Spawna objekt i Skyrim?

Permalänk
Medlem

Spawna objekt i Skyrim?

Hej!

I min jakt på alla Galdur-amuletter har jag råkat ut för en bugg som gör att jag inte kommer åt en av dem. Den har liksom fastnat under marken tillsammans med bossens kvarlevor. Kan inte komma runt detta på något vis förutom att spawna amuletten genom konsollen. Vet någon hur man gör detta och hur jag tar reda på amulettens objektnamn?

Någon som löst samma eller liknande bugg på något annat vis?

Visa signatur

Corsair Graphite 600T | Intel core 2 Quad Q9550 | EVGA Geforce GTX 580 SC | Gigabyte GA-EP45-DS4 | 8GB RAM | SSD Kingston V-series 128GB | HDD 2TB | Corsair TX750W

Permalänk
Skrivet av Jakob O:

Hej!

I min jakt på alla Galdur-amuletter har jag råkat ut för en bugg som gör att jag inte kommer åt en av dem. Den har liksom fastnat under marken tillsammans med bossens kvarlevor. Kan inte komma runt detta på något vis förutom att spawna amuletten genom konsollen. Vet någon hur man gör detta och hur jag tar reda på amulettens objektnamn?

Någon som löst samma eller liknande bugg på något annat vis?

http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Console_Item_Codes_(Skyrim)

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem

"Deleted"...

Visa signatur

Corsair Graphite 600T | Intel core 2 Quad Q9550 | EVGA Geforce GTX 580 SC | Gigabyte GA-EP45-DS4 | 8GB RAM | SSD Kingston V-series 128GB | HDD 2TB | Corsair TX750W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jakob O:

"Deleted"...

SweC ser ut att ha förstört länken. Här är den rätta:

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ToJa92:

SweC ser ut att ha förstört länken. Här är den rätta:

Stort tack!

Visa signatur

Corsair Graphite 600T | Intel core 2 Quad Q9550 | EVGA Geforce GTX 580 SC | Gigabyte GA-EP45-DS4 | 8GB RAM | SSD Kingston V-series 128GB | HDD 2TB | Corsair TX750W