Permalänk
Medlem

wtf reklam från XFX

what is this.. i dont even...

Permalänk
Medlem

Helt normalt

Permalänk
Medlem

Den 'r helt kung den där X-ranger grejen alltså, såg den tidigare på facebook också, fick primärt lite kväljningar när den nämndes på TS då jag trodde dom länkat nåt powerranger avsnitt .. men nej .. detta var A+, GG XFX!!

Visa signatur

SNÄLLA CITERA MIG OM NI VILL ATT JAG SKA HITTA TILLBAKS TILL TRÅDEN

Permalänk
Medlem

Det här kan mycket väl va den bästa reklamen jag någonsin har sett, sju minuters oavbrutet garv xD

Visa signatur

2500k @ 4.6GHz atm | Noctua NH-D14 | Asus MIVE | 8GB G.Skill Ripjaws X @ 1866MHz | 2x Asus HD 6970 DirectCU II @ 920/5500 | Corsair AX850w | Corsair F60 + 1Tb Spinpoint | Corsair 650D | 2x BenQ 22" | Filco Majestouch Ninja Tenkeyless MX Red | Razer Deathadder Respawn, Qpad CT Swec edition | Astro A40 + Mixamp

Permalänk
Medlem

En av fläktarna på grafikkortsgeväret gick åt fel håll! Dåligt kvalitet på XFXs grejer alltså!

(Jag har ett grafikkort från dem och har aldrig haft problem med det.)

Permalänk
Medlem

Vafan, nej, omg...

Undrar var XFX fick inspiration från?

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Riyonah:

Det här kan mycket väl va den bästa reklamen jag någonsin har sett, sju minuters oavbrutet garv xD

Det är fan underbart!..

Verkligen, vid sådana reklamfilmer kan man verkligen bli stolt att äga ett xfx kort.. xD

Musiken var najs, nån som vet låten?

Permalänk
Medlem

Helt plötsligt känns det pinsamt att äga ett XFX kort...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Megacrash:

Helt plötsligt känns det pinsamt att äga ett XFX kort...

Haha, menar du att man inte visar såna här filmer för potentiella flickvänner och sen säger att man brukar köpa XFX-produkter

Permalänk
Medlem

Utan tvekan den bästa reklamfilmen någonsin! =D

Permalänk
Sötast

Haha, ja vad fan ska man säga?

De har om inget annat en väldigt annorlunda reklam

Permalänk

LOL

Visa signatur

Intel i7 8700K @ 5.0Ghz, MSI Z370 Gaming M5, MSI RTX2070 Armor,
Ballistix 16GB DDR4 3000MHz CL15, SSD Samsung 850 500GB,
EVGA Supernova G2 750W, Acer XF270HU,
Fractal Design Arc midi, Modifierat, Custom vattenkylning

Permalänk
Medlem

Hej jag heter Kenneth och jag går i mellanstadiet. Så här tycker jag en reklamfim skall vara.

Visa signatur

Ryzen 3700X | Asus X570-F | 32GB Kingston Fury Renegade | RX 7800 XT | Fractal Design R6C | Noctua NH-D15 | Corsair RM650x | 6TB SSD av varierad kvalisort | Asus VG279QM | Ducky One 2 | CM MM720

Permalänk
Medlem

Väntar med stor spänning på en kontring ifrån nVidia!

Permalänk
Medlem

Bullens-korv-bomben var ju episk!

Visa signatur

Chassi: Define C ll RAM: Vengeance CL15 16GB ll Kylare: Noctua ND14 ll Mobo: Asus prime z270-p ll CPU: i5 7600k ll PSU: Supernova G3 650w ll GPU: MSI GTX 1060 6GB Gaming X ll Lagring: Samsung 850 EVO 250GB, Seagate 1TB HDD

Permalänk
Medlem

XFX: Världens bästa reklam

Titeln säger det mesta.
Detta är full-versionen.

Permalänk
Inaktiv

Made my day.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Morpiha:

Made my day.

Mjooo haha. Det fula är att Asiaten blir en Gul "X-ranger" och Afro-Amerikanen blir en Svart "X-Ranger".

Dessutom så i slutet när credits presenteras så står Asiaten i ett klassrum och Afro-Amerikanen står i Afrika med elefanter i bakgrunden.

XFX racist much?

Permalänk

Helt otroligt!

Visa signatur

5900 + 3080

Permalänk
Inaktiv

HAHAHA perfekt start på dagen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nikkop:

Mjooo haha. Det fula är att Asiaten blir en Gul "X-ranger" och Afro-Amerikanen blir en Svart "X-Ranger".

Dessutom så i slutet när credits presenteras så står Asiaten i ett klassrum och Afro-Amerikanen står i Afrika med elefanter i bakgrunden.

XFX racist much?

Ohh shit, lägg ner

Visa signatur

Intel 7700K @ 5,1ghz (Binned) | Custom H2O Loop | Asus Maximus IX Hero | 32GB Corsair @ 3200mhz | GTX 3080 | Samsung 960 EVO 500GB | Samsung 870 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 2TB | Soundblaster Z-Xr | Asus ROG Swift PG279Q | Corsair 850W-HX | Thermaltake The Tower 900

Permalänk

Fy fan vad bra reklam!! Så sjukt lökig på alla sätt och vis:D:D Älskar så mkt dom driver med nvidia!

Visa signatur

Desktop: AMD Phenom2 X4 955 @ 3,6Ghz - Gigabyte 6870 @ 960/1140MHz - A-DATA SSD 510-series 120 GB - Corsair 8GB 1600MHz - Asus M4A785TD-V EVO - Corsair VX 550W 80+ - Lian Li Lancool PC-K56

Permalänk
Medlem

Blir ett xfx nästa gång bara för denna reklamen!! Skrattade gott....

Visa signatur

"Jag är så gammal att jag brukade styra med piltangenterna"
StoppaCopySwede
Fraktrfitt:Inet

Permalänk
Medlem

Ganska mycket för barnsligt för min smak. Känns helt enkelt som att de försöker för mycket och det blir lite för fjantigt av alltihop.

Visa signatur

Raven RV02-e // 2500k@4.5GHz // 16GB 1866MHz // Sapphire 390// AX1200 // Silver Arrow // AsRock p76 E4 Gen 3 // Majestouch 2, bruna // 128GB Crucial m4 som systemdisk, 2TB WD Green som lagring och BX100 250GB för spel // ATH-m50x

AW 14
"Citera" för svar

Permalänk
Skrivet av Nikkop:

Titeln säger det mesta.
Detta är full-versionen.

http://www.youtube.com/watch?v=VQI8lhHFQ9Q

hahahahaXD

Känns som dom blandar 80 tal med lite nytt.

Gillar att dom censurerar bort svärord:)
Men ärligt känns som den är gjord för 12-14:åringar och dom flesta skulle inte inse hur gamma klyscha detta är;) Kommer väll sändas på barnkanaler dygnet runt dom närmaste månaderna i USA:)

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Hedersmedlem

För mig kändes det som en solklar parodi av power rangers på en nivå att man ska ha sett det för att överhuvudtaget kunna tycka att det är roligt. Vilket skulle göra det konstigt att dom skulle rikta sig till 12-13 åringar som aldrig sett det.

Visa signatur

Meow

Permalänk
Medlem

Känns nästan som att man får göra sig av med Nvidia korten efter denna filmen, Helt underbar ju!

Visa signatur

||Chassi - Corsair Obsidian 650D ||Motherboard - Asus P7P55D Deluxe ||PSU Corsair TX650v2
||Grafikkort Gigabyte GTX460oc SLI ||Corsair 16GB DDR3 XMS3 1333MHZ ||Steelseries Sibira V1
||Prosessor Intel I5 760 3.8GHZ + Transformer 4 ||Corsair Force 60gb ||Logitech G11

Permalänk
Skrivet av Kinekin:

För mig kändes det som en solklar parodi av power rangers på en nivå att man ska ha sett det för att överhuvudtaget kunna tycka att det är roligt. Vilket skulle göra det konstigt att dom skulle rikta sig till 12-13 åringar som aldrig sett det.

Hjärntvättning så klart:)

Därför många produkter till barn har kända märken på sig.

T.ex på en barnspis kan det stå Electrolux, Barn skurmoppen stå vileda. Allt för att kränga prylar.

Så på det sättet ser jag det inte så konstigt. Kommer garanterat gå på barnkanaler (kanske på fler) och finniga 14 åringar mååååste bara ha det då, men men;)

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Nikkop:

Mjooo haha. Det fula är att Asiaten blir en Gul "X-ranger" och Afro-Amerikanen blir en Svart "X-Ranger".

Dessutom så i slutet när credits presenteras så står Asiaten i ett klassrum och Afro-Amerikanen står i Afrika med elefanter i bakgrunden.

XFX racist much?

Du glömde att den vita honan blir en rosa X-Ranger och indianen röd X-Ranger.

Skitrolig parodi. Reklamen fungerade på mig. Vill ha

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Nikkop:

Mjooo haha. Det fula är att Asiaten blir en Gul "X-ranger" och Afro-Amerikanen blir en Svart "X-Ranger".

Dessutom så i slutet när credits presenteras så står Asiaten i ett klassrum och Afro-Amerikanen står i Afrika med elefanter i bakgrunden.

XFX racist much?

Varför är man rasist för att man får den färgen man är i? -.-' Ge dig...

Visa signatur

♪ ♪ (っ◕‿◕)っ ♥ Nvidia ♥ (♥♥,) ♪ ♪

AMD