Could not find the main class: C\Users\...\Downloads\MinecraftSP.jar!!?

Permalänk
Medlem

Could not find the main class: C\Users\...\Downloads\MinecraftSP.jar!!?

Tja. Fått ett problem med minecraft och beehöver verkligen hjälp! Googlat men hittat INGET bra.

Detta får jag upp när jag sätter på minecraft efter jag gjort: Öppna MED -> java/javaw..: http://yay.nu/xXnmQH

Viktig hjälp! Började med detta.. Tankade 64bit när jag fick denna nya dator förra veckan.. Sen har minecraft funkat perfa! Sen när jag häromdan tankade 32bit för grooveshark behövde det, så när jag satt på MinecraftSP.jar så öppnas det i WINRAR. Jag vet att det är pga fel java osv, tog bort båda java och tanka 64bit på nytt, öppnas fortfarande i winrar. Ändrat så minecraftsp.jar filen öppnas med java/javaw men då kommer det på bilden upp! :(((

Hoppas VERKLIGEN någon kunnig kan hjälpa mig hela vägen!

Tack på förhand!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av xebbish:

Tja. Fått ett problem med minecraft och beehöver verkligen hjälp! Googlat men hittat INGET bra.

Detta får jag upp när jag sätter på minecraft efter jag gjort: Öppna MED -> java/javaw..: http://yay.nu/xXnmQH

Viktig hjälp! Började med detta.. Tankade 64bit när jag fick denna nya dator förra veckan.. Sen har minecraft funkat perfa! Sen när jag häromdan tankade 32bit för grooveshark behövde det, så när jag satt på MinecraftSP.jar så öppnas det i WINRAR. Jag vet att det är pga fel java osv, tog bort båda java och tanka 64bit på nytt, öppnas fortfarande i winrar. Ändrat så minecraftsp.jar filen öppnas med java/javaw men då kommer det på bilden upp! :(((

Hoppas VERKLIGEN någon kunnig kan hjälpa mig hela vägen!

Tack på förhand!

Minecraftsp.jar finns inte va?
Är väl bara minecraft.jar..

Edit: Pröva köp det..

Permalänk
Medlem

Jorå alltid funnits. Alltid spelat på det, min irl kör just nu och det funkar. Nope vill inte köpa än! Ska se om det ska gå och lösa! Som det boooorde göra?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Det går utmärkt om du köper det.
Kanske även så att du bara laddar ned det från hemsidan och reggar ett konto så är det klart? Vad vet jag..

Permalänk
Medlem

Ta bort allting relaterat till Java, starta om, installera 32-bitarsversionen. Sen ska det funka.

EDIT: I övrigt håller jag nog med om att det troligen kommer fungera bättre om du köper det.

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

§7

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||