Permalänk

Razer Lycosa..

Jo, jag köpte ett nytt tagentbord - Razer Lycosa för ett par månader sen och jag undrar om det fortfarande går att lämna tillbaka den?

Jag har haft många problem med den t.ex den slutar funkar helt plötsligt eller så fastnar den på knapp.
Det känns väldigt jobbigt att alltid dra ur usb varje gång det händer så jag tänkte det är nog nu och
jag vill ha en ny eller nån annan tagentbord.

Kvittot är kvar fast kartongen/förpackningen slängdes..

Min fråga är går det fortfarande att byta/få återbetalning?
Jag köpte det i Siba btw.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Peechachu:

Jo, jag köpte ett nytt tagentbord - Razer Lycosa för ett par månader sen och jag undrar om det fortfarande går att lämna tillbaka den?

Jag har haft många problem med den t.ex den slutar funkar helt plötsligt eller så fastnar den på knapp.
Det känns väldigt jobbigt att alltid dra ur usb varje gång det händer så jag tänkte det är nog nu och
jag vill ha en ny eller nån annan tagentbord.

Kvittot är kvar fast kartongen/förpackningen slängdes..

Min fråga är går det fortfarande att byta/få återbetalning?
Jag köpte det i Siba btw.

Möjligtvis en reklamation... tror det är det enda du kan hoppas på.

Visa signatur

-AMD Ryzen 3800X EK Supremacy - Asus TUF X570 Plus - RX 6900 XT 16GB Red Devil Ultimate - Corsair Force MP510 M.2 Nvme 960Gb - XPG Spectrix M.2 Nvme 256 Gb - 32Gb Corsair Vengance 3600Mhz - Fractal Design Ion+ 860W - NZXT H630- 2x Alphacool UT60 360 White Edition-

Permalänk

Varför inte fråga SIBA istället? -.-

Permalänk
Inaktiv

Har också Lycosa. Trevligt tangentbord när det fungerar vilket är typ aldrig. För sent för mig att lämna tillbaka mitt och dessutom har jag skruvat sönder det och pillat på elektroniken inuti. Touchpaden fungerade knappt alls när tangentbordet var nytt men efter att jag har mekat lite med den fungerar den lite bättre iallafall.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon78208:

Har också Lycosa. Trevligt tangentbord när det fungerar vilket är typ aldrig. För sent för mig att lämna tillbaka mitt och dessutom har jag skruvat sönder det och pillat på elektroniken inuti. Touchpaden fungerade knappt alls när tangentbordet var nytt men efter att jag har mekat lite med den fungerar den lite bättre iallafall.

Du måste fått ett fint måndagsexemplar

Mitt har fungerar ypperligt i nästan 3 år, har överlevt många olika drycker och liknande, det enda är att wasd börjar bli lite sletna

Men till ts så gå till siba och säg att du vill reklamera en produkt som slutar fungera efter en stund och måste vara ett tillverknings fel.

Men har ts testat att tanka razers drivrutiner till det? bara en fråga