Permalänk
Medlem

nano reciver problem

jag har en microsoft wireless mouse 4000 som inte fungerar .jag hade den i min laptop 3-4 dagar det vart ju inget problem när den knapt sticker ut en cm. jag kom på det och när jag tog ut den vart den så varm att jag slängde upp den i luften. sedan lät jag den kyla ner sig och när den blev vanliig igen så la jag in den i hålet på botten på musen.nu när jag lägger in den blir den varm på mindre än en minut och under den tiden jag har den inne så fungerar inte musen trots att den är på.vet inte vad jag ska ta mig till är inte van vid att använda touchpaden.vad är problemet inte datorn för att jag har använt samma port som den var i för att lagra usb minnen och jag har även provat stickan i de andra fyra uttagen.HJÄLP SWECLOCKERS.

Visa signatur

FUCK GOOGLE ASK SWECLOCKERS!! (forum)

Permalänk
Testpilot

Mottagaren ska helt klart inte bli så varm att man bränner sig, kontakta återförsäljaren för att få en ny.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem
Skrivet av hunden:

Mottagaren ska helt klart inte bli så varm att man bränner sig, kontakta återförsäljaren för att få en ny.

will do

Visa signatur

FUCK GOOGLE ASK SWECLOCKERS!! (forum)