Förlorad uppsats, behöver hjälp!

Permalänk
Medlem

Förlorad uppsats, behöver hjälp!

Hej clockers. Jag skulle idag skriva klart en 10+ sidor uppsats om kommunism (samhällskunskap B) i Google docs.

Jag skriver in det sista jag ska skriva, jag ställer ner kaffemuggen brevid tagnentbordet och kommer åt någon(några?) knappar och ALLT försvinner. Det går inte att klicka på UNDO knappen för jag fick panik och stängde ner browsern. Någon som vet om jag kan återställa den eller är det kört? Känns rätt surt. hehe

Permalänk
Medlem

Nånstans i google docs ska det gå att återställa dokument till tidigare versioner. Jag vet folk som har råkat ut för liknande och har kunnat återställa sina dokument.

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem
Skrivet av edman:

Nånstans i google docs ska det gå att återställa dokument till tidigare versioner. Jag vet folk som har råkat ut för liknande och har kunnat återställa sina dokument.

ska se om jag hittar något.. tack!

Permalänk
Medlem

Går du in på dokumentet och klickar på file i högra meny så hittar du något som heter revision history..

Permalänk
Medlem
Skrivet av m0rk:

Går du in på dokumentet och klickar på file i högra meny så hittar du något som heter revision history..

Hittade det. Just den filen jag skulle ladda nu var korrupt men har i alla fall en som jag sparade för ett tag sen. Tack för hjälpen!

Permalänk
Medlem

Att stänga ner saker i panik så fort något går fel kanske är en vana du borde se över
Men trevligt att det löste sig

Permalänk
Medlem

Alltid alltid ha kopior på vetenskapliga texter man skriver. Jag sparar på minst 3 separata ställen. Det är inte ens jobbigt att göra.

Visa signatur

"It's Tommy this, and Tommy that, And chuck him out the brute,
But it's 'Savior of his Country,' When the guns begin to shoot!"