Permalänk
Medlem

Razer Lycosa slutade fungera?

- Jag har ett Razer Lycosa som jag haft i cirkus 3 år. Det funkade klockrent fram tills igår men när jag imorse startade datorn hade drivrutinerna för både Lycosa och musen Lachesis försvunnit. Kopplade ur och in igen, musen började lysa, och scroll lock började lysa på tangentbordet, men ingenting fungerade.

Fick iaf installerat och uppdaterat drivrutinerna och firmwaren för musen via annan mus, så den funkar nu. Däremot är tangentbordet fortfarande kaputt.
Jag har installerat drivrutinerna för det flera gånger, och varje gång försvann dom igen när jag startade om datorn. Nu funkar dock tangentbordet igen fast det lyser ej. Fast problemen är inte slut än, utan varje gång jag nu råkar nudda touchpanelen så försvinner drivrutinerna igen och tangentbordet slutar fungera. Någon som har nått tips?

Visa signatur

ASUS Z97-A | i7 4790K + Kraken X61 | Corsair RM750x | ASUS GeForce GTX 1080 STRIX 8GB | Corsair Vengeance 32GB DDR3 1600MHz

Permalänk
Medlem

kollat hemsidan om det finns någon firmware update? Kan du ha virus?
Har du googlat och sett om någon annan har haft samma problem?
Kontaktat supporten?

Visa signatur

:||: ASUS ROG Strix GL502VM :||: Mus: G902 :||: Spelar: X-Box One: MH Worlds, AC: Origins :||: Länk till verkligheten: iPhone 7+, Honor 8 Lite & iPad (gen4) :||:

Permalänk
Medlem

Finns inga firmware att hämta till Lycosa, har googlat hela morgonen utan resultat.
Inga virus, sökte igenom senast igår.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ASUS Z97-A | i7 4790K + Kraken X61 | Corsair RM750x | ASUS GeForce GTX 1080 STRIX 8GB | Corsair Vengeance 32GB DDR3 1600MHz