Antec ger ut gratis fästen till LGA 2011 för vattenkylarna Kühler H2O

Permalänk
Melding Plague

Antec ger ut gratis fästen till LGA 2011 för vattenkylarna Kühler H2O

Den som äger en Antec Kühler H2O 620 eller 920 och planerar att uppgradera till Intel LGA 2011 kan få ett gratis fäste på posten.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Avstängd

trodde först gratiskylare pågrund av bilden

men wow det var snällt

Permalänk
Medlem

Luktar lite nyhetstorka?

Visa signatur

CITERA OM DU VILL HA SVAR! :)

Permalänk
Medlem

Alla borde göra detsamma, om nu inte det är så att alla andra också ger ut gratis fästen.

Visa signatur

| FD Define C TG | Asus Prime Z390-A | 9700K | H100i | Vengeance LP 16GB | MSI 3080 | RM750X |

| 970 Evo m2 500GB | 870 Evo 500GB | 4TB WD | LG 34GN850 | Sennheiser GAME One |

| PCMR |

Permalänk
Medlem

passar perfekt för mig, en två kärnig processor duger inte längre tyvärr...

Permalänk
Medlem

Trodde först att det kostade pengar när jag läste "Antec går ut med erbjudandet"

Permalänk

När Noctua gjorde samma sak till annan sockel för ett tag sen tyckte folk det var väldigt hyvens. Men nu är det tydligen en självklarhet att de ska skicka ut gratis fästen för uppgradering? Tycker att det är schysst i alla fall. Bra gjort Antec.

Visa signatur

Intel® Core™ i5-2500K CPU @ 4,5 GHz : GIGABYTE Geforce 680 : Asus P8P67 Pro B3 : 8GB Vengeance @ 1600 MHz : NZXT H2 Vit Classic Chassi : Intel 320 SSD 120GB (Spel) + OCZ Vertex 4 120GB (System) : NZXT Hale90 850w : Antec kühler 620 x 2 Scythe Gentle Typhoon 1850 RPM.

Permalänk
Medlem

Det är så man behåller sina kunder!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av zzcool:

trodde först gratiskylare pågrund av bilden

men wow det var snällt

Skrivet av Superlight:

Trodde först att det kostade pengar när jag läste "Antec går ut med erbjudandet"

Ja, vem har sämst läsförmåga på SweClockers? Vi kan utlysa en tävling om ni vill.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Tysk Kvalité och support! XD

Visa signatur

Dator 1
2x 280x | AMD FX-8350 8core 4.0GHz | Corsair RM750W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas D:

Ja, vem har sämst läsförmåga på SweClockers? Vi kan utlysa en tävling om ni vill.

Lol varför inte!

Ang själva nyheten tycker jag det är klockrent gjort av antec och jag tycker andra borde ta efter.

Visa signatur

[Gigabyte B350 GA-AB350M-HD3]-[AMD Ryzen 5 1600]-[Corsair VENGEANCE 16GB 3200MHz]-[Samsung 850-Series EVO 1TB]-[ASUS GeForce GTX 1070 8GB Turbo]

Permalänk
Medlem

Bra gjort av Antec!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Trevligt, hoppar nog över det men håller tummarna på att samma erbjudande finns för nyare socklar i framtiden. Kylare är ju inget som blir gammalt jättefort.

Permalänk
Medlem

Vilken timing, jag som köpte 2 stycken 620s idag En till GPUn o en till CPUn

Visa signatur

Intel Core i7 4790K | Noctua NH-U14S | MSI Z97-S02 | GTX 970

Permalänk

bra antec! Tycker ni att har bra och prisvärda produkter

Visa signatur

http://ninite.com/
Riktigt nice sida efter man installerat om datorn tex.
Finns de flesta program man behöver för att komma igång :)

Permalänk
Medlem

Corsair borde också dela ut nya fästen. De som följer med H80 som ska klara 2011 socketen passar väldigt dåligt.

Permalänk

Awesome Antec!

*Tummen upp*

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cyberhof:

Lol varför inte!

Ang själva nyheten tycker jag det är klockrent gjort av antec och jag tycker andra borde ta efter.

antec tog väl efter corsair? de har väl gjort samma grej

Permalänk
Medlem

Perfekt! Samma dag som pumpen slutar funka, börjar läcka vätska och drar med sig hela datorn :'(

Visa signatur

Phenom X6 1100T @ 4Ghz, Gigabyte 280X 3Gb, 8GB Corsair DDR3, Be Quiet 700w, Crucial 64gb, Samsung 850 Evo 500gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av ASUSG15:

Perfekt! Samma dag som pumpen slutar funka, börjar läcka vätska och drar med sig hela datorn :'(

Sant?

Funderar på att kasta ut min, står inte ut med ljudnivån pumpen för med sig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av p0ntn:

Sant?

Funderar på att kasta ut min, står inte ut med ljudnivån pumpen för med sig.

Japp, allt ligger på tork just nu, vet inte om någon lever :/

Visa signatur

Phenom X6 1100T @ 4Ghz, Gigabyte 280X 3Gb, 8GB Corsair DDR3, Be Quiet 700w, Crucial 64gb, Samsung 850 Evo 500gb

Permalänk

Köpte just en 2500k med bräda och min 775 kylare missar med ca 1,2 mm... men den är så sjukt snabb att jag inte behöver överklocka innan jag har böjt ut vingarna på gamla kylaren så den passar, gör jag i sommar när jag hälsar på farsan och har verktyg. Var sugen på en SSD med men skillnaden kan knappt vara praktiskt existent.

Det mesta lär fungera efter vattnet torkat. Kissa den ner sig i drift? Dränkte en när jag var ung och allt överlevde efter tork.

Visa signatur

dualsata2| A64 3500+ 2,7 ghz | Cruical ballistix 2 gig DDR 4000 | jag hatar Nvidia 8800GTS 100% buggar (nu 5% och gudomligt 660/1044)|Windows XP Pro | Proff deluxe - kungen av vattenkylning| 480 W Hiper typeR nätagg

Permalänk
Skrivet av Nyarlathotep:

Köpte just en 2500k med bräda och min 775 kylare missar med ca 1,2 mm... men den är så sjukt snabb att jag inte behöver överklocka innan jag har böjt ut vingarna på gamla kylaren så den passar, gör jag i sommar när jag hälsar på farsan och har verktyg. Var sugen på en SSD med men skillnaden kan knappt vara praktiskt existent.

Det mesta lär fungera efter vattnet torkat. Kissa den ner sig i drift? Dränkte en när jag var ung och allt överlevde efter tork.

Skillnaden med en ssd är stor...!

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Avstängd

Bra att dom inte skiter i kunderna efter att dom fått sina pengar.

Permalänk

Jag tror den känns snabbare än vad den är jämfört med rent arbetsmässig hastighet. jag väntar ju aldrig på nåt utan en. Men det blir fett när dom tar över.

Visa signatur

dualsata2| A64 3500+ 2,7 ghz | Cruical ballistix 2 gig DDR 4000 | jag hatar Nvidia 8800GTS 100% buggar (nu 5% och gudomligt 660/1044)|Windows XP Pro | Proff deluxe - kungen av vattenkylning| 480 W Hiper typeR nätagg

Permalänk
Skrivet av ASUSG15:

Perfekt! Samma dag som pumpen slutar funka, börjar läcka vätska och drar med sig hela datorn :'(

Om du låter det torka riktigt så borde det inte vara något problem (om datorn var avstängd när det hände dvs).

Permalänk

Trevligt. Inte för att jag tänker byta plattform på ett par år, men skönt att veta att man gjorde ett bra köp.

Visa signatur

Acer Aspire E1-572-6497 | i5-4200U | Intel HD 4400 | W10 | Steelseries Rival

Permalänk
Medlem
Skrivet av Manneh:

Luktar lite nyhetstorka?

Va, skitbra att veta för oss som har antec kylare. Läs inte ifall det är irrelevant för dig.

Visa signatur

Moderkort: Asus P8P67 PRO REV B3 | CPU: Intel Core i5 2500K | GPU: GTX 980 DirectCU II 4GB |
PSU: 850W Gold

Permalänk
Medlem
Skrivet av dwittenx:

Vilken timing, jag som köpte 2 stycken 620s idag En till GPUn o en till CPUn

Till GPUn? I så fall kommer du att behöva göra ett seriöst hemmabygge om du ska få kylaren att sitta på ditt grafikkort om det ens går att göra på ett vettigt sätt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Omitron:

Till GPUn? I så fall kommer du att behöva göra ett seriöst hemmabygge om du ska få kylaren att sitta på ditt grafikkort om det ens går att göra på ett vettigt sätt.

Redan fixat

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i7 4790K | Noctua NH-U14S | MSI Z97-S02 | GTX 970