Vita störande linjer >.<

Permalänk
Inaktiv

Vita störande linjer >.<

Hej, någon som har haft samma problem som mig? http://steamcommunity.com/profiles/76561198032971921/screensh...
Isåfall skulle hjälp uppskattas

Permalänk
Medlem

Är inte det där ett tecken på att du är påverkad av en spell eller magisk potion?
Borde finnas någon mod som tar bort det i så fall. Eller borde komma som mod så fort de får ut Construction Set.

Visa signatur

Det var enklare förr att skilja Asus moderkort åt:
Asus A7V -> Asus P5Q Pro -> Asus M4A88TD-V EVO/USB3

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av A7V:

Är inte det där ett tecken på att du är påverkad av en spell eller magisk potion?
Borde finnas någon mod som tar bort det i så fall. Eller borde komma som mod så fort de får ut Construction Set.

Inget tecken för något sådant, blir sådär då jag far in i mörkare områden. Haft det under alla mina speltimmar men blev trött på det nu xD

Permalänk
Medlem

Är nog din AA som spökar.

Visa signatur

RTS :D

Permalänk

Det är likadant för mig, lite beroende på miljöns belysning. Jag blev dock av med det ett tag innan av någon anledning, men har fått tillbaka det nu igen. Antagligen har det något att göra med drivrutinerna då det är det enda jag kan komma på att jag har fipplat med under just den tiden. Avinstallerade CAP för inte så länge sedan då det gav mig flimrande bakgrund i menyer och på min karaktärs ansikte, möjligt att det var då det återkom igen.

Men det är som sagt ett ganska vanligt fel i spel i samband med AA. Så troligtvis har det något med detta att göra.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro