Permalänk

Trådlöst tangentbord med kula/platta?

Hej! Jag undrar om det finns några skapligt billiga trådlösa tangentbord med en kula eller platta som ersätter musen!
Anledningen till att jag frågar är för att jag tänkte koppla in min laptop till TV'n och sitta i soffan, och då kan det bli irriterande med mus eftersom mitt bord är ganska litet.

Tack på förhand.

Visa signatur

|Asus P8P67 PRO REV B3 | i5 2500K @ 3,3GHz | Noctua NH-U9B SE2 | Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB | 16 GB Corsair XMS3 | Corsair SSD Force Series 120GB | 1TB Western Digital Caviar Black | Cooler Master HAF X |

Permalänk
Permalänk

Ja, precis! Tack så mycket för svaret, det kan nog vara något.

Visa signatur

|Asus P8P67 PRO REV B3 | i5 2500K @ 3,3GHz | Noctua NH-U9B SE2 | Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB | 16 GB Corsair XMS3 | Corsair SSD Force Series 120GB | 1TB Western Digital Caviar Black | Cooler Master HAF X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bossebrutalus:

Hej! Jag undrar om det finns några skapligt billiga trådlösa tangentbord med en kula eller platta som ersätter musen!
Anledningen till att jag frågar är för att jag tänkte koppla in min laptop till TV'n och sitta i soffan, och då kan det bli irriterande med mus eftersom mitt bord är ganska litet.

Tack på förhand.

Jag har denna till min HTPC och den kostar c:a 400kr. Tangentbordet är okey, placeringen av muskanapparn lite mindre okey - i mitt tycke, men man kan nog vänja sig. Tursamt nog finns det upp till vänster i ovankant på tangentbordet vänster-musknapp som underlättar vid navigering med styrplattan. Köpte denna för jag vill också ha ett billigt alternativ, men inte för billigt.

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Skrivet av Dr.Mabuse:

Jag har denna till min HTPC och den kostar c:a 400kr. Tangentbordet är okey, placeringen av muskanapparn lite mindre okey - i mitt tycke, men man kan nog vänja sig. Tursamt nog finns det upp till vänster i ovankant på tangentbordet vänster-musknapp som underlättar vid navigering med styrplattan. Köpte denna för jag vill också ha ett billigt alternativ, men inte för billigt.

Jo det ser också bra ut. Jag gillar Logitech så kommer nog ta en närmare titt på det.

Visa signatur

|Asus P8P67 PRO REV B3 | i5 2500K @ 3,3GHz | Noctua NH-U9B SE2 | Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB | 16 GB Corsair XMS3 | Corsair SSD Force Series 120GB | 1TB Western Digital Caviar Black | Cooler Master HAF X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dr.Mabuse:

Jag har denna till min HTPC och den kostar c:a 400kr. Tangentbordet är okey, placeringen av muskanapparn lite mindre okey - i mitt tycke, men man kan nog vänja sig. Tursamt nog finns det upp till vänster i ovankant på tangentbordet vänster-musknapp som underlättar vid navigering med styrplattan. Köpte denna för jag vill också ha ett billigt alternativ, men inte för billigt.

Jag har en likadan till min HTPC. Bästa köpet jag gjort på länge, helt underbart tangentbord men håller med Dr.Mabuse om knapparna. Riktigt bekvämt att hålla i och bra räckvidd, har min HTPC inne i en garderob bakom ett hörn från soffan (ca 5 meter).

Thumbs up!

Visa signatur

WROOOOOOM
Citera så hittar jag tillbaka!