte fri/rabatterat frakt för swec medlemmar. Däremot har de vissa banners/reklam här på swec som leder till erbjudanden man endast kommer åt via swecs sida.

Ok. Vet du om Alina har något bra erbjudande för oss?

Visa signatur

Primum non nocere

Permalänk
Medlem

Misco.se har sweclockersrabatt.

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Medlem
Skrivet av seville57:

Misco.se har sweclockersrabatt.

Okej, så det är alltså bara inet, Misco och CDON som har specifik swec-rabatt?

Visa signatur

Primum non nocere

Permalänk
Medlem

Har inte Alina haft gratis frakt för Sweclockers medlemmar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av zAjben:

Har inte Alina haft gratis frakt för Sweclockers medlemmar?

Har också för mig att jag läst detta någonstans....

Riktigt Off Thread; vart gick du läkarlinjen någonstans? Hoppas att komma in på någon nästa år.

Visa signatur

Primum non nocere

Permalänk
Medlem
Skrivet av VolvoSwe:

Har också för mig att jag läst detta någonstans....

Riktigt Off Thread; vart gick du läkarlinjen någonstans? Hoppas att komma in på någon nästa år.

Kollade upp det, fanns en annons förut där man som Swec-medlem kunde registrera konto på Alina och få gratis frakt. Har det på mitt konto på Alina.

Jag läste läkarlinjen i Linköping. Lycka till med antagningen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av zAjben:

Kollade upp det, fanns en annons förut där man som Swec-medlem kunde registrera konto på Alina och få gratis frakt. Har det på mitt konto på Alina.

Jag läste läkarlinjen i Linköping. Lycka till med antagningen!

Det tackar jag så mycket för! Både Alina och antagningen, jag kommer förhoppningsvis också gå i Linköping. Tycker det verkar finnas bra förutsättningar där!

Visa signatur

Primum non nocere