Minecraft Server Admin Sökes 15+

Permalänk

Minecraft Server Admin Sökes 15+

Hejsan Jag söker en skapligt mogen admin på 15 +. Servern är inte fullt startad en men behöver ju en som kan hjälpa till lite, är ju lite svårt att vara själv. Själv är jag 14 och bor i Motala. Fyller 15 om ca 1 mån, men jag kan hålla mig på en skaplig nivå. Admin måste ha tillgång till skype och Mic. Skicka gärna Pm eller skriv i tråden om ni är intresserad så gör vi vad vi kan . Adminen ska också ha bra kunskap om bukkit och plugins till. Skriv gärna om ni kan mer saker som t.ex göra egen plugins, Koda lite HTML etc. Det ökar ju risken ändå mer att just du blir admin. OBS! Man ska kunna Engelska ganska bra inte helt flytande men förstå och kunna förklara.

Visa signatur

Processor: Intel® Core i7-2600K Processor 3,4 ghz|ModerKort: Asus P8P67 |Grafikkort: MSI GeForce GTX 580 1536MB TWIN FROZR II |Hårdisk (SSD): Corsair force SSD 120 GB |Minne: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB CL10 |Nätagg: Corsair TX V2 750W PSU |Hårddisk: Western Digital Caviar® Green 2TB |Cassi: Cooler Master HAF X Big Tower Svart | VattenKylning: Corsair H70 CORE Hydro Series CPU Kylare

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Vore ju fint om man fick lite mer info om servern och nuvarande admin som är du antar jag:p
Hemsida? Antal spelare, plugins, version osv.

Permalänk
Medlem

Kan vara intresserad av det. Skicka pm för skype namn och liknande