Permalänk
Medlem

Microsoft Intellimouse

Musen har börjat bete sig lustigt. Händer i samband med spel antagligen för att det är där man använder den mycket.
Den har ju ett rött lyse som jag har sett blinka till några gånger här och var. Nyligen spelade jag en lol match och då la den av några gånger korta stunder handlar det om.

Det är inget glapp vi usb kontakten har också testa byta uttag. Känner att det möjligen kan vara något mjukvarufel, men vet inte vad någon som kan hjälpa
mig undersöka detta eller om man ska införskaffa ny mus?
Vill inte testa med min gamla då den dubbelklickar.

Hälsningar Totteasp

Visa signatur

AMD 6100FX 3.8Ghz | Asus Sabertooth 990FX | Corsair Vengeance 8gb 1600MHz | A-data SP900 128GB | Seagate Barracuda 2TB | Samsung spinPoint 500GB | Samsung spinPoint 320GB | Nvidia XFX Geforce GTS 450 1GB | Corsair 550W |

Permalänk
Medlem

Bara köpa ny. Är med all sannolikhet trasig

Permalänk
Medlem
Skrivet av carlen:

Bara köpa ny. Är med all sannolikhet trasig

Ok tack för svaret blir att köpa ny blir nog en logitech då både razer och microsoft gått sönder.

Visa signatur

AMD 6100FX 3.8Ghz | Asus Sabertooth 990FX | Corsair Vengeance 8gb 1600MHz | A-data SP900 128GB | Seagate Barracuda 2TB | Samsung spinPoint 500GB | Samsung spinPoint 320GB | Nvidia XFX Geforce GTS 450 1GB | Corsair 550W |

Permalänk

Pfft inte lika jobbig som min microsoft explorer 3.0 som dubbel/trippelklickar på mofo vilket gör skjutspel och skrivbordsanvändning frustrerande.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Totteasp:

Ok tack för svaret blir att köpa ny blir nog en logitech då både razer och microsoft gått sönder.

Jag har haft min Intellimouse 3.0 i 3-4 år nu och den funkar fortfarande utan problem

Permalänk

Om det är två Intellimouse 3.0 det handlar om så kanske du kan löda över en klick knapp från den som glappar till den som dubbelklickar? Funka för mig en gång

Permalänk
Skrivet av Lergöken:

Om det är två Intellimouse 3.0 det handlar om så kanske du kan löda över en klick knapp från den som glappar till den som dubbelklickar? Funka för mig en gång

Köper den nya bluetrack versionen när Sapphire släpper sin egna HD7970. Fast ska kika närmare på ditt tips.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Oldvikingschool:

Köper den nya bluetrack versionen när Sapphire släpper sin egna HD7970. Fast ska kika närmare på ditt tips.

Skickades från m.sweclockers.com

Är ju inte säkert att det funkar men kostar ju inget att testa

Permalänk
Skrivet av Lergöken:

Är ju inte säkert att det funkar men kostar ju inget att testa

Bytte plats på brytarna, problemet sitter kvar så gissar på något inre fel men det var värt ett försök

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

3.0an ska sluta tillverkas för er som gillar den musen;:)

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Skrivet av pompa_kumla:

3.0an ska sluta tillverkas för er som gillar den musen;:)

Sök upp Comfort 6000

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Oldvikingschool:

Bytte plats på brytarna, problemet sitter kvar så gissar på något inre fel men det var värt ett försök

Skickades från m.sweclockers.com

okay synd..