Permalänk
Medlem

SVERIGE VÄRLDSMÄSTARE

Hejsan vill bara kolla om det bara var jag som var uppe hela natten och såg Junior VM-FINALEN i KANADA SOM SVERIGE VANN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SÅ SKÖNT EFTER 31 ÅR SÅ VINNER VI GULDET AHHH. MIKA VILKEN HJÄLTE, VILKEN KUNG MEN DET VAR ALLA I LAGET JAG SKRIKER BARA AV GLÄDJE

SÅ VILKA KÄNSLOR HAR NI SOM SÅG DEN SPORT ÄR LIVET OCH KÄNSLAN NÄR MAN VINNER ÄR SÅ SKÖN!!!!!!

Permalänk
Medlem

yay~

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Du kan vinna junior VM men du är fortfarande bara en junior.

Men roligt, då får vi trots allt kanske ett bra "riktigt" VM lag någon gång i framtiden, igen.

Permalänk

heja svarje !

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D | Intel 2700K @ 4.5 Ghz | ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3 | XFX HD 7970 Black Edition | Corsair Force GT 120GB SSD | Corsair 16GB Vengeance 1600 MHZ | Corsair AX 850W | Asus Xonar STX | Qpad 5k | Qpad MK-80 PRO | Qpad Heaton XL
The Black,Blue & Red Ocean

Permalänk
Medlem

Это очень грустно, что мы проиграли. Очень обидно за Макарова, сегодня команда его подвела. Но победа Швеции была заслуженной и честной. Примите наши поздравления.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Entusiast

Vilken sport?

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zotamedu:

Vilken sport?

Oh come on dude! Hockey

F YEA!

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk
Medlem

Sjävklart satt man uppe och kollade på matchen, och vilken match!!

Permalänk

Bra match, Makarov är verkligen en för jädrans bra målvakt.

Visa signatur

Hej, hur mår du?

Permalänk
Medlem

Ja jävlar, visserligen sköt sverige lite hejvilt, men satans vad bra han var ändå.

Permalänk
Medlem

Ja, och även ett dåligt skott kan resultera i ett mål så det var en riktig prestation från hans sida att hålla emot så länge.

F.ö. helt rätt spelare som gjorde målet, tror han kommer gå långt.

Visa signatur

Halvgubbe

Permalänk
Medlem

Chris och Renbergs reaktioner är ju bara klockrena. Levde sig in totalt och vilka glädjevrål! Så ska kommentatorer vara

Visa signatur

Citera för svar..

Permalänk
Medlem
Skrivet av tomten51:

Du kan vinna junior VM men du är fortfarande bara en junior.

Men roligt, då får vi trots allt kanske ett bra "riktigt" VM lag någon gång i framtiden, igen.

Det här junior-VM var mycket mer intressant än de allra flesta Hockey VM jag sett de senaste åren. Grymt bra matcher.

Var längesen vanliga hockey-VM var något att hänga i julgranen enligt mig, de enda internationella hockey-turneringarna jag finner intresse av OS och World Cup/Canada Cup när de fortfarande spelades, där NHL-spelarna kan vara med. Att kalla dagens hockey-VM för världsmästerskap känns helt fel...

Permalänk
Musikälskare

Va? Hmm följer inte sport Totalt ointressant imo

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Detta är mycket tråkigt att vi förlorade. Mycket synd om Makarova, idag laget det väcktes. Men segern var välförtjänt Sverige och ärlig. Vänligen acceptera våra gratulationer.

Ibland när jag spelar spel och det är ryssar i laget som inte kan engelska så skriver jag på ryska till dem men det går ju inte att översätta det de skriver med google trasnslate då man inte kan kopiera det de skriver.

Här förstår jag inte riktigt varför du slänger in ryska dock.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem
Skrivet av flashen:

Va? Hmm följer inte sport Totalt ointressant imo

Så varför postar man i en tråd om sport..

Dags att röra sig mot kungsan!

Permalänk

Bara jag slipper höra allt jävla snack om bragdguld nu är jag nöjd.

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)