Permalänk

Vart ska man köpa sleeve?

Tjena!
Tänkte höra var det bästa stället att införskaffa sleeve+verktyg är för tillfället, då djungelapa är nere till 10e feb.
Någon som har beställt ifrån mdpc-x?

Skepp ohoy! - MrBorking

Visa signatur

Chassi: Fractal Design North (Vit) | PSU: DeepCool PX1000G 1000W | MB: ASUS Prime Z790-A WIFI | CPU: Intel Core i9 13900K | RAM: Kingston 64GB DDR5 6000MHz | GPU: ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 Ti

Permalänk
Proffsmoddare

Mdpc-x är ju det bästa tycker jag. Dock blir de väl att man handlar från Djugelapa för att man är lat.

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk

Är det någon ytterligare avgift när man beställer ifrån mdpc-x? (Utöver varor+frakt)

Visa signatur

Chassi: Fractal Design North (Vit) | PSU: DeepCool PX1000G 1000W | MB: ASUS Prime Z790-A WIFI | CPU: Intel Core i9 13900K | RAM: Kingston 64GB DDR5 6000MHz | GPU: ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrBorking:

Är det någon ytterligare avgift när man beställer ifrån mdpc-x? (Utöver varor+frakt)

Eftersom varorna skickas från tyskland (inom eu) så ska inget mer tillkomma annats om du hittar rätt färg kan du beställa paracord från knivbutik.se fungerar lika bra! Kolla på projektet Chocolate tempation, han använder paracord

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Gigabyte GA-990FXA-UD3 | AMD FX-8120 X8 3.1GHz | Corsair 8GB VENGEANCE LP
Asus Radeon 6970 2048MB DirectCU II | Corsair AX 850W 80+ Gold Modular
>>>Boomlings, iOS spel!<<<

Permalänk

MDPC-x har bästa kvalitén och senaste jag beställde därifrån fick jag paypal kvittot 20:28 och 20:30 var det på väg
Annars är ebay eller FTW PC bäst för paracord som är mycket mer förmånligare.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Azap:

Eftersom varorna skickas från tyskland (inom eu) så ska inget mer tillkomma annats om du hittar rätt färg kan du beställa paracord från knivbutik.se fungerar lika bra! Kolla på projektet Chocolate tempation, han använder paracord

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Warning__3:

MDPC-x har bästa kvalitén och senaste jag beställde därifrån fick jag paypal kvittot 20:28 och 20:30 var det på väg
Annars är ebay eller FTW PC bäst för paracord som är mycket mer förmånligare.

Skickades från m.sweclockers.com

Sleeve som sleeve...dem är i stort sätt identiska när det gäller Nils och Stefan "MDPC-X" "Djungelapa", MDPC-X har lite mer "udda" färger ...

Tack för rekomendationen "Azap"
Här finns projektloggen ifall du är intresserad:
http://www.sweclockers.com/forum/5-modifikationer-och-egna-ko...

Stefan har ju deffenitivt mycket mer att välja när det gäller paracord kan ju säga att paracorden har en standard när det gäller kvalité, annars löper stor livsfara för fallskärmshopparna! ;), keep i mind att FTWPC ligger i förenta staterna och frakten därifrån hit är inte billig!

Permalänk
Skrivet av KsKz_91:

Sleeve som sleeve...dem är i stort sätt identiska när det gäller Nils och Stefan "MDPC-X" "Djungelapa", MDPC-X har lite mer "udda" färger ...

Tack för rekomendationen "Azap"
Här finns projektloggen ifall du är intresserad:
http://www.sweclockers.com/forum/5-modifikationer-och-egna-ko...

Stefan har ju deffenitivt mycket mer att välja när det gäller paracord kan ju säga att paracorden har en standard när det gäller kvalité, annars löper stor livsfara för fallskärmshopparna! ;), keep i mind att FTWPC ligger i förenta staterna och frakten därifrån hit är inte billig!

Jag köpte ca 55 meter paracord från ftwpc för 140 kr inkluderat frakt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Warning__3:

Jag köpte ca 55 meter paracord från ftwpc för 140 kr inkluderat frakt.

Skickades från m.sweclockers.com

Bara för paracorden då eller?
Tog det mer än 1-2 veckor att få paracorden ?
Vart ju ganska billigt ändå

Permalänk
Medlem
Skrivet av Warning__3:

MDPC-x har bästa kvalitén och senaste jag beställde därifrån fick jag paypal kvittot 20:28 och 20:30 var det på väg
Annars är ebay eller FTW PC bäst för paracord som är mycket mer förmånligare.

Skickades från m.sweclockers.com

Vad kostade frakten till Finland från MDPC-x?

EDIT: Finns det något ställe i Finland man kan köpa från?

Visa signatur

"Jag har sex ärliga tjänare som lärt mig allt jag vet: Deras namn är Vad och Varför, och När och Hur och Var och Vem”
~ Rudyard Kipling

Permalänk
Medlem
Skrivet av _oZZar_:

Vad kostade frakten till Finland från MDPC-x?

EDIT: Finns det något ställe i Finland man kan köpa från?

Jag beställde nyligen en hel massa grejor från MDPC-X för 133,36€. Av detta var frakten 18.95€. Leveransen borde ta mindre än en vecka. Kan rekommendera att skaffa verktygen som de har där också. Arbetet blir betydligt lättare.

Sleeves finns att köpa från Vaasan Elektroniikkakeskus, men det är ingen vidare kvalitet på dem.

Visa signatur

AMD FX-8120, Gigabyte 990FXA-UD3 rev. 1.0, Asus 6950 DirectCU II 2GB, Kingston HyperX 120GB, WD Caviar Blue 500GB, 2x4GB Corsair XMS3, HAF X, Noctua NH-D14, Antec High Current Gamer 900W..

Permalänk
Medlem
Skrivet av kzone75:

Jag beställde nyligen en hel massa grejor från MDPC-X för 133,36€. Av detta var frakten 18.95€. Leveransen borde ta mindre än en vecka. Kan rekommendera att skaffa verktygen som de har där också. Arbetet blir betydligt lättare.

Sleeves finns att köpa från Vaasan Elektroniikkakeskus, men det är ingen vidare kvalitet på dem.

Okey, tackar

Visa signatur

"Jag har sex ärliga tjänare som lärt mig allt jag vet: Deras namn är Vad och Varför, och När och Hur och Var och Vem”
~ Rudyard Kipling

Permalänk
Medlem
Skrivet av KsKz_91:

Bara för paracorden då eller?
Tog det mer än 1-2 veckor att få paracorden ?
Vart ju ganska billigt ändå

paracord? fallskärmslina? går det sleeva med de?

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xcym:

paracord? fallskärmslina? går det sleeva med de?

mm