League of legends Ranked team?

Permalänk
Medlem

League of legends Ranked team?

Tjena! Undrar om någon vill göra upp ett ranked team o börja spela Själv spelar jag på West med namnet "Watta the insane" Min main är Shaco jungle. Men kan även spela några andra heroes. Min högsta rank i Solo ranked / Team är 1500-1550 S1 och Team runt 1400 S1.

Är ni intresserade så kan ni väl bara skriva här och uppge Hero, Ålder och kanske lite info om hur ni spelar samt kunna använda skype

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Är lvl 19 på West, lvl 27 på north, blir lvl 30 på ett kick, skulle varit kul att ändå kunna spela med er, så man får upp rätt taktiker i början

Kör enbart nidalie och maokai
tycker båda kan vara bra då Nidalie e allt från ranged till healer och meele, maokai e bra som ap lite halvtank
skulle ju varit kul att ha någon att spela med och snacka lite taktik och köra på med hårt, blir säkert lvl 30 på ett kick ^^

Jag kan vara på skype och har extremt bra headset så ingen brusig mikrofon variant,
Är väldigt mogen 15 åring som kommer från Skåneland, kan kanske störa vissa, men vad ska man göra?!

Permalänk
Medlem

Tjenare, jag är intresserad. Mitt enda problem är att jag inte får min dator att vela samarbeta med min(a) mikrofon(er).
Är lvl 30 på west, Cakelies. (hehehe)
Har runt 200 normal wins, men jag är bättre än mina polare som har runt 8-900 wins.
Föredrar; Lee sin/Shaco jungle. Cho', Kennen, nidalee som solo top. kan även spela Alistar support.
15 årig Helsingborgare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Foniox:

Tjenare, jag är intresserad. Mitt enda problem är att jag inte får min dator att vela samarbeta med min(a) mikrofon(er).
Är lvl 30 på west, Cakelies. (hehehe)
Har runt 200 normal wins, men jag är bättre än mina polare som har runt 8-900 wins.
Föredrar; Lee sin/Shaco jungle. Cho', Kennen, nidalee som solo top. kan även spela Alistar support.
15 årig Helsingborgare.

Har ungefär samma antal wins som du kanske några tiotal mer

Visa signatur

Citera för svar!