köpa till elr medföljer det med ssdn?

Permalänk
Avstängd

köpa till elr medföljer det med ssdn?

Hej, jag ska köpa denna ssd disk till min HTPC: http://www.dustinhome.se/samsung-830-series-128gb-ssd-sata-60...

kmr det medfölja nån Adapter 2,5" till 3.5" inkl. monteringskit? eller måste jag köpa det separat?

tack.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

:(){ :|:& };:

🏊🏻‍♂️   🚴🏻‍♂️   🏃🏻‍♂️   ☕

Permalänk
Avstängd

tackar, med andra ord så medföljer det med allt jag behöver för att kunna montera in det i datorn?

Permalänk

Ser inte ut att följa med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rillepille:

Ser inte ut att följa med.

Stämmer bilden som länkas i tråden så skulle jag vilja hävda att det som behövs ingår... Titta igen.

Visa signatur

Corsair Graphite 600T | Intel core 2 Quad Q9550 | EVGA Geforce GTX 580 SC | Gigabyte GA-EP45-DS4 | 8GB RAM | SSD Kingston V-series 128GB | HDD 2TB | Corsair TX750W

Permalänk
Medlem

Njae, jag är inte säker på om det följer med någon adapter, men jag är inget proffs på den biten!

Visa signatur

:(){ :|:& };:

🏊🏻‍♂️   🚴🏻‍♂️   🏃🏻‍♂️   ☕

Permalänk
Medlem

Dock skulle jag tro att det var konstigt om det inte ingick...

Visa signatur

:(){ :|:& };:

🏊🏻‍♂️   🚴🏻‍♂️   🏃🏻‍♂️   ☕

Permalänk
Medlem
Skrivet av asia2selva:

Hej, jag ska köpa denna ssd disk till min HTPC: http://www.dustinhome.se/samsung-830-series-128gb-ssd-sata-60...

kmr det medfölja nån Adapter 2,5" till 3.5" inkl. monteringskit? eller måste jag köpa det separat?

tack.

Adaptern jag fick med min SSD passade inte i mitt chassi dock, löste det med dubbelhäftade tejp under adaptern som jag sedan fäste i hårddiskracket.

Permalänk
Entusiast

Samsungs 830 säljs i två olika versioner. En desktop som innehåller strömsladd, SATA-kabel och adapter för 3,5". Den andra är en notebook version som bara innehåller en ram för att den ska passa i en standard 2,5" plats då disken tydligen är några millimeter tunnare är standard vilket kan ge problem i vissa laptopar utan ramen. Den länkade är tydligt desktop-versionen och då ingår en adapter.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem

Det är inte alltid det ingår, dock verkar det göra det i det här fallet, se silverfärgad metallplatta med massa skruvhål nära mitten av bilden.

Visa signatur

Quad-quad core med kvävekylning och kokvattenreaktor.

Permalänk
Skrivet av Jakob O:

Stämmer bilden som länkas i tråden så skulle jag vilja hävda att det som behövs ingår... Titta igen.

Oj, du har rätt. Tittade fort och såg ut som metallplattan var hårddisken

Permalänk
Medlem

Det medföljer en platta att montera disken med i desktop kittet.

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2