Permalänk

Bloodline Champions

Tjena jag upptäckte detta spel nyligen och totalt älskar det. Det är lite som klassiska rts men innehåller ingen rustning eller liknande, endast skillz :P. Pröva gärna!

http://www.bloodlinechampions.com/register.php?refid=15008181... - tryck på denna om du vill spela och ge mig lite bonus saker

http://www.bloodlinechampions.com/ - om du inte litar på konstiga länkar tryck här istället och ge mig inget!!

Permalänk
Medlem

eller via steam, mkt enklare.

Visa signatur

Processor: Intel i7-4770k @stock, Grafikkort: Nvidia Geforce GTX 970, Moderkort: ASUS M5A97 R2.0, Bildskärm: ASUS VG248QE 144Hz Övrigt: CM Storm Quickfire TK Black, Steelseries QCK Heavy, Steelseries Rival och Steelseries Arctis 5

Permalänk
Medlem

Riktigt grymt spel, har lirat sedan betan så fråga på om ni har några frågor, det finns också en HELP channel ingame (skriv /j help).

Permalänk
Medlem

har testat lite nu! riktigt skoj faktiskt man får tänka till lite ^^ adda gärna SirShitAlot

Visa signatur

i5 3570k / Asus p8z77-i Deluxe / Asus Gtx680 DCII / Corsair Ax 750w / Ocz Petrol 256GB / Corsair Vengeance 16GB

Permalänk
Medlem

Väldigt bra PvP spel, spelade det under betan. Väldigt skillbaserat också då ens ranged attacker tex måste timas för att träffa osv.

Permalänk
Medlem

Funderar på detta till lan. Är det kul även som gratisversion? Är det en hög inlärningskurva? eller kommer man in direkt (även om man inte blir superbra direkt).

Hur långa är matcherna?

Visa signatur

MSI P67A-GD55 // I5 2500K (3,3Ghz) // Corsair 8GB XMS3 1600 mhz // ASUS GTX780 DC2OC

Permalänk

riktigt grymt spel, spelar med ett par kompisar! har spelat sen betan!
Och om jag minns rätt är det skapat av svenskar

Permalänk
Skrivet av Pojo:

Funderar på detta till lan. Är det kul även som gratisversion? Är det en hög inlärningskurva? eller kommer man in direkt (även om man inte blir superbra direkt).

Hur långa är matcherna?

en match är väldigt kort, men det går snabbt att lära sig, MEN det kommer ta väldigt långt tid att bli bra på spelet.
ja gratis verisionen är bra

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pojo:

Funderar på detta till lan. Är det kul även som gratisversion? Är det en hög inlärningskurva? eller kommer man in direkt (även om man inte blir superbra direkt).

Hur långa är matcherna?

Korta matcher, max 5min oftast, man kan göra mycket även som "nybörjare", att bli bra innebär att man klämmer ut de där extra dropparna som ofta hjälper till vinst.

Permalänk
Medlem

Jo det är svenskar som gjort det, "Stunlock studio". Gillade detta starkt men tyckte det var lite obalanserat och blev för enformigt efter ett tag. Men kul spel om man lirar med polare eller kör något LAN. Kul att slänga ihop en lite LAN tunering

Visa signatur

Cpu: AMD Ryzen 5 5600x @4.8Ghz
Gpu: Powercolor Radeon RX 5700 (5700XT VBIOS) @ C:2000Mhz M:1800Mhz
Ram: Kingston Fury 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz
Lagring: WD Green SN350 2TB M.2 SSD
Psu: Seasonic 750W Gold

Permalänk
Medlem

Drog hem det på steam för nån dag sen men har inte mer än sätt lite bilder på spelet. Ska föreslå det på lanet, låter väldigt skoj

Visa signatur

MSI P67A-GD55 // I5 2500K (3,3Ghz) // Corsair 8GB XMS3 1600 mhz // ASUS GTX780 DC2OC

Permalänk

Spelat i över ett år, har ett titan konto som jag betalt 1000kr för. Spelar dock inte längre, så det känns lite bortkastat haha.

Visa signatur

Köpe utav ljudkort? ODAC+O2 COMBO ELLER ASUS XONAR STX
Köpe utav headset? Headsets är skräp, köp hörlur och mic separat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RedSparowes:

Spelat i över ett år, har ett titan konto som jag betalt 1000kr för. Spelar dock inte längre, så det känns lite bortkastat haha.

gief?

Visa signatur

i5 3570k / Asus p8z77-i Deluxe / Asus Gtx680 DCII / Corsair Ax 750w / Ocz Petrol 256GB / Corsair Vengeance 16GB